Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Teraz jest 19 lis 2018, o 08:48






Ogłoszenia

  • ← Administracja - Kto za co odpowiada na forum?
    ← FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania.
    ← Poradnik Nowicjusza - Od czego zacząć?
    ← Wzór Kart Postaci - wyjaśnienie i przykłady.
    ← Spis miejs w klanach - Sprawdź zanim napiszesz KP.
    ← Nie będzie Cię jakiś czas? - poinformuj nas i zachowaj postać.
    ← Twoja postać trafiła do nieaktywnych? - dowiedz się co zrobić by wrócić do gry.
  • Forum od nowa bedzie stawac na nogi. Tak oznacza to ogolny reset z praktycznie calkowita zmiana wszystkiego! Badzcie dobrej mysli i trzymajcie kciuki ;)

    Przez lata gry na forach typu PBF, serce się krajało, gdy obserwowaliśmy jak bohaterowie naszego ulubionego anime stają się coraz lepsi, a nas hamowała tabelka bonusów. Czy powiodło nam się w walce z ograniczeniami? Czy w końcu nasza postać ma dwolność w drodze na szczyt? SPRAWDŹCIE SAMI!

    Chcesz wiedzieć wiecej? Na jakim etapie są prace nad forum? Odwiedź nasz fanpage na Facebookˈu i bądź na bieżąco, to tam w pierwszej kolejności będą pojawiały się informacje związane z forum. Zapraszamy również do działu FAQ, gdzie możecie zerknąć o co najczęściej pytają inni.
    Najnowsze aktualizacje z działu Mechaniki jak i Fabuły!

Alucard: Gadu-Gadu10554468; Foks: Gadu-Gadu6436713; Torashiro: Gadu-Gadu25528270; Anshia: Gadu-Gadu9953570;

Oficjalny start forum: 03.07.2015r. 20:00

Pierwszy reset forum: 05.05.2017r. 18:00
NinshuPBFNinshuPBF

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sklep klanu lalkarzy
PostNapisane: 25 sty 2015, o 23:10 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2015, o 10:48
Posty: 378
Ilość Żyć: 2
Wiek: 99
Wzrost i Waga: x
Ranga: x
Punkty doświadczenia (PD): x
Klan: x
Zawód: x
Żywioł Czakry: x
Specjalizacje: x
Wioska: x
Organizacja: x
Styl Walki: x
Chakra: 5000
Siła: 100
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 100
Zręczność: 100
Percepcja: 100
Siła Woli: 100
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: xxxxxx
Pieniądze [Yen]: 10000
Drużyna: x
Dodatkowe statystyki: Brak
Wykonane Misje: x
Ekwipunek: x
Wygląd:
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: Brak
Multikonta/Fabularne: x



Rodzaje i mechanizmy lalek





Proces tworzenia

Aby stworzyć lalkę potrzebujemy dwóch rzeczy - schematu oraz materiałów. Zdobyć te drugie jest łatwo - wystarczy je kupić. Schematy natomiast trzeba odpowiednio zaprojektować. Schemat lalki jest nam potrzebny by wykonać kolejne jej egzemplarze. Ilość lalek wykonanych z jednego schematu to jedynie kwestia czasu oraz pieniędzy.


Rodzaje marionetek

Wyróżniamy cztery rodzaje marionetek, które różnią się od siebie jakością oraz ilością możliwych do zamontowania mechanizmów. Poniżej rozpisane są konkretne poziomy zaawansowania schematów lalki:

Schemat poziomu uczniowskiego - jest to podstawowy rodzaj schematów, który pozwala na zamontowanie maksymalnie 3 mechanizmów, w tym 1B oraz 2D. Są to zazwyczaj małe i prymitywne kukiełki, wzrostem nieprzekraczające 1,5m.



Schemat poziomu czeladniczego - nieco bardziej zaawansowany schemat, który pozwala na stworzenie lalki nieco większej i bardziej zaawansowanej od poprzedniczki. Tym razem mamy już miejsce na 4 mechanizmy, w tym 2B oraz 2D.



Schemat poziomu mistrzowskiego - niemal najlepszy jakościowo schemat, jakość lalki stoi już na wysokim poziomie, gwarantując jej miejsce na 5 mechanizmów, w tym maksymalnie 1S oraz 3B.



Schemat poziomu arcymistrzowskiego - najdoskonalszy jakościowo schemat, takiej lalce możemy zamontować aż 6 mechanizmów, w tym aż 2 rangi S, zaś reszta bez limitów.




Kosztorys schematów

Schemat poziomu uczniowskiego 8 Pn
Schemat poziomu czeladniczego 10 PN
Schemat poziomu mistrzowskiego 20 PN
Schemat poziomu arcymistrzowskiego 30 PN

Aby stworzyć schemat mistrzowski, należy uprzednio mieć już na swoim koncie wykonanie schematów niższych. Schematy można przerabiać oraz dostosowywać, odpowiednio je rozwijając.
Pierwszy schemat uczniowski jest dla członka klanu darmowy.


Mechanizmy

Aby móc używać danych mechanizmów, musimy poznać dokładny sposób ich działania. Tyczy się to zarówno użytkowania jak i konstruowania, aby uniknąć sytuacji, w których nasz starszy kolega skonstruuje nam arcymistrzowską marionetkę, a my będziemy z niej korzystać jakby nigdy nic. Każdy z mechanizmów posiada swoją rangę (D/B/S) i musimy się go nauczyć jak techniki, lecz nie wliczają się one w limit naszych technik oraz kosztują 75% swojej ceny w PN zaokrąglanej na korzyść gracza..
Schematu dla każdej rangi uczymy się raz.
Wśród mechanizmów wyróżniamy cztery ich rodzaje. Są to:
•wirniki
•wyrzutnie
•wyrzutnie chakry
•pojemniki
Dodatkowo, korzystanie z mechanizmów (sama aktywacja) trwa tyle, co wysłanie komendy. Pamiętajmy jednak, że uprzednio należy odpowiednio przygotować do tego lalkę aby sama siebie nie zniszczyła.


Wirniki
Są to wszelkie mechanizmy obrotowe. Możemy zamontować taki na ramionach lalki aby ostrza wirowały wokół nich, czy też aby ręce lalki kręciły się wokół niej. Możliwości jest masa, a jedynym ograniczeniem w zastosowaniu go jest nasza wyobraźnia. Możemy oczywiście wykorzystać go razem z innym mechanizmem, przykładowo z wyrzutnią, aby przyciągnąć kogoś po ataku.
Uwagi:
- Wirnik wykonuje obroty z szybkością równą 45/65/90% KC.
- Siła przy atakach (w tym przykładowo wciąganie liny) takim wirnikiem jest równa sile lalki wzmocnionej o 20/30/45%KC.
- Jak każdy mechanizm, wirnik posiada swoje minusy. Z racji tego, że podczas wirowania występuje tarcie, możemy używać wirnika przez 1/2/3s + 1s za każde 25KC.
- Po użyciu wirnika musimy czekać aż się schłodzi. Trwa to 5s-1s za każde 25KC.
- Wyjątkiem jest używanie wirnika w niskich temperaturach (tereny Yuki itp.) lub pod wodą.
Ranga: D/B/S
Koszt: 150/250/350 za aktywację, 120pch za sekundę
Wymagania: Poprzednia ranga mechanizmu.
Ilość pieczęci:0




Wyrzutnie

Są to mechanizmy służące do strzelania/miotania przedmiotami załadowanymi do magazynku. Aby więc ich efektywnie używać, musimy wcześniej przygotować lalkę do walki przy ich użyciu. Im bardziej zaawansowane, tym więcej mamy możliwości przy ich użyciu. Są to mechanizmy kosztowne w użytku, lecz z pewnością rekompensujące wkładany w dbanie o nie trud. Wyrzutnię możemy zamontować nie tylko w celu strzelania bronią, ale np. w celu posiadania ukrytego ostrza o sporej sile wyrzutu, dzięki czemu zaskoczymy niejednego przeciwnika.
Uwagi:
- Wyrzutnie w swoim magazynku sa w stanie pomieścić do 10/15/20 przedmiotów.
- Sposób wystrzału z wyrzutni zależy od jej stopnia zaawansowania.
Ranga D - mechanizm wypuszcza wszystko co ma w magazynku na raz.
Ranga B - mechanizm może wypuścił połowę teraz, a połowę później. Może również wypuścić wszystko na raz.
Ranga S - mechanizm dzieli zawartość na tyle wystrzałów na ile życzy sobie użytkownik.
- Siła wystrzału to 50/90/140%KC.
- Szybkość to 2x siła.
Ranga: D/B/S
Koszt: 250/400/550
Wymagania: Poprzednia ranga mechanizmu.
Ilość pieczęci:0




Wyrzutnie chakry

Wersja wyrzutni, która korzysta z naszych żywiołów chakry. Dzięki nim bez użycia niebezpiecznych paliw jesteśmy w stanie generować ogień oraz bez ryzykownego gromadzenia ciśnienia strzelać wodą czy też powietrzem w przeciwnika. Są one wyjątkowo niebezpieczne ze względu na możliwe kombinacje między nimi (przykładowo wspomaganie Katonu Fuutonem). W przypadku Dotonu strzelamy błotem, które dodatkowo może okleić przeciwnika.
Uwagi:
- Montując mechanizm określamy jego żywioł.
- Zasięg wynosi 5/10/15m + 10% KC.
- Szerokość promienia jest regulowana, jednak maksymalna jego szerokość wynosi 2/3/4m + 2%KC.
- Strumień osiąga pełną szerokość 1,5m od użytkownika.
- Szybkość wynosi 75/110/180%KC
- Siła wynosi 55/100/160%KC
- Maksymalnie możemy strzelać przez 1/2/3s + 1 za każde 50KC
- W przypadku Dotonu siła oraz szybkość błota są mniejsze o 10%, lecz po oblepieniu przeciwnika powoli zastyga i spowalnia przeciwnika. Jego szybkość oraz zręczność na czas oblepienia maleje o 20%KC, zaś po 3s ziemia twardnieje i ma wytrzymałość równą połowie siły.
Ranga: D/B/S
Koszt: 250/400/500 za aktywację + 75/100/150 za sekundę.
Wymagania: Poprzednia ranga mechanizmu.
Ilość pieczęci:0




Pojemniki

Są to puste zabudowania lub mniejsze komory służące do przechowywania różnorakich rzeczy. Można je odpowiednio przygotowywać technikami Fuuinjutsu. Ich rozmiary są w pełni zależne od marionetki, a ich wytrzymałość zależna od wariantu mechanizmu oraz wykorzystanego materiału. Sam mechanizm polega na otwarciu się pojemnika i jego zamknięciu - nic bardziej skomplikowanego.
Uwagi:
- Ranga D pojemnika pozwala jedynie na jego otwieranie oraz zamykanie z szybkością marionetki.
- Ranga B pozwala na wzmocnienie wytrzymałości w środku o 80%KC zaś z zewnątrz o 50%KC. Siła oraz szybkość z jaką się zamykają jest równa 100%KC
- Ranga S dodatkowo pozwala na wydłużenie drzwiczek/klapy o 1m + 2% KC. Dzięki temu łatwiej jest złapać przeciwnika do środka.
Ranga: D/B/S
Koszt: 150pch za otworzenie/zamknięcie, 75pch/sekundę wzmocnienia, 150pch/post w przypadku wydłużenia drzwiczek.
Wymagania: Poprzednia ranga mechanizmu.
Ilość pieczęci:0







Dodatki oraz tworzywa





Udźwig lalki

To, ile nasza lalka jest w stanie udźwignąć by poruszać się bez problemu jest w pełni zależne od jej siły, czyli naszych zdolności jej kontrolowania. Odpowiedni dobór ilości dodatków oraz tworzyw jest tutaj niezwykle ważny, gdyż nasze lalki powinny być przede wszystkim zróżnicowane. Ciężkie, masywne i wytrzymałe lalki będą dobre do ochroni lalkarza, jednak bez lekkich, szybkich, atakujących lalek zbyt wiele nie zdziałamy. Warto również pamiętać, że nie zawsze lalkarz będzie w pełni sił, więc ładowanie masy marionetki na styk również nie jest zbyt mądrym posunięciem. Dla przykładu - dzieło początkującego lalkarza powinno ważyć około 20-40kg, natomiast arcymistrzowskie marionetki mogą ważyć nawet do jednej tony.


Tworzywa

Możemy dowolnie wybierać tworzywo, z jakiego stworzymy naszą lalkę, należy pamiętać jednak że każde tworzywo ma swoje wady i zalety.
Tworzywa dzielimy na:
•drewniane
•metalowe
•inne


Drewno

Ukryta treść:



Metal

Ukryta treść:



Inne


Ukryta treść:



Cennik mechanizmów

Po nauce jak stworzyć mechanizm musimy takowy jeszcze zmajstrować, poniżej mamy wycenę każdego rodzaju.

Ukryta treść:
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
 

Zaprzyjaźnione Strony i Toplisty:

TOP50 Gry Fandom Toplista Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie


Przyjaciele:
HogwartDream BlackButler SnM
Dragonst Król Lew