Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Teraz jest 19 lis 2018, o 08:52






Ogłoszenia

  • ← Administracja - Kto za co odpowiada na forum?
    ← FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania.
    ← Poradnik Nowicjusza - Od czego zacząć?
    ← Wzór Kart Postaci - wyjaśnienie i przykłady.
    ← Spis miejs w klanach - Sprawdź zanim napiszesz KP.
    ← Nie będzie Cię jakiś czas? - poinformuj nas i zachowaj postać.
    ← Twoja postać trafiła do nieaktywnych? - dowiedz się co zrobić by wrócić do gry.
  • Forum od nowa bedzie stawac na nogi. Tak oznacza to ogolny reset z praktycznie calkowita zmiana wszystkiego! Badzcie dobrej mysli i trzymajcie kciuki ;)

    Przez lata gry na forach typu PBF, serce się krajało, gdy obserwowaliśmy jak bohaterowie naszego ulubionego anime stają się coraz lepsi, a nas hamowała tabelka bonusów. Czy powiodło nam się w walce z ograniczeniami? Czy w końcu nasza postać ma dwolność w drodze na szczyt? SPRAWDŹCIE SAMI!

    Chcesz wiedzieć wiecej? Na jakim etapie są prace nad forum? Odwiedź nasz fanpage na Facebookˈu i bądź na bieżąco, to tam w pierwszej kolejności będą pojawiały się informacje związane z forum. Zapraszamy również do działu FAQ, gdzie możecie zerknąć o co najczęściej pytają inni.
    Najnowsze aktualizacje z działu Mechaniki jak i Fabuły!

Alucard: Gadu-Gadu10554468; Foks: Gadu-Gadu6436713; Torashiro: Gadu-Gadu25528270; Anshia: Gadu-Gadu9953570;

Oficjalny start forum: 03.07.2015r. 20:00

Pierwszy reset forum: 05.05.2017r. 18:00
NinshuPBFNinshuPBF

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ogłoszenia Mechaniczne
PostNapisane: 10 sie 2018, o 15:23 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2015, o 10:48
Posty: 378
Ilość Żyć: 2
Wiek: 99
Wzrost i Waga: x
Ranga: x
Punkty doświadczenia (PD): x
Klan: x
Zawód: x
Żywioł Czakry: x
Specjalizacje: x
Wioska: x
Organizacja: x
Styl Walki: x
Chakra: 5000
Siła: 100
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 100
Zręczność: 100
Percepcja: 100
Siła Woli: 100
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: xxxxxx
Pieniądze [Yen]: 10000
Drużyna: x
Dodatkowe statystyki: Brak
Wykonane Misje: x
Ekwipunek: x
Wygląd:
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: Brak
Multikonta/Fabularne: x

W tym temacie będą znajdowały się wszystkie ogłoszenia dotyczące zmian w mechanice oraz rozgrywce forum.

Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogłoszenia Mechaniczne
PostNapisane: 28 paź 2018, o 00:42 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2017, o 13:48
Posty: 79
Ilość Żyć: 3
Wiek: 18
Wzrost i Waga: 185cm | 75 Kg
Ranga: Chunnin
Punkty doświadczenia (PD): 881 (B) 08.06.
Klan: Kanji
Zawód: Medyk / Hunter Nin
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Jikk/Hiru/Fuin/Sen/Soshi
Wioska: Kirigakure no Sato
Organizacja: --
Styl Walki: --
Chakra: 3089
Siła: 10
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 100
Percepcja: 26
Siła Woli: 30
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 84
Punkty Atrybutów: 242
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 17
Sława R: 8
Gen Specjalny: Utalentowany
Pieniądze [Yen]: 1670
Drużyna: Lider: Torashiro Uczeń: Judal
Dodatkowe statystyki:
  • Senjutsu: 652 pch
  • 300 pch (wytrzymałość)
  • Lider klanu - 10pkt Sławy
  • Chunnin - 2 Pkt Sławy

Trenowane Zdolności:
Senjutsu
   46%

Wykonane Misje:
Ekwipunek:
Wygląd: Zgodny z Avatarem oraz KP
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: KP
Patch związany z resetem, omówienie zmian:

Witajcie, w tym poście znajdziecie wszystkie informację dotyczące zmian które nadeszły wraz z restartem forum, od razu chcemy zaznaczyć ponieważ wiele osób może nie wiedzieć, mieliśmy dwie możliwości aby rozwiązać sprawę z forum. Pierwszą z nich było zamknięcie forum, ponieważ pozostawione bez żadnej opieki, nie było osoby/osób które zajęły by się w sposób profesjonalny i odpowiadający założycielowi forum a także forum przez pewien okres zostawione było na samowolkę poprzedniej Administracji, gdzie pojawiło się wiele rzeczy których zmiany po pierwsze mocno wpłynęły by na rozwój obecnych postaci, ujmując to prościej, poprzednia Administracja zostawiła dość duży syf który nie chcieliśmy sprzątać, zaś jedyną opcją na powrót forum uznaliśmy reset. Decyzja zapadła. Niestety nie wszystko idzie po naszej myśli, chcemy zaznaczyć, że cały czas trwała praca nad resetem, lecz niestety z różnych przyczyn prywatnych, cześć obecnej Administracji niestety nie mogła i nie może pracować nad dalszym restartem lecz nie wyklucza się, gdy uda im się uporać z ich prywatnymi sprawami, wrócą do wcześniej pełnionych obowiązków.

Postanowiłem otworzyć forum ponieważ mam całkiem sporo zapytań o powrót forum, sam sobie obiecałem, że doprowadzę forum do ładu i składu. Obiecałem sobie również, że niezależnie od czasu mojego i poświęconego w forum postawię je, lecz tak jak wspominałem w akapicie wyżej, obecnie rąk do pracy jest mniej, nie chciałem też wypuszczać forum w momencie w którym nie jest skończone, lecz po rozmowie ze społecznością i graczami doszliśmy do wniosku, że zmiany zarówno fabularne jak i te mechaniczne mogą być wprowadzane na bieżąco wraz z otwarciem forum. Dlatego też postanowiłem otworzyć forum, lecz zastrzegam sobie wiele kwestii które zostały opisane w tym omówieniu zmiany może absolutnie się zmienić, nie jest to wynik końcowy prac a bardziej przyrównał bym to do placu budowy na którym coś się dzieję i projekt może ulec kompletnie zmianie. Nie czuje się też na siłach aby samemu wprowadzać zmiany w mechanice które są znaczące, więc zmiany te jak zaznaczyłem mogą nie być wiążące. ~Torashiro



Zmiany w systemie rozwoju postaci:

Postanowiliśmy nieco spowolnić rozgrywkę wprowadzając ograniczenia dotyczące statystyk, a mianowicie wprowadziliśmy zamiast czystych statystyk, Punkty Atrybutu które gracz będzie wymieniał na rozwój swojej postaci. Wszystko co związane z rozwojem postaci znajdziecie pod tym: Click. Zauważyliśmy że wiele graczy, po prostu "farmi" nie znajdując czasu na fabułę, ponieważ gra od cooldownu do cooldownu, więc postanowiliśmy dać trochę więcej miejsca by móc tworzyć autorską fabułę.
  • Zmieniono wynagrodzenie za misję
  • Zmieniono wynagrodzenie za treningi, dodano trening rangi C, zmniejszyliśmy ilość postów w treningu, zaś wydłużyliśmy treść postów na odpowiednią rangę. (Pisanie 64 postów co miesiąc bylo paradox'em, zabiającym chęci do rozgrywki)
  • Punkty Nauki zostały zastąpione Puntkami Rozwoju (PR), które obecnie można wydawać na techniki, zaś w przyszłości na unikalne umiejętności, związane z pochodzeniem, stylem walki itp.

Zmiany w klanach / organizacjach / technikach / specjalizacjach + zmiany mechaniczne:

W tym akapicie postaram się omówić zmiany nadchodzące w klanach, technikach i organizacjach. Pierwszą z nich jest wprowadzenie organizacji Hokusai (Skrybowie Śmierci) która została stworzona na potrzeby rozwoju fabuły. Niektóre z klanów będą zablokowane na start rozgrywki wszystkie osoby które będą chciały grać w danym klanie, proszone są na starcie "zarezerwowanie" sobie miejsca w danym klanie. Niektóre z klanów w obecnym stanie nie są grywalne więc po prostu nie mamy zamiaru wypuszczać ich w takiej formie. Wiele klanów a także aspektów związanych z technikami będzie zmieniane, więc jak zaznaczyłem na początku, zmiany zaprezentowane w tym patchu nie są zmianami wiążącymi.

Lista klanów nie dostępnych na starcie nowej edycji:
  • Klan Jugo - Klan obecnie zbyt szybko uzyskuje efekt kuli śnieżnej przez co dość mocno ma przewagę, a także obecna forma Senjutsu nie pozwala na wprowadzenia go na start. Samo Senjutsu również będzie ulegało zmianie.
  • Klan Seichuu (Sabaku) - Klan po zmianach, które wprowadziła poprzednia Administracja jest kompletnym absurdem, przeliczniki które zostały zaproponowane nie mogą mieć miejsca obecnie.
  • Klan Rikudo - Klan ten nie będzie dostępny na start forum, Doujutsu Rinnegan będzie dostępne do zdobycia w ramach eventu / konkursu. Klan również przeszedł zmianę która wyszła na niekorzyść ów klanu, przez co przestał być grywalny. Gdy to Doujutsu zostanie zbalansowane, wtedy pomyślimy nad miejscem. Jest to jedyny klan gdzie nie można złożyć na niego "rezerwacji"

Zmiany w klanach:
Klany które zostały wymienione na tej liście, zostaną zmienione pod względem techniki, więc wszystkie osoby które decydują się na granie w tym klanie, muszą mieć świadomość, że klan ten może zmienić się nie co, lecz same zmiany nie są aż tak znaczące, aby nie dopuścić danego klanu do rozpoczęcia rozgrywki. Jeśli któryś z klanów będzie miał znaczące zmiany, gracze którzy znajdują się w danym klanie, otrzymają darmową zmianę. Opis szczegółowy zmian w technikach oraz klanach będzie dostępny w "Ogłoszeniach Mechanicznych" gdy te zmiany zostaną wprowadzone.

  • Klan Kanji
  • Klan Yamanaka
  • Klan Sabataya
  • Klan Hyuuga
  • Klan Senju
  • Klan Jashin

Zmiany w specjalizacjach:
Podobnie jak ma się sprawa z klanami, tutaj również będą następowały zmiany. Z tym co zostało napisane wyżej, jeśli zmiany w danej specjalizacji będą znaczące to osoby które posiadały ów specjalizację będą miały możliwość zmiany danej specjalizacji na inną.

  • Senjutsu - Jest to jedna z bardzo wyjątkowych specjalizacji, zaznaczamy że zmiany w Senjutsu mogą mieć wpływ na budowę postaci. Senjutsu dość mocno buffuje inne aspekty a rozwijają się dość prężnie wraz z rozwojem postaci. Specjalizacja Senjutsu będzie dostępna na start, lecz Administracja zastrzega sobie, po zmianach w specjalizacji, opanowanie może się zmniejszyć, będzie ono obliczane na podstawie nowych zasadach, lecz możemy zagwarantować, że nie będzie to mniej niż 60% zdobytego obecnie opanowania. Specjalizacja ma dla nas ogromny piorytet więc postaramy się ją opracować w pierwszej kolejności, by straty w opanowaniu (jeśli takowe będą) aby były jak najmniejsze.
  • Jikkukan-Ninjutsu / Technika Przywołania Summonów - "Ucieczka no jutsu", na poprzedniej edycji technika była zbyt popularna więc również tutaj trzeba będzie coś zrobić aby sam Hirashin był unikalną umiejętnością. Tyczy się to również summonów które są bardzo silne i mają wpływ na w/w Senjutsu.

Zmiany w organizacjach:
Organizację stały się czymś, o co ludzie zaczęli się ścigać przez co mieliśmy wyścig szczurów i na poprzedniej edycji miały miejsca "rezerwacji" organizacji która przez prawie 4 miesiąca była nieaktywna, ponieważ jeden gracz rozpoczął już swą przygodę po daną organizację blokując przy tym wszystkich chętnych do dołączenia. Organizację mają być czymś fabularnym, dlatego też zachęca się graczy do jednoczenia się własnie w organizację, a nie zdobywca profitu. Dlatego też wprowadziliśmy Hokusai (Skrybowie Śmierci) która będzie miała wpływ na globalną fabułę i właśnie na podobnej podstawie będą pozostałe organizację.

  • ANBU - Elitarna jednostka każdej wioski, w obecnym stanie jest w stanie w bardzo szybki sposób przyśpieszyć rozwój postaci, przez co uzyskujemy efekt "kuli śnieżnej", więc profit z tej organizacji będzie zmieniany.
  • SO - Organizacja została całkowicie usunięta, zaś przeklęte pieczęcie wraz z demonami będą rozdawane na eventach dla osób które sobie zasłużyły na to w odpowiedni sposób. Dla osób które będą chciały ożywić legendarną piątkę dźwięku, będzie możliwość, lecz profit nie będzie związany z przeklętą pieczęcią.
  • Akatsuki - Z racji tego iż w naszym uniwersum organizacja pojawiła się, więc nie będzie możliwości założenia od podstaw organizacji Brzasku, zgodnie z założeniami organizacji, mają być one fabularne więc również dotyczy do organizacji łapiącej demony i dążącej do wykonania planu Księżycowe Oko. Organizacja istnieje w naszym obecnym świecie, więc to organizacja musi odnaleźć Ciebie, a nie Ty ją. Nad dołączeniem do organizacji będzie czuwało grono Adminów Fabularnych. Organizację tworzą NPC, którzy z czasem będą zamieniani graczami.
  • 7 Mistrzów Miecza - Tutaj mamy dwojaki problem ponieważ była to elitarna organizacja Kraju Wody, lecz żaden z Krajów oprócz Kiri nie posiada takich organizacji więc, kwestię Mistrzów Miecza trzeba będzie rozwiązać w inny sposób. Dwa które będą do przedyskutowania.
    • Organizacja Międzynarodowa - Organizacja po wielkiej wojnie, straciła swą autonomię względem Kraju Wody i została osobną najemniczą organizacją zrzeszającą najlepszych szermierzy świata. Organizacja w takiej formie istniała by podobnie jak Akatsuki / Hokusai, stworzona z specjalnie przygotowanych NPC a zaś gracze wraz z postępem fabuły dołączali by do niej.
    • Organizacja nieistniejąca - Wraz z zakończeniem Wielkiej Wojny, ostatni żywy przy życiu Członek Siedmiu Mistrzów Mieczy, ukrył wszystkie 7 Mieczy na całym kontynencie. Zaś miecze były by do zdobycia na eventach / przygodach itp. Wszystko pod nadzorem Administratorów Fabularnych.

Zmiany w mechanice:
Wiele kwestii związanych z mechaniką rozgrywki, należy zmienić aby gra stała się bardziej zdrowsza zaś liczby był tylko dodatkiem do fabuły, ponieważ nie chcemy więcej kalkulatorów które liczą tylko jaką technikę użyć by pokonać swojego przeciwnika. Liczby oraz system mechaniczny ma tylko pomóc Mistrzowi Gry w ocenianiu danej sytuacji. A więc przedstawię wam zmiany które planujemy oraz te które udało nam się wdrożyć do tej pory:
  • Zmiany w rozwoju postaci. - Pierwszym krokiem była eliminacja Cannon Glassów przez specyficzny rozwój postaci, ponieważ w obecnej formie, nie można zrobić "Ninja Ameby" która władowała 10 w każdą statystykę oraz 60 punktów w jedną statystykę. Wraz z założeniem karty postaci, została dopisana reguła, że różnica pomiędzy statystykami początkowa może być 20 punktów, np. 10 i 30, a więc w jednej statystyka będzie miała 10 zaś inna 30.
  • Zmiany w walkach / sparingach / atakach z zaskoczenia - Największa bolączka forum. Walki trwają zbyt krótko, a techniki są mocarne. Dlatego też przyłożymy wszystkich starań by zmienić system walki, aby te stały się bardziej realistyczne, aby liczył się pomysł na samą walkę a nie samej cyferki i nasza przewaga w statystykach. System walk i sparingów został zmieniony, został dodane kilka akapitów które możecie przeczytać w tym temacie: Click. Zabieg ten będzie dotyczył praktycznie wszystkich aspektów forum więc możecie się spodziewać powolnej lecz skutecznej rewolucji w tym temacie.

Mechanika - Rzeczy do opracowania:
Wraz z restartem, postanowiliśmy dodać kilka nowych rzeczy aby forum stało się bardziej realistyczne, trzymało jakiś klimat. Upodobnić do RPG ponieważ właśnie na takim systemie bazuję cała mechanika forum, tutaj podam wam kilka rzeczy które na pewno zostaną opracowane po wprowadzeniu wszystkie co zostało wymienione wyżej, mają to być aspekty uzupełniające rozgrywkę, zaś z czasem będą tworzył "rdzeń" forum.
  • Umiejętności - Unikalne umiejętności które będziemy mogli wykupywać za Punkty Rozwoju (PR), z czasem po prostu na poprzednich edycjach nie było już na co wydawać wcześniejszych Punktów Nauki, więc ludzie je "chomikowali" po uzyskaniu kolejnej rangi, aby je wydać. Umiejętności mają zarówno wzbogacić nasze umiejętności do walki, a także aspekty fabularne. Mówią wam coś takie perki jak Retoryka? Otwieranie Zamków? Tworzenie Pułapek? Na wzór właśnie takich umiejętności chcemy stworzyć umiejętności dostosowane do stworzonego przez nas uniwersum i świata Naruto.
  • Udźwig - Nasze postacie nosiły naprawdę wiele rzeczy, często byliśmy tragarzami noszą naprawdę sporo sprzętu przy sobie. Gdy Udźwig zostanie wprowadzony, to nie zawsze będziemy mogli mieć wiele przydatnych przedmiotów przy sobie, zaś osoby silne będą mocno wyróżnione w tym aspekcie. Najsilniejsi rycerze nosili najwięcej "lootu" zaś DPS miał zadawać obrażenia, u nas na forum może nie będzie to odzwierciedlenie tej gry MMO lecz jakieś ziarenko na pewno się pojawi, związane z tym aspektem.
  • System Szybkiej Podróży - Kolejny aspekt inspirowany grami RPG, a mianowicie system podróży zarówno fabularnej jak i niefabularnej. System ten będzie na zasadzie, podróży transportem publicznym (karawany, konie, statyki etc) za określoną kwotę lecz umożliwia nam to natychmiastową podróż, bez konieczności pisania wielu postów w trasie.

Aspekty Fabularne związane z nową edycją:

Zgodnie z założeniami które postawiliśmy sobie na samym początku nowej edycji kładziemy ogromny nacisk na fabułę która stała się dla nas jedną z najważniejszych kwestii, ponieważ bez globalnej fabuły, będziemy mieli zastój. Oczywiście każda próba tworzenia własnej fabuły, która będzie się przekładała na fabułę globalną będzie doceniana. Z racji iż postanowiliśmy otworzyć forum, część aspektów nie zostało ukończone i będzie wprowadzane wraz z postępem rozwoju postaci. Na potrzeby nowej fabuły powstało kalendarium oraz opis samej fabuły który znajdziecie pod tym linkiem: Click, aspekty której pojawiły się w samym kalendarium mogą częściowo nie zgadzać się z forum i opisem ponieważ, część rzeczy jest nie dokończona, lecz zostanie tak jak jest ponieważ będzie to stale uzupełniane przez Administratorów Fabularnych, w razie jakichkolwiek niejasności pytania kierujcie do Torashiro [25528270 - GG]

Fabuła - Nowe lokalizacje:
Z racji iż wiele nowych lokalizacji miało powstać na potrzeby nowej edycji, będą one dodawane co jakiś czas wraz z większymi aktualizacjami mechanicznymi bądź też fabularnymi. Największym aspektem do rozwiązania, jest państwo-miasto Sukai no Kami które nie zostało skończone a więc postanowiliśmy oddzielić nową cześć mapy ogromnym murem, opis muru znajdziecie poniżej. Wiele też rzeczy zostało na razie ukryte i zostanie dodane wraz z postępem prac nad innymi kwestiami, więc spodziewajcie się dodawania raz na jakiś czas nowych lokalizacji, i aspektów fabularnych.

Mur wykonany jest z litego lodu, chociaż szczyt jest z żwiru aby ułatwić chodzenie. Rozciąga się na długość 300 mil i ma około 700 stóp wysokości. Jego szczyt jest wystarczająco szeroki, by mogło iść obok siebie kilka osób. Skutecznie uniemożliwia dostanie się na niego przez ludzi.. Na całej długości muru jest ustawione kilka przyczółków strażników. Brama muru jest mocno wzmocniona i obstawiona. Strażnicy nie są zbytnio miło nastawieni do wszystkich nacji shinobi, zaś na samego muru broni Szara Straż. Zamiast skazać kogoś na karę śmierci, wysyłany jest on na mur aby do końca życia pełnić swą wartę. Często można spotkać tam złodziei, gwałcicieli, bratobójców, morderców.. Szara straż podzielona jest na wiele mniejszych komórek, lecz żadne zapiski nie zostały zapisane. Żaden shinnobi od czasów zakończenia wielkiej wojny, nie przebył muru. Nikt też nie wie w jakich okolicznościach powstał mur lecz został stworzony zaraz po utworzeniu państwa miasta Sukai no Kami, a jedynym w miarę bezpieczną możliwością dostania się do miasta-państwa jest przypłynięcie do niej statkiem. Mur nie odgradza tylko miasto-państwo, jest to spore połacie terenu, ale nikt od dawna nie wie co tam się znajduję.


_________________
Obrazek

  • Nie odpowiadam na pytania związane z Mechaniką / Technikami. Technicznymi są Alucard i Takahari.
  • Od dnia 28.11.18 - Nie prowadzę żadnych misji czy też sędziuje walk, ponieważ jestem prowadzącym Event Świąteczny.
  • Wraz z Foks oceniamy opanowanie demona, wystarczy że wyślesz nam prywatną wiadomość.
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogłoszenia Mechaniczne
PostNapisane: 28 paź 2018, o 20:57 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2017, o 13:48
Posty: 79
Ilość Żyć: 3
Wiek: 18
Wzrost i Waga: 185cm | 75 Kg
Ranga: Chunnin
Punkty doświadczenia (PD): 881 (B) 08.06.
Klan: Kanji
Zawód: Medyk / Hunter Nin
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Jikk/Hiru/Fuin/Sen/Soshi
Wioska: Kirigakure no Sato
Organizacja: --
Styl Walki: --
Chakra: 3089
Siła: 10
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 100
Percepcja: 26
Siła Woli: 30
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 84
Punkty Atrybutów: 242
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 17
Sława R: 8
Gen Specjalny: Utalentowany
Pieniądze [Yen]: 1670
Drużyna: Lider: Torashiro Uczeń: Judal
Dodatkowe statystyki:
  • Senjutsu: 652 pch
  • 300 pch (wytrzymałość)
  • Lider klanu - 10pkt Sławy
  • Chunnin - 2 Pkt Sławy

Trenowane Zdolności:
Senjutsu
   46%

Wykonane Misje:
Ekwipunek:
Wygląd: Zgodny z Avatarem oraz KP
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: KP
Cytuj:
Konkurs!

Obrazek

Z racji dużej popularności klanu Uchiha, jak co edycję organizujemy konkurs na miejsca w tym klanie. Dlatego też organizujemy konkurs na kartę postaci. Klan posiada 3 ścieżki, a także dodajemy jedną dodatkową na zasadzie własnej ścieżki. A więc mamy 4 miejsca w tym klanie. Z racji iż klan cieszy się ogromną popularnością dlatego wymagania na ten klan są dość srogie więc postarajcie się aby wygrać to miejsce.

Zasady konkursu:
- Karta Postaci min. 2x4A
- Karty Postaci dostarczacie do 07.11.2018 na PW na Konto, Ninshu.
- Karta Postaci startująca na Ścieżkę własną, musi mieć zarys mechaniczny względem posiadanej ścieżki.
- Wyniki konkursu będą maksymalnie 3 dni po zakończeniu konkursu.
- Standardowe karty postaci będą miały mniejszą szansę na wygraną, czyli typowa historia jak Uchiha stracił swoją rodzinę, stracił swoją rodzinę. Liczymy na unikatowość.
- W konkursie będziemy oceniali w następujących kategoriach:
  • Pomysł na postać
  • Historia
  • Estetyka karty postaci

_________________
Obrazek

  • Nie odpowiadam na pytania związane z Mechaniką / Technikami. Technicznymi są Alucard i Takahari.
  • Od dnia 28.11.18 - Nie prowadzę żadnych misji czy też sędziuje walk, ponieważ jestem prowadzącym Event Świąteczny.
  • Wraz z Foks oceniamy opanowanie demona, wystarczy że wyślesz nam prywatną wiadomość.
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogłoszenia Mechaniczne
PostNapisane: 29 paź 2018, o 00:01 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 3 lip 2015, o 20:12
Posty: 142
Lokalizacja: Łódź
Ilość Żyć: 2
Wiek: 20
Wzrost i Waga: -
Ranga: MG, MOD, NPC
Punkty doświadczenia (PD): 3257 (S+)
Klan: -
Zawód: Liseł
Żywioł Czakry: Katon
Specjalizacje: Wszystkie.
Wioska: -
Organizacja: Lisia Straż
Styl Walki: Kły i pazury.
Chakra: 0
Siła: 80
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 40
Zręczność: 100
Percepcja: 70
Siła Woli: 80
Kontrola Chakry: 0
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 100
Sława R: 100
Pieniądze [Yen]: 1000
Drużyna: Nie, indywidualista
Dodatkowe statystyki: +100 do Inteligencji
Wykonane Misje:
Ekwipunek:
Wygląd: Małe, rude, wredne
Gadu-Gadu: 6436713
Karta Postaci: Agresor i Depresantka
28.10.2018
    Witamy ponownie wszystkich zainteresowanych :)
    Jak już Torashiro wspomniał - wiele rzeczy nie poszło po naszej myśli ale postaramy się obecnym małym gronie coś zwojować, czekając na triumfalny powrót paru innych administratorów.
    Wtenczas Wy, jako gracze, możecie już zakładać swoje Karty Postaci w przeznaczonym do tego dziale, jednakże oficjalny start rozgrywki przypada na dzień rozwiązania konkursu na Uchiha i na Demony czyli na 10.11.2018 :)


Obrazek

Po przemyśleniu kwestii z Bijuu postanowiliśmy w prezencie dla chętnych graczy rozdać 4 demoniczne bestię w konkursie. Konkurs również jest dość prosty, lecz zależy nam na graczach którzy od samego startu forum będą aktywnie prowadziły swą fabułę wokół demona, właściciela demonów jednocześnie staną się dość ważnym aspektem dla fabuły głównej więc zastanów się dwa razy, zanim ślepo wystartujesz po demoniczną bestię.

Do rozdania mamy następujące demony:
Nibi (2 Ogoniasty) - Konoha
Sanbi (3 Ogoniasty) - Kiri
Yonbi (4 Ogoniasty) - Suna
Rokubi (6 Ogoniasty) - Watari

Zasady konkursu:
- Zgodnie z założeniem fabularnym demony zostały ukryte w swych Świątyniach po Wielkiej Wojnie która miała miejsce w poprzedniej Erze Ninja. Zadaniem uczestników konkursu jest opisanie drogi w jaki sposób demon opuścił swą Świątynie i został zapieczętowany w właśnie w nim.
-Opis to minimum 2xA4 (Nie łączy się z minimalną ilością słów historii)
- Osoby biorące udział w konkursie na Uchiha, nie mogą brać udział w konkursie na demona i na odwrót. W przypadku wygrania demona, a sloty w klanie Uchiha nie zostaną zapełnione, właściciel demona nie będzie miał możliwości dołączenia do Uchiha.
- Czas nadsyłania Kart postaci bądź samych opisów (które również muszą znaleźć się w karcie postaci) do 07.11.2018, zaś wyniki zostaną ogłoszone 10.11.2018.

Edit: Małe sprostowanie, ponieważ umknęło mi to wcześniej. Na start mamy 140 punktów statystyk oraz 1500 pch na wydanie. Temat nie został edytowany po poprzedniej edycji i nie chce nikogo wprowadzać w błąd. Pod tym linkiem znajdziecie temat gdzie zostało to poprawione Click Prosimy o dostosowanie się do wyżej wymienionego przepisu i za wprowadzenie graczy w błąd, serdecznie przepraszamy.

Drugą istotną kwestią to w pierwszej kolejności zajmę się Genami specjalnymi, Człowiek Czynu (Pracuś) może zostać usunięty bądź zmienione jego działanie, ponieważ Gen daje zbyt wielką przewagę nad innymi. ~Torashiro.

_________________
Obrazek

What Does The FOKS Say?
LISTA WIEKU!
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogłoszenia Mechaniczne
PostNapisane: 3 lis 2018, o 18:22 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2017, o 17:23
Posty: 98
Ilość Żyć: 3
Wiek: 22
Wzrost i Waga: asd
Ranga: tech
Punkty doświadczenia (PD): 213 (E)
Klan: asd
Zawód: asd
Żywioł Czakry: asd
Specjalizacje: asd
Wioska: asd
Organizacja: asd
Styl Walki: Tylko bugi i cheaty
Chakra: 0
Siła: 100
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 10
Zręczność: 10
Percepcja: 10
Siła Woli: 10
Kontrola Chakry: 10
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Pieniądze [Yen]: 1000
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: Czakra: +/--ilość punktów; Siła: +/- ; Zręczność: +/- ; Szybkość: +/- ; Wytrzymałość: +/- ; Percepcja: +/- ; Siła Woli: +/- ; Kontrola Czakry: +/-
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 64884450
Karta Postaci: asd
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Uzupełnienie informacji o zmianach mechanicznych

W pierwszym poście Torashiro zapomniał wspomnieć o wprowadzonych dużo wcześniej zmianach w niektórych statystykach. Przede wszystkim zostały zaktualizowane wartości w niektórych tabelach - wzrost sprawności na niektórych wartościach statystyki był większy niż na innych, teraz postać rozwija się równomiernie. Z większych zmian w systemie statystyk mamy:
• Zmianę sposobu liczenia szybkości. Od teraz tabelka w dziale "szybkość" dotyczy tylko biegu i wyrzuconych przedmiotów, zaś szybkość technik liczymy według sposobu podanego w dziale "kontrola chakry". Do liczenia szybkości z "kontroli chakry" zaliczany również latanie przy pomocy technik. Skrzydlaste summony czy inne twory traktują latanie jak normalny ruch.
• Dodanie możliwości złożenia pojedynczych pieczęci przy pomocy jednej ręki. Jeżeli technika wymaga tylko jednej pieczęci do aktywacji i/lub detonacji, możemy ją wykonać przy pomocy jednej dłoni, choć z drobną karą.

Dodatkowo wkrótce pojawią się zmiany w całym Jujutsu. Zasada działania pozostanie ta sama, zaktualizowane zostaną puste działy, dostosowane zostaną techniki Kenjutsu oraz Shurikenjutsu. Do tego ważny punkt - zmieniona zostanie wytrzymałość przedmiotów, aby miecz nie rozsypywał się po jednym uderzeniu w walce. Ataki bronią nie będą już słabsze niż trącenie czegoś palcem, czyli zostaną usunięte perełki w broniach pokroju siły ataku równej 20% siły użytkownika.

_________________
Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogłoszenia Mechaniczne
PostNapisane: 8 lis 2018, o 02:12 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2017, o 13:48
Posty: 79
Ilość Żyć: 3
Wiek: 18
Wzrost i Waga: 185cm | 75 Kg
Ranga: Chunnin
Punkty doświadczenia (PD): 881 (B) 08.06.
Klan: Kanji
Zawód: Medyk / Hunter Nin
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Jikk/Hiru/Fuin/Sen/Soshi
Wioska: Kirigakure no Sato
Organizacja: --
Styl Walki: --
Chakra: 3089
Siła: 10
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 100
Percepcja: 26
Siła Woli: 30
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 84
Punkty Atrybutów: 242
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 17
Sława R: 8
Gen Specjalny: Utalentowany
Pieniądze [Yen]: 1670
Drużyna: Lider: Torashiro Uczeń: Judal
Dodatkowe statystyki:
  • Senjutsu: 652 pch
  • 300 pch (wytrzymałość)
  • Lider klanu - 10pkt Sławy
  • Chunnin - 2 Pkt Sławy

Trenowane Zdolności:
Senjutsu
   46%

Wykonane Misje:
Ekwipunek:
Wygląd: Zgodny z Avatarem oraz KP
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: KP
Zakończył się konkurs na klan Uchiha oraz Bijuu - Wyników spodziewajcie się maksymalnie do 10.11.18. Wszystkim biorącym udział życzymy powodzenia. Niech wygra lepszy.

_________________
Obrazek

  • Nie odpowiadam na pytania związane z Mechaniką / Technikami. Technicznymi są Alucard i Takahari.
  • Od dnia 28.11.18 - Nie prowadzę żadnych misji czy też sędziuje walk, ponieważ jestem prowadzącym Event Świąteczny.
  • Wraz z Foks oceniamy opanowanie demona, wystarczy że wyślesz nam prywatną wiadomość.
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogłoszenia Mechaniczne
PostNapisane: 9 lis 2018, o 17:59 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2017, o 17:23
Posty: 98
Ilość Żyć: 3
Wiek: 22
Wzrost i Waga: asd
Ranga: tech
Punkty doświadczenia (PD): 213 (E)
Klan: asd
Zawód: asd
Żywioł Czakry: asd
Specjalizacje: asd
Wioska: asd
Organizacja: asd
Styl Walki: Tylko bugi i cheaty
Chakra: 0
Siła: 100
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 10
Zręczność: 10
Percepcja: 10
Siła Woli: 10
Kontrola Chakry: 10
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Pieniądze [Yen]: 1000
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: Czakra: +/--ilość punktów; Siła: +/- ; Zręczność: +/- ; Szybkość: +/- ; Wytrzymałość: +/- ; Percepcja: +/- ; Siła Woli: +/- ; Kontrola Czakry: +/-
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 64884450
Karta Postaci: asd
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Opis zmian Jujutsu

Do tej pory walka przy użyciu którejkolwiek z grup broni wymagała odpowiedniej specjalizacji. Taijutsu posiadało 3 style, w 2 z nich miały dostęp do bram/oddechów. Działy były puste, niektóre z grup broni nawet nie były grywalne. Wyglądało to więc tak, że jedna specjalizacja Taijutsu miała pod sobą aż 3 style, zaś reszta stylów działała kompletnie na odwrót, mając pod sobą parę (często pustych) specjalizacji.

Od teraz Jujutsu będzie dużo bardziej jednolite. Jujutsu wciąż istnieje jako jedna specjalizacja, z którą możemy zacząć jako Jujuser. W skład tej grupy wchodzi: walka wręcz (specjalizacja Taijutsu), walka bronią białą (specjalizacja Kinsetsujutsu) oraz walka bronią dystansową (specjalizacja Enkakujutsu). Każda z tych trzech specjalizacji posiada 3 style walki do wyboru, które nie blokują się nawzajem. Nalezy jednak pamiętać, że wciąż możemy korzystać tylko z jednego stylu na raz. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby używać ich zamiennie w trakcie walki. Klasyfikacja broni będzie rozpisana zawsze na początku działu, zaś wymyślanie nowych wariantów (do czego mocno zachęcamy) będzie oceniane indywidualnie.
W praktyce zmiana sprawia, że gdy nasza postać wybierze dla przykładu walkę bronią białą, to nie ważne jaka broń wpadnie w jej ręce z tej rodziny, będzie w stanie równie sprawnie ją wykorzystać. Pula technik dla specjalizacji tyczy się więc każdej broni z rodziny, która pod naszą specjalizację podlega. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, aby postać która przez cały czas walczyła przy pomocy kija bojowego przesiadła się na miecz po zdobyciu jednego z siedmiu legendarnych. Nie będzie się musiała na nowo uczyć technik ani żadnego stylu. Jednak w przypadku przejścia na broń dystansową lub taijutsu, nasza postać nie będzie mogła już wykorzystać tego samego stylu ani technik. Bez konkretnej specjalizacji jesteśmy zwyczajnymi amatorami w korzystaniu z danej rodziny broni.
Co zaś tyczy się bram i oddechów - są dostępne tylko dla specjalizacji Taijutsu, zaś zasady korzystania się nie zmieniły. Jeżeli zdecydujemy się na bramy – nie możemy się uczyć oddechów i vice versa. Co więc sprawi, że inne specjalizacje będą tak samo atrakcyjne w późniejszej fazie gry dla Jujsuerów jak taijutsu? Mianowicie nowe twory, które pomogą innym dotrzymać kroku Taijutsu.
W przypadku walki bronią białą mamy trzy postawy inspirowane żywiołami. Każda z postaw ma 6 poziomów zaawansowania, które wymagają od użytkownika sporej dedykacji, tak jak jest to w przypadku bram i oddechów. Do wyboru mamy Postawę Ognia, Wiatru i Kamienia. Każda z nich charakteryzuje się nastawieniem na inne aspekty walki. Ogień charakteryzuje chęć zadawania obrażeń – im więcej tym lepiej. Wiatr cechuje się ogromną precyzją oraz mobilnością. Kamień zaś zapewnia nam ogromną siłę i wytrzymałość. Wybierając jedną postawę, podobnie jak w przypadku bram i oddechów, musimy wykazać się pełną dedykacją, co skutkuje zablokowaniem możliwości nauczenia się innych.
Dla walki bronią dystansową przygotowałem tak zwane inspiracje. Każda z osób która zdecyduje się czerpać inspirację z jednego źródła musi w pełni poświęcić się tej jednej konkretnej, czyli tak jak było to w przypadku taijutsu i kinsetsujutsu. Inspiracje wybieramy spośród trzech dostępnych w chwili nauczenia się pierwszego poziomu którejkolwiek z nich. Do wyboru mamy: Inspirację Strzelca, Wojownika i Szpiega. Inspiracja Strzelca znacznie zwiększa nasze możliwości w walce na dystans i przede wszystkim w utrzymaniu tego dystansu. Inspiracja Wojownika sprawia, że nadrabiamy nasze bramy w walce w zwarciu i potrafimy poradzić sobie w różnych sytuacjach. Szpieg zaś skupia się na unikaniu obrażeń i szukaniu słabego punktu przeciwnika.
Na sam koniec dochodzi kwestia rozwoju postaci, która jest czystym Jujuserem. Wcześniej istniała tylko możliwość rozwoju w stronę specjalizacji opartych na chakrze, które lądowały na ostatnich miejscach. Od teraz Jujsuerzy będą mieli wybór przy każdym awansie. Jeżeli zdecydują się na dobranie specjalizacji opartej na chakrze – ląduje ona niezmiennie na czwartym miejscu. Jeżeli zaś postanowią pozostać Jujuserami, odblokują oni dostęp do specjalnych technik. Za każdy awans, który skończy się pozostaniem na ścieżce Jujutsu otrzymamy dostęp do dwóch technik specjalnych, które nie wchodzą w limity naszych technik. Będą one jednak dużo droższe i będą służyły uzupełnieniu luk postaci, która nie potrafi kontrolować chakry.

Podsumowując, oto lista zmian, wraz z zaznaczeniem czy zostały już wprowadzone, czy wciąż są opracowywane. Priorytetem jest uzupełnienie podstaw działów, aby bezproblemowo rozpocząć rozgrywkę.
• Nowy podział specjalizacji
• Taijutsu (style i techniki)
• Kinsetsujutsu (style i techniki)
• Enkakujutsu (style i techniki)
• Bramy, oddechy, postawy, inspiracje
• Techniki specjalne dla czystych jujuserów
• Dokładnie opisany sposób liczenia, przykłady w mechanice Jujutsu

_________________
Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogłoszenia Mechaniczne
PostNapisane: 11 lis 2018, o 19:12 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2015, o 09:43
Posty: 255
Ilość Żyć: 2
Wiek: 47
Wzrost i Waga: 178/ 80
Ranga: Sanin
Punkty doświadczenia (PD): ??? (S+)
Klan: Nofseratu
Zawód: Hunter
Żywioł Czakry: Wszystkie
Specjalizacje: Soshi, Fuuin, Hiru, Tai, Gen
Wioska: Transylwania
Organizacja: Hellsing
Styl Walki: Kyori-kō (poz 4); Kyōdo-kō (poz 4; Gouken (poz 4);

Wybrać znane - lub ustawić BRAK
Chakra: 9000
Siła: 100
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 100
Zręczność: 100
Percepcja: 100
Siła Woli: 100
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 52
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Pieniądze [Yen]: 1000
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: Czakra: +/--ilość punktów; Siła: +/- ; Zręczność: +/- ; Szybkość: +/- ; Wytrzymałość: +/- ; Percepcja: +/- ; Siła Woli: +/- ; Kontrola Czakry: +/-
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: brak
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Zmiany w Genie Fuinuser oraz technice Fūka Hōin

Zmiany w Zasadach posługiwania się oraz tworzenia NPC.

http://ninshu.cba.pl/viewtopic.php?f=10&t=56
http://ninshu.cba.pl/viewtopic.php?f=26&t=66

Zastrzegam sobie prawo do zmian w przyszłości gdyby coś okazało się za silne/słabe


W następnej kolejności zostaną wprowadzone zmiany Budowy i rozwoju wioski.

_________________



Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogłoszenia Mechaniczne
PostNapisane: 11 lis 2018, o 20:15 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2015, o 09:43
Posty: 255
Ilość Żyć: 2
Wiek: 47
Wzrost i Waga: 178/ 80
Ranga: Sanin
Punkty doświadczenia (PD): ??? (S+)
Klan: Nofseratu
Zawód: Hunter
Żywioł Czakry: Wszystkie
Specjalizacje: Soshi, Fuuin, Hiru, Tai, Gen
Wioska: Transylwania
Organizacja: Hellsing
Styl Walki: Kyori-kō (poz 4); Kyōdo-kō (poz 4; Gouken (poz 4);

Wybrać znane - lub ustawić BRAK
Chakra: 9000
Siła: 100
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 100
Zręczność: 100
Percepcja: 100
Siła Woli: 100
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 52
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Pieniądze [Yen]: 1000
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: Czakra: +/--ilość punktów; Siła: +/- ; Zręczność: +/- ; Szybkość: +/- ; Wytrzymałość: +/- ; Percepcja: +/- ; Siła Woli: +/- ; Kontrola Czakry: +/-
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: brak
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Uwaga, mała zmiana w systemie obrotu PA, PR.

Po wykonaniu misji, treningu lub walki udajemy się do odpowiedniego działu gdzie wklejamy link do miejsca gdzie się to działo wraz z wynagrodzeniem napisanym przez MG.

Wybieramy swoją wioskę bądź watari

Kiedy mod doda nam PA i PR kierujemy się do:
,,Podnoszenie statystyk" gdzie wymieniamy PA na statystyki
,,Nauka technik" gdzie wymieniamy PR na techniki.

Proszę nie pisać bezpośrednio w Misjach, Walkach czy treningach na co mają iść wydane PA a na co PR

_________________



Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogłoszenia Mechaniczne
PostNapisane: 13 lis 2018, o 12:54 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2017, o 13:48
Posty: 79
Ilość Żyć: 3
Wiek: 18
Wzrost i Waga: 185cm | 75 Kg
Ranga: Chunnin
Punkty doświadczenia (PD): 881 (B) 08.06.
Klan: Kanji
Zawód: Medyk / Hunter Nin
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Jikk/Hiru/Fuin/Sen/Soshi
Wioska: Kirigakure no Sato
Organizacja: --
Styl Walki: --
Chakra: 3089
Siła: 10
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 100
Percepcja: 26
Siła Woli: 30
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 84
Punkty Atrybutów: 242
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 17
Sława R: 8
Gen Specjalny: Utalentowany
Pieniądze [Yen]: 1670
Drużyna: Lider: Torashiro Uczeń: Judal
Dodatkowe statystyki:
  • Senjutsu: 652 pch
  • 300 pch (wytrzymałość)
  • Lider klanu - 10pkt Sławy
  • Chunnin - 2 Pkt Sławy

Trenowane Zdolności:
Senjutsu
   46%

Wykonane Misje:
Ekwipunek:
Wygląd: Zgodny z Avatarem oraz KP
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: KP
13.10.18

Zmiany w genach specjalnych:

    Ninuser: Przywrócenie wcześniejszego zapisku który został usunięty przez poprzednią administrację, na poprzedniej edycji bez uzasadnienia.
  • - Techniki z zakresu Ninjutsu, które trzeba wycastować traktujemy jako 1 pieczęć.

    Człowiek Czynu:Usunięcie całkowicie Genu, z powodu iż dominował na poprzedniej edycji, balans genu jest dość trudny, dodatkowo pozwolił nam na różnorodność w buildach postaci czego nie było wcześniej bo 3/4 forum grało z 1 genem aby nie odstawać w farmie.
  • Gen całkowicie usunięty.

    Sprawne dłonie:Skonkretyzowano pewien aspekt a także malutkiego, ale miłego dla klanów takich jak Douhito i Gashi. Określono łączenie się bonusów z Hirujutsu.
  • - Bonus ze sprawnych dłoni, nie sumuje się z bonusem do składania pieczęci pochodzącego z Hirujutsu. Maksymalny bonus to 2 progi wyżej.
  • - Techniki zależne od zręczności, wykonujemy jakbyśmy posiadali 10 ZR więcej.
  • - Klan Gashi i Douhito obniżają minimalne progi dla swoich tworów o 0,1 sekundy.

    Przywoływacz: Gen skupiający się na Przywołńcach, nie był on zbyt grywalny jak i same summony, a więc gen przeszedł totalny rework by stał się bardziej grywalny i będzie to również drobniejsza zapowiedź reworku Summonów.
  • Całkowita zmiana Genu, choć działanie zostało podobne.

INNE:

    Zmiany:
  • Multikonto: Określono jakie są potrzebne zasady aby uzyskać multikonto, wszystkie informacje znajdziecie w tym temacie: Click

Edit: Edit, post będzie jeszcze dziś uzupełniany.

_________________
Obrazek

  • Nie odpowiadam na pytania związane z Mechaniką / Technikami. Technicznymi są Alucard i Takahari.
  • Od dnia 28.11.18 - Nie prowadzę żadnych misji czy też sędziuje walk, ponieważ jestem prowadzącym Event Świąteczny.
  • Wraz z Foks oceniamy opanowanie demona, wystarczy że wyślesz nam prywatną wiadomość.
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogłoszenia Mechaniczne
PostNapisane: 16 lis 2018, o 14:03 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2017, o 17:23
Posty: 98
Ilość Żyć: 3
Wiek: 22
Wzrost i Waga: asd
Ranga: tech
Punkty doświadczenia (PD): 213 (E)
Klan: asd
Zawód: asd
Żywioł Czakry: asd
Specjalizacje: asd
Wioska: asd
Organizacja: asd
Styl Walki: Tylko bugi i cheaty
Chakra: 0
Siła: 100
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 10
Zręczność: 10
Percepcja: 10
Siła Woli: 10
Kontrola Chakry: 10
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Pieniądze [Yen]: 1000
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: Czakra: +/--ilość punktów; Siła: +/- ; Zręczność: +/- ; Szybkość: +/- ; Wytrzymałość: +/- ; Percepcja: +/- ; Siła Woli: +/- ; Kontrola Czakry: +/-
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 64884450
Karta Postaci: asd
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
/tts FREE YAN KES

DARMOWE PRy

Obrazek

Od teraz, dnia 20 (słownie dwudziestego) każdego miesiąca obsypiemy Was darmowymi Punktami Rozwoju w ilości 5+1 za każde 10 zalogowanych osób. Odebrać takie punkty będą mogły wszystkie osoby które zalogują się danego dnia (w przypadku zapowiadanej nieobecności możemy się zawsze dogadać).
Punkty te odbieramy w tym samym dziale, w którym zgłaszamy się po wygrane z konkursów, czyli inne wynagrodzenia.


By żyło się lepiej!

_________________
Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
 

Zaprzyjaźnione Strony i Toplisty:

TOP50 Gry Fandom Toplista Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie


Przyjaciele:
HogwartDream BlackButler SnM
Dragonst Król Lew