Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Teraz jest 21 lis 2018, o 05:03






Ogłoszenia

  • ← Administracja - Kto za co odpowiada na forum?
    ← FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania.
    ← Poradnik Nowicjusza - Od czego zacząć?
    ← Wzór Kart Postaci - wyjaśnienie i przykłady.
    ← Spis miejs w klanach - Sprawdź zanim napiszesz KP.
    ← Nie będzie Cię jakiś czas? - poinformuj nas i zachowaj postać.
    ← Twoja postać trafiła do nieaktywnych? - dowiedz się co zrobić by wrócić do gry.
  • Forum od nowa bedzie stawac na nogi. Tak oznacza to ogolny reset z praktycznie calkowita zmiana wszystkiego! Badzcie dobrej mysli i trzymajcie kciuki ;)

    Przez lata gry na forach typu PBF, serce się krajało, gdy obserwowaliśmy jak bohaterowie naszego ulubionego anime stają się coraz lepsi, a nas hamowała tabelka bonusów. Czy powiodło nam się w walce z ograniczeniami? Czy w końcu nasza postać ma dwolność w drodze na szczyt? SPRAWDŹCIE SAMI!

    Chcesz wiedzieć wiecej? Na jakim etapie są prace nad forum? Odwiedź nasz fanpage na Facebookˈu i bądź na bieżąco, to tam w pierwszej kolejności będą pojawiały się informacje związane z forum. Zapraszamy również do działu FAQ, gdzie możecie zerknąć o co najczęściej pytają inni.
    Najnowsze aktualizacje z działu Mechaniki jak i Fabuły!

Alucard: Gadu-Gadu10554468; Foks: Gadu-Gadu6436713; Torashiro: Gadu-Gadu25528270; Anshia: Gadu-Gadu9953570;

Oficjalny start forum: 03.07.2015r. 20:00

Pierwszy reset forum: 05.05.2017r. 18:00
NinshuPBFNinshuPBF

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sklep z bronią
PostNapisane: 25 sty 2015, o 23:03 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2015, o 10:48
Posty: 378
Ilość Żyć: 2
Wiek: 99
Wzrost i Waga: x
Ranga: x
Punkty doświadczenia (PD): x
Klan: x
Zawód: x
Żywioł Czakry: x
Specjalizacje: x
Wioska: x
Organizacja: x
Styl Walki: x
Chakra: 5000
Siła: 100
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 100
Zręczność: 100
Percepcja: 100
Siła Woli: 100
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: xxxxxx
Pieniądze [Yen]: 10000
Drużyna: x
Dodatkowe statystyki: Brak
Wykonane Misje: x
Ekwipunek: x
Wygląd:
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: Brak
Multikonta/Fabularne: x

Wszystkie przeliczniki do broni liczymy od wyjściowej cechy, lub też powiększonej o dany styl walki czyli Gouken, kyodo-ko, kyori-ko (nie zaliczamy tu bram).



Maksymalna zniżka na to 55%

Miecze i sztylety
Tantō
Krótki sztylet czy może puginał z jednosiecznym lub obosiecznym ostrzem. Jego główną zaletą są bardzo niewielkie rozmiary, które pozwalają łatwo ukryć go choćby w rękawie czy na udzie, a prócz tego nikły stopień krzywizny, który czyni tę broń idealną do szybkich pchnięć. Może też oczywiście służyć do cięcia, choć tu sprawuje się gorzej i to nie tylko ze względu na bardzo mały zasięg. Poręczny w walkach w tłumie i skrytobójstw, ale lubiany też przez kobiety jako oręż do samoobrony.
Klasyfikacja: sztylet
Długość ostrza: 20 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 90%Si ataku; +20% Sz ataku
  • Szybkość ataku: 120% Sz
  • Zwrotność: 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 90% Zr + 30% Pe
  • Odporność: 250
Koszt: 400 y

Sai
Sztylet służący głównie do kłucia i chwytania broni przeciwnika. Składa się z prostego, wąskiego pręta zaostrzonego na końcu, dwóch bocznych "wąsów" oraz rękojeści wzmocnionej na końcu. Dzięki tej ostatniej, tsukagashirze, można go też używać jako broni obuchowej. Oferuje szeroką gamę chwytów, zwykle używany jest parami.
Klasyfikacja: sztylet; broń kłująca krótka; kastet
Długość ostrza: 30 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 100%Si; +20% Sz ataku
  • Szybkość ataku: 110% Sz
  • Zwrotność: 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 90% Zr + 20% Pe
  • Odporność: 250
Koszt: 400 y

Wakizashi
Bywa mylone z kataną, szczególnie te dłuższe odmiany. Różni się krótszym ostrzem, większą preferencją jednoręczności oraz ataków raczej szybkich niż silnych. Czasami prócz tego ma nieco inną budowę ostrza, którą koneserzy dostrzegają na kilometry. Poza tym, ponieważ jest to miecz krótki, bywa wykorzystywany do pewnych celów, do których katana czy miecz długi obosieczny byłyby zbyt duże. Dość łatwo je też ukryć.
Wakizashi to broń lubiana przez mieczników, którzy muszą udać się gdzieś, gdzie przepisy zakazują noszenia przy sobie miecza (jap. katana), ponieważ w razie czego wystarczy zmierzyć długość by przekonać się, że przepis nie został złamany. Wchodzi też w skład zestawu daishō.
Klasyfikacja: miecz krótki
Długość ostrza: 50 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 100%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość ataku: 110% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr + 20% Pe
  • Odporność: 270 (ostrze)
Koszt: 600 y

Tsurugi
Ogólne określenie japońskiego pałasza, często chodzi o te wzorowane na chińskim jianie. Teoretycznie ich rozmiary mogą być bardzo różne, ale rozpowszechnione w świecie ninja są głównie odmiany nieco mniejsze od katany. Obosieczność powoduje, że dobrze wspomagają walkę "na wariata", ale w związku z brakiem zakrzywienia i budową sztychu skuteczniejszy jest w przypadku pchnięć niż cięć.
Klasyfikacja: miecz krótki
Długość: 60 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 110%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 90% Sz
  • Zwrotność: 90% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr + 20% Pe
  • Odporność: 280
Koszt: 600 y

Katana
Najbardziej znana i wręcz stereotypowa japońska broń właściwa samuraiom, ale nie tylko. Charakteryzuje się ostrzem o długości od dwóch do dwóch i pół shaku, to miecz długi, dobry do walk w otwartym polu, w budynkach sprawdza się gorzej. Wiele krain zakazuje noszenia go w pewnych miejscach, szczególnie w siedzibach władców i arystokracji. Ten półtoraręczny miecz przeżył wiele broni, których twórcy już cieszyli się, że odkryli katanobójcę, kiedy po raz kolejny wystarczyła drobna modyfikacja szermierki tą bronią by przywrócić jej skuteczność i koronę wśród mieczy.
Długość: 70cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 110%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 110% Sz
  • Zwrotność: 90% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr + 20% Pe
  • Odporność: 300
Koszt: 900 y

Tachi
Wczesny miecz długi. Ma ostrze wyraźnie bardziej zakrzywione niż katana, jest też od niej dłuższy. Z natury wolniejszy i mniej poręczny, ale ciosy nim zadawane są silniejsze i mają większą siłę przebicia. Ze względu na kształt, preferuje cięcia nad pchnięcia.
Klasyfikacja: miecz długi
Długość ostrza: 100 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 120%Si; +40% Sz ataku
  • Szybkość: 90% Sz
  • Zwrotność: 70% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 70% Zr + 20% Pe
  • Odporność: 320
Koszt: 900 y

No-dachi
Bardzo długi miecz, idealny do rozpruwania końskich brzuchów. Powolny, nieporęczny, ale dla wielkiego osiłka w sam raz. Z kolei dla kowala to swego rodzaju popis, bo trudno wykuć coś tak długiego, a przy tym wystarczająco wytrzymałego. Daje też niewątpliwie przewagę psychologiczną nad mało zaprawionym w boju przeciwnikiem, w końcu na chłopski rozum optycznie większy miecz to potężniejszy miecz.
Klasyfikacja: miecz długi
Długość ostrza: 130 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA kenjutsu, 50 siły, 30 zręczności
  • Siła:  Suma: 140%Si; +50% Sz ataku
  • Szybkość: 80% Sz
  • Zwrotność: 30% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 60% Zr + 10% Pe
  • Odporność: 350
Koszt: 1200 y

Shoshi Hachiwara
Dwa krótkie miecze, każdy z małym hakiem po jednej stronie. Ich wykonanie i siła ofensywna pozostawia trochę do życzenia, ale ich głównym zadaniem jest przewodzenie chakry dzięki użytemu w nich materiałowi i technice kucia. Są dość wytrzymałe i można spróbować wykorzystać haki w walce, aczkolwiek twórcy nie dbają tak bardzo o ich zastosowanie w walce czysto fizycznej.
Klasyfikacja: miecze krótkie; broń Soshi
Długość: 50 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA brak
  • Siła:  Suma: 90%Si; +40% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 90% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr + 20% Pe
  • Odporność: 300
Uwagi: Zmniejszają koszt technik soshijutsu użytych na nich lub przy ich pomocy o 10% i mogą służyć za medium chakry żywiołu przy wymagających go technikach (automatycznie są ostrzami przewodzącymi chakrę, nie trzeba dopłacać)
Koszt: 1600 y za parę


Broń drzewcowa
Kikuchiyari
Coś z pogranicza włóczni i glewii, najmniejsza broń drzewcowa tego rodzaju. Proste, jednosieczne ostrze przypominające tantō oraz lekka konstrukcja czyni kikuchiyari sztyletem wśród broni drzewcowych – stosunkowo krótką, szybką i zadającą wiele płytkich, ale pewnych ran, bardzo poręczna i stosunkowo dobra do obrony. Idealna dla tych, którzy uznają tradycyjną glewię za ociężałą.
Klasyfikacja: broń drzewcowa kłująca; broń drzewcowa sieczna
Długość drzewc: 100 cm
Długość ostrza: 20 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 100%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 110% Sz
  • Zwrotność: 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr + 30% Pe
Wytrzymałość: 250
Koszt: 450 y

Nagamaki
Krewna nagamaki, choć niektórzy mówią, że wyszła od mieczy, nie glewii, na co wskazuje nawet nazwa: "długi oplot". Ma ostrze długości katany, a drzewce wydłużają ją aż do rozmiarów naginaty. W ten sposób broń ta jest na pograniczu miecza i glewii, co oczywiście ma wady i zalety. Daje dobrze manipulować swoim ciężarem i jest niezła do celów defensywnych.
Klasyfikacja:[/b] broń drzewcowa sieczna; broń drzewcowa kłująca
Długość drzewc:[/b] 120 cm
Długość ostrza:[/b] 60 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 110%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 90% Sz
  • Zwrotność: 90% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 70% Zr + 30% Pe
Wytrzymałość:[/b] 250
Koszt:[/b] 500 y

Naginata
Glewia japońska złożona z dość długich drzewc i średniej długości ostrza o opływowym kształcie. Niektórzy ukochali je tak bardzo, że nawet chcąc mieć miecz karzą jego ostrze wyjąć z naginaty i tylko trochę przyciąć. Naginata to jedna z tych broni, na które swego czasu zapanowała spora moda, zresztą nic dziwnego. Służąca zarówno do cięć jak i pchnięć, dość szybka, o dużym zasięgu, kiedy się pojawiła, nawet doświadczeni szermierze mieli z nią problemy. Niestety nic nie jest wieczne i wkrótce odkryli jej główną wadę: na bliskim dystansie staje się właściwie tylko ciężarem, prócz tego można wykorzystać przeciw niej jej własną bezwładność, szczególnie dzięki jej asymetryczności na linii przód-tył. Niemniej jednak wciąż ma swoich zwolenników i zachowała wiele z dawnej świetności.
Klasyfikacja: broń drzewcowa sieczna; broń drzewcowa kłująca
Długość drzewca: 160 cm
Długość ostrza: 40 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA sojutsu
  • Siła:  Suma: 100%Si; +40% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 90% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 70% Zr + 30% Pe
  • Odporność: 270
Koszt: 750 y

Yari
Włócznia, broń drzewcowa służąca głównie do kłucia i trzymania przeciwnika na dystans. Odmian tej broni wynaleziono ponoć tyle ile ryb w morzu, ale najbardziej klasyczna ma obosieczne ostrze służące głównie do kłucia oraz dwa poboczne tworzące mniej więcej kształt krzyża, które służą do blokowania broni przeciwnika i zapobiegają zbyt głębokiemu wbijaniu się ciał przeciwników.
Klasyfikacja: broń drzewcowa kłująca
Długość drzewc: 180 cm
Długość ostrza: 40 cm
Długość ostrzy bocznych: 20 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 110%Si; +40% Sz ataku
  • Szybkość: 130% Sz
  • Zwrotność: 80% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 70% Zr + 20% Pe
Wytrzymałość: 300
Koszt: 800 y

Bisentō
Bliska kuzynka naginaty, często z nią mylona. w przeciwieństwie do swojej krewnej, bisentō charakteryzuje się dużym, szerokim ostrzem przypominającym bułat. Jest, naturalnie, wolniejsza i mniej poręczna, ale trudno szukać broni drzewcowej, która czyni rozpłatywanie ciał na pół jeszcze prostszym. Można jej używać również do kłucia, aczkolwiek czasami po drugiej stronie dodaje się szpikulec przeznaczony do tego celu. Wielbicieli Chin, coś dla was – bisentō bardzo przypomina bowiem chińskie Guan Dao.
Klasyfikacja: broń drzewcowa sieczna; broń drzewcowa kłująca
Długość drzewc: 160 cm
Długość ostrza: 60 cm
Długość szpikulca: ok. 15 cm (opcjonalny)
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 120%Si; +40% Sz ataku
  • Szybkość: 110% Sz
  • Zwrotność: 90% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 70% Zr + 30% Pe
Wytrzymałość: 300
Koszt: 900 y

Kosa
Pozorne proste narzędzie służące do pracy w polu, wielu widząc ostrze kosy dba tylko o to, czy nie jest aby postawione na sztorc w geście powstania. Wersja poprzeczna też została jednak usprawniona i ma swoje zalety, jak choćby nietypowy sposób atakowania, tnąca krawędź od wewnętrznej strony czy pozornie niezgrabnie umieszczony punkt ciężkości, który przy odpowiednim uchwycie może pozwolić na zadawanie potężnych uderzeń drzewcem w miejscu, w którym zamocowane są ostrza.
Klasyfikacja: broń drzewcowa sieczna; broń łańcuchowa (opcjonalnie)
Odmiany: prosta (jedno ostrze), potrójna (trzy ostrza); każda wersja może mieć łańcuch
Długość drzewca: 180 cm
Długość ostrza głównego: 60 cm
Długość łańcucha: do 20m (opcjonalny)
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 150%Si; +40% Sz ataku
  • Szybkość: 90% Sz
  • Zwrotność: 70% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 70% Zr + 20% Pe
Wytrzymałość: 350
Koszt: 700 y; +75 y za każde 5m łańcucha (max 20)

Halabarda
Wbrew pozorom broń różniąca się od glewii. Przede wszystkim cięższa, gorzej wyważona, ale i uzbrojona po zęby. Ostrza są z nią nierozerwalnie połączone, przy czym zamocowane są po bokach. Przypominają albo dwa topory o różnych wielkościach i kształtach, albo topór i hak (na przedłużeniu drzewca, może mieć też bolec, który ma specyficzny kształt umożliwiający skuteczne kłucie). Ten, kto opracował tę broń najwyraźniej wychodził z prostego założenia: jedno ostrze – jedna funkcja.
Klasyfikacja: broń drzewcowa sieczna; broń drzewcowa kująca
Odmiany: obosieczna (dwa ostrza toporopodobne + kłujące), klasyczna (jedno ostrze toporopodobne + kłujące + hak)
Długość drzewca: 180 cm
Długość ostrzy: 50 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 150%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 90% Sz
  • Zwrotność: 60% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 70% Zr + 10% Pe
Wytrzymałość: 350
Koszt: 1400 y

Kije bojowe
Hanbō
Tak zwany "pół-kij". Czy bō wydał ci się kiedyś długi? Tak? To znaczy, że najwyższy czas spróbować jego krótszego, szybszego i zwinniejszego młodszego braciszka. Co prawda słabo sprawdza się jako dźwignia i ma znacznie mniejszy zasięg, ale sprawdzi się przy walce na krótki dystans. Łatwiej go też schować.
Klasyfikacja: kij
Długość drzewca: 80 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 90%Si; +50% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 90% Zr + 20% Pe
Wytrzymałość: 250
Koszt: 300 y


Długi, mocny kij wykonany z drewna lub bambusa. Niektórzy twierdzą, że służy do treningu walki włócznią "na sucho", jednak od razu widać, że nigdy nie spotkali żadnego prawdziwego użytkownika kija bojowego. Znaczne przedłużenie kończyn, możliwość regulowania punktów równowagi i rozkładania sił to tylko niektóre jego zalety. Jedną z nielicznych wad jest znaczna długość, która utrudnia walkę na bliski dystans, natomiast sprawdza się wyśmienicie kiedy uda się przeciwnika utrzymać na dystans albo kiedy dysponuje on bronią drzewcową.
Klasyfikacja: kij
Długość: 200 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 100%Si; +50% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 90% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 70% Zr + 20% Pe
Wytrzymałość: 260
Koszt: 700 y


Przez niektórych uważany za złoty środek kijów bojowych, jō jest krótszy niż bō i dłuższy niż hanbō. Ponoć najlepszy ze wszystkich kijów do walki przeciw mieczom długim i krótkim, ale da się znaleźć lepsze gdy przeciwnik używa włóczni czy glewii.
Klasyfikacja: kij
Długość drzewca: 120 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 120%Si; +40% Sz ataku
  • Szybkość: 110% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr + 20% Pe
Wytrzymałość: 280
Koszt: 600 y

Nunchaku
Broń będąca połaczeniem czegoś dla osób kochających jojutsu i gujutsu, z naciskiem na zdolności tai. Są to dwa drewniane 'kołki' połączone niedługim, około 30-35cm łańcuchem. Broń dla osób, które powinny naprawdę powinny znać się na tym co robią, żeby nie doznać samookaleczenia. Ktoś ze zbyt niską zręcznością i talentem w TaiJutsu może przy odrobinie pecha samodzielnie się znokautować. 
  • Siła:  Suma: 100%Si; +50% Sz ataku
  • Szybkość: 150% Sz
  • Zwrotność: 90% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 70% Zr + 30% Pe
Wytrzymałość: 300
Koszt: 1000Y


Broń łańcuchowa
Kusarigama
Broń ukochana przez specjalistów od Gujutsu: fantastyczne połączenie nieprzewidywalności łańcucha, poręczności sierpu i brutalnej siły metalowego odważnika na drugim końcu. Najlepsze zaś jest to, że jeśli nawet ktoś dobierze się do naszej broni, to jeśli jest przypadkowym człowiekiem bez obeznania w walce kusarigamą, prawdopodobnie sam siebie zrani. Zahaczyć, przewrócić, wyrwać, ogłuszyć, to broń do wszelkich nieczystych chwytów. No i przyda się do wspinaczki na mur kiedy będziemy uciekać z miejsca zdarzenia.
Klasyfikacja: broń sieczna krótka; łańcuch; kiścień
Długość łańcucha: 5 m
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 110%Si; +50% Sz ataku
  • Szybkość: 130% Sz
  • Zwrotność: 85% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 60% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 280
Koszt: 800 y

Kyoketsu-shoge
Broń łącząca w sobie ostrze włóczni i sierpa, powróz oraz metalową obręcz. Przydaje się nie tylko do wspinaczki, może też wytrącić przeciwnikowi broń czy skrępować mu ruchy. Ma średnie możliwości defensywne, natomiast przydaje się do zahaczania i szybkich pchnięć. Obręcz może posłużyć jako wygodny uchwyt powrozu albo kastet. Ta cicha i wielofunkcyjna broń zyskuje uznanie wśród wielbicieli misji, po których wykonaniu alarm podnoszony jest dopiero po paru godzinach od ulotnienia się skrytobójcy.
Klasyfikacja: broń sieczna krótka; broń kłująca krótka; lina; kastet
Długość liny: 3-6 m
Mechanika ataku
WYMAGANIA gujutsu
  • Siła:  Suma: 120%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 85% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 60% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 300
Koszt: 600 y

Chigiriki
Lżejsza odmiana kiścienia. Niewielki, zwykle podłużny odważnik, często pokryty niewielkimi kolcami, przymocowany jest tu do łańcucha, a ten do kija o długości mniej więcej takiej jak przedramię. W przeciwieństwie do swojego bliskiego krewnego broń ta jest stosunkowo szybka, ale oczywiście uderzenia nią są słabsze.
Klasyfikacja: łańcuch; kiścień
Długość rękojeści: 40-50 cm
Długość łańcucha: 50-70 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 150%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 100% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 320
Koszt: 600 y

Kastety
Tekkō
Inaczej tak zwany "klasyczny D-kastet", trzymany za cienką rączkę z metalowym półpierścieniem wzmacniającym cios. To broń o tyle specyficzna, że przez swoją krzywiznę nie faworyzuje ciosów o niewielkim kącie nachylenia, wszystkie wzmacniając w równym stopniu. To dobry wybór dla użytkowników walki wręcz, którym przyjdzie zmierzyć się z szybszym lub zwinniejszym przeciwnikiem.
Klasyfikacja: kastet
Szerokość: ok. 10-15 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 100%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 100% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 250
Koszt: 250 y za sztukę

Genyō
Czyli "pięściowy liść", specyficzny rodzaj kastetu zbudowanego z płaskiej, dość cienkiej listewki, zwykle wyposażonego w dodatkowe boczne ostrze. Pozwala na zadawanie pięścią obrażeń obuchowo-siecznych, co znacznie zwiększa wydajność pewnych rodzajów ataków. Wadą jest to, że przy uderzaniu w odporne na cięcie materiały dość szybko się tępi, tracąc większość swoich zalet. Ukochany przez wszelkiego rodzaju zbójów.
Klasyfikacja: kastet; broń sieczna bardzo krótka (wariant z ostrzem)
Szerokość: ok. 8-12 cm; opcjonalne ostrze ok. 5-8 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA taijutsu
  • Siła:  Suma: 90%Si; +40% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 270
Koszt: 300 y za sztukę


Kakushi Buki
(隠し武器, broń ukryta)

Suntetsu
Oto coś dla ninja subtelnych, którzy chcieliby otrzymać wachlarz chwytów i technik ataku bronią małą, a precyzyjną. Pozornie to tylko zaostrzony metalowy pręt z przymocowanym kółeczkiem, w rzeczywistości jednak daje spore możliwości jeśli ktoś ma odpowiednio zwinne palce. A jeśli nie, to będzie tym bardziej uradowany, że nie wyśliźnie mu się z dłoni jak senbon.
Klasyfikacja: broń ukryta; broń kłująca bardzo krótka; broń Hiru
Długość: 14-18 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 90%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 100% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 250
Koszt: 120 y

Tekagi
Średniej długości szpony mocowane na nadgarstkach, broń przydatna do zadawania ran ciętych, rzadziej kłujących. Niezwykle przydatna przy blokowaniu. Często po wewnętrznych stronach ma haczyki takie, jak shuko, dzięki czemu zwiększa swoją wielofunkcyjność. Mimo wszystko jednak od shuko dzieli je bardzo wiele i jest od niego mniej poręczne. Składanie pieczęci dłońmi rąk wyposażonych w tekagi wymaga pewnego doświadczenia. Łatwiej natomiast zasłonić się nimi, szczególnie przed silnymi i nagłymi atakami, wystarczy po prostu unieść rękę i przyjąć uderzenie na stal.
Klasyfikacja: broń ukryta, pazury
Długość pazurów: 10-20 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA brak
  • Siła:  Suma: 120%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 100% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 260
Koszt: 350 y za sztukę, +50 y jeśli z haczykami

Shuko
Tak zwane "tygrysie rękawice". W wersji klasycznej to mała, bardzo łatwa do ukrycia broń składająca się z metalowych blaszek na dłoni i nadgarstku, połączonych i owiniętych skórą. Blaszka po wewnętrznej stronie dłoni jest pokryta niewielkimi hakami, które można zasłonić choćby zginając palce. Bardzo przydatne w czasie wspinaczki, ale też do zahaczania, łapania broni i obrony. Bardzo poręczne, choć nie mają wielkiej mocy ofensywnej.
Klasyfikacja: broń ukryta; pazury
Długość haczyków: 2-3 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA brak
  • Siła:  Suma: 130%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 100% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 280
Koszt: 200 y za parę

Ashiko
Bliski krewny shuko, ale zakładany na stopy lub buty. Znacznie usprawnia poruszanie się po ścianach, murach, drzewach, słowem: wszelkich powierzchniach. Zapewnia jednak nie tylko lepszą przyczepność, ale w odpowiednich rękach, czy też raczej na odpowiednich nogach, może stanowić groźną broń kłującą lub sieczną. Bliskie spotkanie z połączeniem siły nóg z ostrą bronią nie należy do najprzyjemniejszych.
Klasyfikacja: broń ukryta
Długość haczyków: 2-3 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA brak
  • Siła:  Suma: 110%Si; +40% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 40
Koszt: 200 y za parę

Rokukakutō
"Noże jelenich rogów" są zbudowane z dwóch sierpowatych kawałków metalu skierowanych w przeciwne strony, tworząc cztery ostrza. Choć mogą być używane w charakterze kastetów, zasadniczo raczej kłują i tną. Ich główną zaletą jest możliwość walki na uderzająco małym dystansie oraz duża szybkość i precyzja działań. Przydatne w blokowaniu ataków.
Klasyfikacja: broń sieczna bardzo krótka; broń ukryta; kastet
Szerokość: 12-18 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA brak
  • Siła:  Suma: 110%Si; +40% Sz ataku
  • Szybkość: 110% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 260
Koszt: 200 y za sztukę

Yubigata Neko-te
"Kocie ręce" to elegancka broń lubiana przez kunoichi. Główną cechą różniącą je od innych szponiastych broni jest to, że pazury nie są nieruchomo przymocowane do nadgarstka czy grzbietu dłoni, ale do palców, umożliwiając niezależny ruch każdym z nich. W wersji minimalistycznej to tylko krótkie metalowe walce wkładane na ostatni paliczek palca z ostrymi trójkątami na końcu. W tej formie do ukrycia ich wystarczy ugiąć palce. Zadają niewielkie rany cięte, dlatego są często nasączane trucizną. Ich zdolności defensywne są minimalne.
Klasyfikacja: broń ukryta; pazury
Mechanika ataku
WYMAGANIA brak
  • Siła:  Suma: 110%Si; +50% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 240
Długość pazurów: 3-4 cm
Koszt: 300 y za jedno

Otetekata Neko-te
Jeśli kunoichi nie ma pod ręką trucizny, a lubuje się w cięciu pazurkami jak kapryśna kotka, to neko-te typu otete powinno ją usatysfakcjonować. To precyzyjnie wykonane rękawiczki z dodatkowymi metalowymi blaszkami i ogniwami jak w kolczudze. Wszystkie palce są wyposażone w ostre pazury oraz wzmocnienia na każdym paliczku. Od wewnątrz broń wyściełana jest miłym w dotyku materiałem, który chroni delikatne dłonie kunoichi przed odgnieceniami.
Klasyfikacja: broń ukryta; pazury
Długość rękawiczek: dłoń oraz ok. 15-20 cm
Długość pazurów: 3-4 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA brak
  • Siła:  Suma: 120%Si; +25% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 280
Koszt: 600 y za parę

Kakute
Czyli "rogata dłoń", zwany też "szponem jastrzębia". Pierścień z pewną liczbą kolców, od jednego do pięciu, służący do wzmacniania uścisku i wywoływania u przeciwnika dodatkowego bólu. Wymarzone do duszenia, nieprawdaż? Wbrew pozorom dość rzadko odwracany na zewnątrz dłoni w celu wzmocnienia uderzenia pięścią, choć można i tak go stosować. Zwykle noszony jeden, na środkowym palcu, ewentualnie drugi na kciuku.
Klasyfikacja: broń ukryta, kastet
Mechanika ataku
WYMAGANIA brak
  • Siła:  Suma: 120%Si + 30% Sz ataku;
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 250
Koszt: 150 y za jeden

Tessen
Wachlarz bojowy mały. Broń bardzo pożyteczna przy walce z kimś nieoswojonym z nagłymi zmianami. Dzięki szybkim złożeniom i rozłożeniom użytkownik może "straszyć" przeciwnika, wydając przy tym agresywny, furkoczący odgłos. Można go używać na wiele sposobów. Ma ostre, metalowe krawędzie, toteż cięcie nie jest problemem, podobnie jak blokowanie nim ciosów, nawet gdy jest rozłożony. Tesseny czasami miewają zaostrzone końcówki poszczególnych warstewek, z których są zbudowane, wówczas można nimi kłuć lub drapać.
Klasyfikacja: broń ukryta; broń sieczna krótka
Mechanika ataku
WYMAGANIA brak
  • Siła:  Suma: 100%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 130% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 250
Koszt: 300 y

Inne rodzaje broni
Kama
Kolejne narzędzie o pierwotnie rolniczym zastosowaniu. Sierp, krótszy od kosy, ale szybszy, poręczniejszy i łatwiejszy do zastosowania w defensywie. Prócz tego często ma jeszcze uchwyt poprzeczny, który znacznie zwiększa liczbę chwytów i możliwości ataku. Zdarza się też, że kama ma jelec w formie blaszki lub kolcami, dzięki czemu w razie potrzeby może służyć jako kastet
Klasyfikacja: broń sieczna krótka; kastet (gdy ma jelec); broń obuchowa krótka (gdy ma uchwyt poprzeczny)
Długość rękojeści: 40-50 cm
Długość ostrza: 25-35 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 120%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 110% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 250
Koszt: 400 y

Muchi
Bicz – atrybut poganiaczy bydła? Owszem, ale kto powiedział, że twoim bydłem nie może być człowiek? Oto broń nie tyle zabójcza co okrutna i niezwykle irytująca. Wprawny użytkownik potrafi rozpędzić ją do tego stopnia, że sama końcówka na moment zbliża się do bariery dźwięku i powstaje charakterystyczny trzask, na którego dźwięk wielu przechodzą ciarki. Ponoć bicz niewiele zdziała przeciw przeciwnikowi opancerzonemu i jest w tym trochę prawdy, ale szybkie wyrwanie broni mimo wszystko zdarza się i w takich przypadkach. Największą zaletą bicza jest jego wielka szybkość oraz duży ból przy bezpośrednim trafieniu, zwłaszcza z bliska.
Klasyfikacja: broń smagająca
Długość: 150-200 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 110%Si; +60% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 120% Zr + 30% Pe
Wytrzymałość: 280
Koszt: 300 y

Daitessen
Duży wachlarz bojowy, broń charakterystyczna dla wielu użytkowników fūtonu, pozwala bowiem na wzmocnienie jego technik, niektóre wręcz umożliwia. Ma wzmocnione, stalowe, ale tępe brzegi, nie służą bowiem do cięcia, a jedynie blokowania ataków, szczególnie w formie złożonej.
Klasyfikacja: broń ciężka
Uwagi: użyty w technikach fūtonu zwiększa ich siłę o 10%
Długość: 80-110 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA
  • Siła:  Suma: 90%Si; +50% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 95% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr +20% Pe
Wytrzymałość: 230
Koszt: 1000 y


Kunaie
Shō-Kunai
Krótki nóż pochodzący od narzędzia rolniczego do podważania i rozgniatania. Nie wymaga hartowania dzięki czemu jej koszt jest znacznie niższy niż porządniejszych sztyletów. Przez wielu ninja bez zastanowienia rzucana jako prosta i tania broń miotana, w rzeczywistości jednak ma spore zastosowanie w walce wręcz, głównie do zadawania pchnięć, choć do cięć także się nadaje. Dzięki kończącej go obręczy można nie tylko przymocować doń linę, notkę czy bombę, ale też stosować z jego użyciem wiele chwytów, które niejednego shinobi wprawią w zakłopotanie – wszak to ta sama broń, którą mieli w rękach niezliczoną już ilość razy.
Klasyfikacja: sztylet; nóż do rzutów
Długość: 25-30 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 100%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 110% Sz
  • Zwrotność: 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 100% Zr + 30% Pe / dla rzutu: 90% Zr + 10% Pe
Wytrzymałość: 250
Koszt: 25 y za 10 sztuk

Sō-Kunai
Innymi słowy kunai dwustronny. Mówi się, że dysponuje większymi możliwościami w walce wręcz, ale jest to prawda tylko pod warunkiem, że użytkownik nie korzysta z różnych rodzajów chwytów oferowanych przez zwykły kunai. Niewątpliwą zaletą tej broni jest jednak fakt, że kiedy jednym ostrzem się broni, drugie można wbić w coś wystarczająco wytrzymałego by oparło się natarciu.
Klasyfikacja: sztylet; nóż do rzutów
Długość: 30-35 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA
  • Siła:  Suma: 90%Si; +40% Sz ataku
  • Szybkość: 130% Sz
  • Zwrotność: 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 110% Zr + 30% Pe / dla rzutu: 100% Zr + 20% Pe
Wytrzymałość: 250
Koszt: 50 y za 5 sztuk

Tsume Kunai
"Kunai-Pazur", którego końcówka jest zakrzywiona, a krawędzie lepiej zaostrzone. W przeciwieństwie do tradycyjniejszej wersji tej broni, ta jest używana głównie do cięcia. Tylna część jest właściwie tępa, dzięki czemu można jej użyć do zawieszenia na nich czegoś. Pewne chwyty przy takim kunaiu odpadają, podobnie jak rzut po linii prostej, natomiast znacznie lepiej sprawuje się przy rzutach ćwierćobrotowych, a zatem tnących.
Klasyfikacja: sztylet; nóż do rzutów
Długość: 45-50 cm
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 110%Si; +20% Sz ataku
  • Szybkość: 110% Sz
  • Zwrotność: 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 90% Zr + 20% Pe
Wytrzymałość: 250
Koszt: 50 y za 5 sztuk

Hiraishin Kunai
Charakterystyczny, dobrze wykonany rodzaj sztyletu, który dość mocno odbiegł od zwykłego kunaia. Ma trzy ostrza, jedno główne i dwa boczne zaostrzone od przodu, budowa tego sztyletu jest stosunkowo płaska. Prócz tego ma lepiej wykonany oplot, nie jest to w końcu broń tak masowa. Co prawda paru chwytów na nim się nie zastosuje, ale jest użyteczny w przypadku próby blokowania broni przeciwnika, zbić i tym podobnych sztuczek.
Klasyfikacja: sztylet; nóż do rzutów
Długość: 45-50 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA
  • Siła:  Suma: 90%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 150% Sz
  • Zwrotność: 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 110% Zr + 40% Pe
Wytrzymałość: 250
Koszt: 60 y za 3 sztuki

Dai-Kunai
Powiększona i spłaszczona wersja kunaia, jego ostrze przypomina nieco kosę postawioną na sztorc ze względu na zakrzywienie do wnętrza. Raczej słabo nadaje się do rzutów, natomiast jest nie najgorszą bronią do walki w zwarciu. Słabo wykonaną, ale pożyteczną ze względu na fakt, że nie wymaga aż takiego przeszkolenia jak na przykład katana.
Klasyfikacja: długi miecz
Uwagi: nie wymaga specjalizacji Kenjutsu
Długość: 80-90 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA
  • Siła:  Suma: 120%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 110% Sz
  • Zwrotność: 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 70% Zr + 20% Pe
Wytrzymałość: 265
Koszt: 800 y za dwie sztuki

Shurikeny
Shō-Hirashuriken
Czyli shuriken mały typu płaskiego, który przyjął się jako jedna z podstawowych broni shinobi na świecie. Ta konkretna odmiana ma formę czteroramiennej, sporadycznie zaś trzyramiennej gwiazdki z otworem pośrodku. Służy on do podnoszenia shurikena, ułatwia jego transport oraz pozwala zmniejszyć masę przy zachowaniu ogólnego kształtu, zmieniając przy tym w niewielkim stopniu własności aerodynamiczne. Shuriken płaski jest zasadniczo bronią miotaną, która ma lecieć prosto obracając się by zadać, dość rzadkie wśród broni dystansowych, obrażenia sieczne. Zwykle są dość niewielkie i mają głównie odciągać uwagę, ewentualnie usuwać bardzo łatwe cele, ale wielu shinobi utrzymuje, że bywają też bardzo przydatne w wyrównanej walce. Zdarza się używanie shurikenów w walce wręcz, choć trzeba wówczas uważać by się nie skaleczyć.
Klasyfikacja: shuriken
Wielkość: ok. 12-15 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA
  • Siła:  Suma: 90%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 140% Sz
  • Zwrotność: 140% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 100% Zr + 30% Pe
Wytrzymałość: 255
Koszt: 100 y za 25 sztuk

Dai-Hirashuriken
Znacznie większa wersja standardowego shurikena, której ramiona są mniej więcej dwukrotnie dłuższe niż całe sztuki odmiany mniejszej. Raczej nie nadaje się do noszenia u pasa, trudno też brać ze sobą dużo podobnych broni. Bywa nieco nieporęczny, ale siła uderzenia, wynikająca ze sporej masy, jest dość duża.
Klasyfikacja: shuriken
Wielkość: ok. 80-90 cm
Wymagania: Si min. 30
Mechanika ataku
WYMAGANIA
  • Siła:  Suma: 120%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 120% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 100% Zr + 30% Pe
Wytrzymałość: 275
Koszt: 300 y za 1 sztukę

Fūma Shuriken
Czyli "Shuriken Wiatrodemoniczny" lub "Shuriken Wiatrowego Demona". Smuklejszy, cieńszy, a przede wszystkim bardziej poręczny daleki krewny Dai-Hirashurikena. Ma podobne rozmiary, ale zasadniczo różnią go dwie cechy: po pierwsze jego ramiona są zakrzywione i jednosieczne, po drugie zaś jest składalny, gdyż wszystkie cztery ramiona można obracać wokół koła na środku. W ten sposób znacznie łatwiej trzymać go przy sobie, jak również nosić po kilka podobnych broni. Ten shuriken dość dobrze sprawdza się też jako broń krótka, a konstrukcja jego ostrzy powoduje, że kryje w sobie niejedną niespodziankę. Przykładem takim jest to, ze shuriken ten posiada mechanizm który mozna aktywować za pomocą druta przyczepionego do shurikena który po pociągnięciu rozczepia shuriken wystrzeliwując wszystkie cztery ostrza w losowym kierunku, gdy shuriken za pierwszym razem nie trafił.
Klasyfikacja: shuriken
Wielkość: ok. 80-90 cm
Mechanika ataku
WYMAGANIA
  • Siła:  Suma: 110%Si; +20% Sz ataku, po aktywacji mechanizmu 130%Si + 30% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz podstawowa, po aktywacji mechanizmu 150% Sz.
  • Zwrotność: 140% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 100% Zr + 30% Pe
Wytrzymałość: 260
Uwagi: aktywacja mechanizmu trwa tyle, co gest
Koszt: 300 y za 1 sztukę


Łuki

Długi łuk

Jedna z podstawowych wersji łuku do zastosowań w Enkakujutsu. Jest to odpowiednio przygotowany, solidny kawał drewna ze zwyczajną cięciwą. Nawet jeśli nie jesteśmy w stanie naciągnąć łuku do końca, bez problemu wystrzeli on strzałę, choć z nieco mniejszą siłą. Łuk taki zawsze powinien być dobrany do wzrostu użytkownika, aby zbytnio mu nie zawadzał i nie był nieporęczny.
Uwagi:
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 100%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 90% Zr + 30% Pe
Wytrzymałość: 250
Koszt: 700y, dodatkowo w zestawie jest kołczan i 25 strzał.


Łuk refleksyjny

Sprytnie wykonany łuk, zdecydowanie jeden z lepszych dostępnych w sklepie. Idealnie nadaje się on dla użytkowników, którzy stawiają na zręczność i szybkość strzał niż na ich siłę. Wymaga on dużo więcej wprawy aby poprawnie założyć na niego cięciwę, lecz jest to tylko i wyłącznie kwestia techniczna. Łuk jest mniejszy, a co za tym idzie bardziej poręczny od łuku długiego.
Uwagi:
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 90%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 140% Sz
  • Zwrotność: 120% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 100% Zr + 30% Pe
Wytrzymałość: 270
Koszt: 850y, dodatkowo w zestawie jest kołczan i 25 strzał.


Łuk bloczkowy

Skomplikowany w naprawie i w samej konstrukcji łuk, wykorzystujący parę dodatkowych przekładni, aby zmaksymalizować siłę naszego strzału. Łuk taki mimo podobnej siły naciągu co łuk długi jest w stanie wystrzelić strzałę z dużo większą siłą. Trzeba na niego jednak uważać, ponieważ uszkodzenie mechanizmów może nas sporo kosztować.
Uwagi:
Mechanika ataku
  • Siła:  Suma: 130%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 130% Sz
  • Zwrotność: 140% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 100% Zr + 30% Pe
Wytrzymałość: 270
Koszt: 1000y, dodatkowo w zestawie jest kołczan i 25 strzał.


Strzały
Strzała jaka jest, każdy widzi. Idealnie prosty kawałek drewna, lotka i grot. Strzały można zamawiać w różnych wariantach pod siebie, jednak same w sobie nie mają wpływu na statystyki ataku. Oczywiście możemy kombinować i zmieniać typ grotu aby dla przykładu zadawał obrażenia obuchowe, albo uzbrajać strzały w różne gadżety. Takie rzeczy powinniśmy jednak skonsultować albo z administracją, albo złożyć oficjalne zamówienie w Kuźni.
Kokszt: 25 strzał za 100y


Inna broń miotana

Senbony
Cienkie igły stanowiące w wprawnych rękach mordercze narzędzie. Wykonane z metalu cieniutkie narzędzia służące do ataku. Dobre w połączeniu z wyrzutnią.
Mechanika ataku
WYMAGANIA
  • Siła:  Suma: +90%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 120% Sz
  • Zwrotność: 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 90% Zr + 30% Pe
Wytrzymałość: 235
Koszt: 100y za 20

Granat Dymny
Jest to metalowa puszka w której znajduje się gaz, który po otwarciu zawleczki wydostaje się na zewnątrz. Powoduje zadymienie obszaru o średnicy 5m, a także ogranicza widoczność przeciwnikowi. Może służyć zarówno do ataku jak i ucieczki.
Uwagi:
- Zasięg dymu to koło o promieniu 2,5
- Obniżenie P to 80% względem wzroku i węchu tylko w środku dymu. Bądź jeżeli coś ono zasłania.
- Wytrzymałość puszki to 10pkt, po jej zniszczeniu dym ulatnia sie.
- Dym utrzymuje sie 0,5s
- Granat wybucha po 0,2s
Koszt: 80Y (w paczce 4 po 20Y każdy)

Bomba Dymna
Działa trochę inaczej niż granat dymny. Po pierwsze dym pojawia się natychmiast, po drugie jest ciemny (specjalnie barwiony) a po trzecie znika bardzo szybko. Tak więc taki granat może służyć do błyskawicznej ucieczki, ataku (rzucić przeciwnikowi pod nogi) lub efektownego pojawienia się.
Uwagi:
- Zasięg dymu to koło o promieniu 5
- Obniżenie P to 100% względem wzroku i węchu tylko w środku dymu. Bądź jeżeli coś ono zasłania.
- Wytrzymałość bomby to 10pkt, po jej zniszczeniu dym ulatnia sie.
- Dym utrzymuje sie 0,3s
- Bomba wybucha od razu po uderzeniu w ziemię bądź inny obiekt.
Koszt:50Y za sztukę

Granat Świetlisty
Służy temu samemu celowi, jak kule światła. Naciskając spust na granacie,broń wybucha emanując niezwykle jasnym światłem. Stosowane do oślepienia wroga.
Uwagi:
- Zasięg obejmuje 10m od puszki. Połączenie go z katonem, notka czy przypinką potęguje wybuch o 5%
- Granat wybucha od razu po wciśnięciu spustu.
- Oślepienie początkowo wynosi 0,1 sekundy przy 10 percepcji ofiary.
- Im przeciwnik ma więcej percepcji tym oślepienie jest dłuższe za każde 10 percepcji wydłuża się o 0,1 sekundy.
- Z każdą 0,1 powraca 20% utraconej percepcji.
- Wytrzymałość granatu to 10pkt po zniszczeniu, nie nadaje się do użycia.
Koszt: 80Y (4 w paczce po 20y za każdy)

Świetlista Bomba
Jest to przypominająca lampion bomba, która wybucha, zalewając obszar rażącą jasnością. Różni się od swojej poprzedniczki tym, że ta wybucha po danym czasie a poprzednia od razu. Także aktywuje się odpowiednim przyciskiem.
Uwagi:
- Zasięg obejmuje 10m od puszki. Połączenie go z katonem, notka czy przypinką potęguje wybuch o 5%
- Granat wybucha od razu po wciśnięciu spustu.
- Oślepienie początkowo wynosi 0,1 sekundy przy 10 percepcji ofiary.
- Im przeciwnik ma więcej percepcji tym oślepienie jest dłuższe za każde 10 percepcji wydłuża się o 0,1 sekundy.
- Z każdą 0,1 powraca 20% utraconej percepcji.
- Wytrzymałość granatu to 10pkt po zniszczeniu, nie nadaje się do użycia.
Koszt: 80Y (4 w paczce po 20y za każdy)

Granat Hukowy
Granat który nie robi większej krzywdy poza hukiem, który może skutecznie ogłuszyć osoby w zasięgu jego działania. Tym razem zadaje obrażenia do słuchu i błędnika, również obrażenia zależą od percepcji (dla słuchu tym razem).
Uwagi:
- Zasięg obejmuje 10m od puszki.
- Granat wybucha 0,2s po wcisnieciu spustu.
- Ogłuszenie początkowo wynosi 0,1 sekundy przy 10 percepcji ofiary.
- Im przeciwnik ma więcej percepcji tym ogłuszenie jest dłuższe za każde 10 percepcji wydłuża się o 0,1 sekundy.
- Z każdą 0,1 powraca 20% utraconej percepcji.
- Wytrzymałość granatu to 10pkt po zniszczeniu, nie nadaje się do użycia.
- Oczywiście sami też możemy się stać ofarią granatu. Dlatego trzeba uważać jak się tego używa.
Koszt: 80/4

Wybuchowa Notka
Jest to zwykły na pierwszy widok kawałek papieru, na którym jest coś naskrobane. Jednak potrafią one eksplodować, zatrzymać na jakiś czas przeciwnika lub zranić go w całkiem poważny sposób. Można je przyczepiać do broni, po czym rzucać we wroga. Ma wiele zastosowań w walce.
Uwagi:
- Jedna-powoduje niewielkie obrażenia o sile około 30
- Każda kolejna zwiększa silę o 10 do maks 100, większa ilość może poważnie uszkodzić przeciwnika a nawet spowodować uszkodzenia budynków.
- Zasięg wybuchu to promień 1,5m. Każda jedna notka zwiększa wybuch o 0,5m.
- Jeżeli notka została wyrzucona na np. Kunaiu to aby wybuchnąć musi się z czymś zderzyć.
- Jeżeli notka została naklejona to aby wybuchnąć musi zostać zadana siła co najmniej 10pkt.
- Ostatnią opcją detonacji notki jest technika Kibaku Fuda.
Sztuk w paczce: 10
Koszt: 200Y

Pieprzowe bomby
Niezwykłe bomby opracowane przez mieszkańców wioski trawy. Ich specyficzną cechą jest zdolność do wyzwalania spod wszelkiego rodzaju genjutsu (zakładając że możemy je użyć, genjutsu w którym nie możemy kontrolować naszych ruchów uniemożliwia ich użycie), dzięki ostremu gryzącemu dymowi, który się z nich wydziela. Aby je zastosować ninja który nie jest złapany w genjutsu musi rzucić je w okolice ciała złapanego kompana, lub pod swoje nogi.
Uwagi:
- Oczywiście rozpoznanie iluzji dalej obowiązuje.
- 1 kulka wyzwala spod genjutsu rangi D, 2-C, 3-B, 4-A, 5-S
- Zasięg to promień 1m
- Sztuk w paczce: 10
- Obniżenie P: 80% względem węchu
Koszt: 1000Y

Wybuchowa Przypinka
Jest to z pozoru zwykła kuleczka zawieszona na sznurku. Jednak tak naprawdę w tym pojemniczku znajduje się łatwopalny proch, który się zapala, gdy taki przedmiot zostaje wprawiony w ruch. Można je przyczepić niepostrzeżenie do pleców oponenta, po czym gdy on się poruszy to zdetonować.
Uwagi:
- Zasięg eksplozji to 0,5m
- Czas do eksplozji 0,2s od przyczepienia.
- Siła wybuchu: 30
- Każda kolejna zwiększa silę o 5 do maks 100, większa ilość może poważnie uszkodzić przeciwnika a nawet spowodować uszkodzenia budynków.
Koszt:50Y
Sztuk:10

Lodowa Bomba
Jest to niewielka kuleczka ze sznurkiem którą możemy doczepić np do kunai. W miejscu gdzie upadnie wyrastają olbrzymie lodowy kolce. Obniża również bardzo temperaturę otoczenia nawet do -30stopni utrudniając poruszanie się i walkę.
Uwagi:
- Zamrożony teren ma promień 2,5m.
- Temperatura ogranicza ruchy czyli dostajemy minusy do stat fizycznych o 20% na czas 2s - 0,2s za każde 20w.
- Kolce wyrastają z szybkością 25pkt a ich wielkość to maks 1m.
- Ilość kolców to 1 na 1m.
- Wytrzymałość kolców lodowych to 40pkt. Na katony zaś to 10pkt.
- Wytrzymałość kuleczki to 10, po zniszczeniu kuleczki wybucha ona od razu.
Koszt: 250Y
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z bronią
PostNapisane: 11 lis 2018, o 19:39 
Kiri Genin
Offline

Dołączył(a): 30 paź 2018, o 02:53
Posty: 6
Ilość Żyć: 3
Wiek: 14
Wzrost i Waga: X Y
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 213 (E)
Klan: Sabataya
Zawód: Shinobi
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Soshi, Kyu, Gen, Dou
Wioska: Kiri
Organizacja:
Styl Walki: Kyori-kō (poz ...); Kyōdo-kō (poz ...); Gouken (poz ...);

Wybrać znane - lub ustawić BRAK
Chakra: 1550
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 25
Percepcja: 25
Siła Woli: 15
Kontrola Chakry: 20
Punkty Rozwoju: 5
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR: PA 5 / PR 5
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Idealna percepcja
Pieniądze [Yen]: 250
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: Czakra: +/--ilość punktów; Siła: +/- ; Zręczność: +/- ; Szybkość: +/- ; Wytrzymałość: +/- ; Percepcja: +/- ; Siła Woli: +/- ; Kontrola Czakry: +/-
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: KP
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Co kupujemy: Łuk bloczkowy

Skomplikowany w naprawie i w samej konstrukcji łuk, wykorzystujący parę dodatkowych przekładni, aby zmaksymalizować siłę naszego strzału. Łuk taki mimo podobnej siły naciągu co łuk długi jest w stanie wystrzelić strzałę z dużo większą siłą. Trzeba na niego jednak uważać, ponieważ uszkodzenie mechanizmów może nas sporo kosztować.
Uwagi:
Mechanika ataku
Siła: Suma: 130%Si; +30% Sz ataku
Szybkość: 130% Sz
Zwrotność: 140% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
Celność: 100% Zr + 30% Pe
Wytrzymałość: 270
Koszt: 1000y, dodatkowo w zestawie jest kołczan i 25 strzał.
Wioskę której ochraniacz mamy Kiri
Wioskę w której kupujemy Kiri http://ninshu.cba.pl/viewtopic.php?f=132&p=60611&sid=505912aee8f13d0fb0da7f93aaf6c74f&sid=0418629809d3337d608ebfe3433ecf6e#p60611
Płatność: 1250Y, kupujemy Łuk bloczkowy za 1000 a więc: 1250-1000=250Y
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z bronią
PostNapisane: 11 lis 2018, o 20:35 
Suna Genin
Offline

Dołączył(a): 7 lis 2018, o 22:08
Posty: 3
Ilość Żyć: 3
Wiek: 17
Wzrost i Waga: 181 cm 74 kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 230 (-D)
Klan: Kazan
Zawód: Shinobi
Żywioł Czakry: Katon, Youton
Specjalizacje: SoshiJutsu, KenJutsu, SenJutsu, HiJutsu
Wioska: Suna
Organizacja:
Styl Walki: brak
Chakra: 1600
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 20
Punkty Rozwoju: 10
Punkty Atrybutów: 10
Zdobyte PA/PR: PA 10 / PR 10
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Perfekcyjna Kontrola
Pieniądze [Yen]: 100
Drużyna:
Dodatkowe statystyki: KC +10
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 53054208
Karta Postaci: viewtopic.php?f=18&t=2939&p=60420#p60420
Co kupujemy: np: Katana
Najbardziej znana i wręcz stereotypowa japońska broń właściwa samuraiom, ale nie tylko. Charakteryzuje się ostrzem o długości od dwóch do dwóch i pół shaku, to miecz długi, dobry do walk w otwartym polu, w budynkach sprawdza się gorzej. Wiele krain zakazuje noszenia go w pewnych miejscach, szczególnie w siedzibach władców i arystokracji. Ten półtoraręczny miecz przeżył wiele broni, których twórcy już cieszyli się, że odkryli katanobójcę, kiedy po raz kolejny wystarczyła drobna modyfikacja szermierki tą bronią by przywrócić jej skuteczność i koronę wśród mieczy.
Długość: 70cm
Mechanika ataku
Siła: Suma: 110%Si; +30% Sz ataku
Szybkość: 110% Sz
Zwrotność: 90% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
Celność: 80% Zr + 20% Pe
Odporność: 300
Koszt: 900 y
Wioskę której ochraniacz mamy Suna
Wioskę w której kupujemy Suna viewtopic.php?p=60639#p60639
Płatność: 1000-100=900Y
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z bronią
PostNapisane: 13 lis 2018, o 17:09 
Watari Genin
Offline

Dołączył(a): 3 lis 2018, o 15:10
Posty: 30
Ilość Żyć: 3
Wiek: 15
Wzrost i Waga: 168/50
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 237,5 (-D)
Klan: Yamanaka
Zawód: Iluzjonista
Żywioł Czakry: Brak
Specjalizacje: Genjutsu/Hirujutsu/Fuinjutsu
Wioska: Brak
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 1710
Siła: 15
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 43
Kontrola Chakry: 20
Punkty Rozwoju: 5
Punkty Atrybutów: 8
Zdobyte PA/PR: PA 23 / PR 23
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Iluzjonista
Pieniądze [Yen]: 180
Drużyna:
Dodatkowe statystyki: -Genjutsu na 1 miejscu.
-Hirujutsu na 2 miejscu
15W- 225pch.
+10 Sw (bonus klanu)
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [4], kunaie [4], Ochraniacz, bez symbolu wioski. - Granat Dymny jedną paczkę (3 sztuki granatu)
Świetlista Bomba dwie paczki (8 bomb świetlistych)
- Granat Hukowy jedną paczkę(4 sztuki granatu)
- Wybuchowa Notka x2paczka(20 wybuchowych notek))
- Lodowa Bomba jedna
- Pas na drobne przedmioty
- Sakwa x2
(notki, bomby i granaty umieszczone w pasie oraz sakwach tak samo jak shurikeny i kunaie.)
(Prowiant jedzenie x2, prowiant picie x2)
Wygląd: Patrz avatar.
Gadu-Gadu: 13084476
Karta Postaci: viewtopic.php?p=60391#p60391
Co kupujemy:
- Świetlista Bomba jedną paczkę (80y)
- Granat Dymny jedną paczkę (80y)
- Granat Hukowy jedną paczkę(80y)
- Wybuchowa Notka x2 (400y)
- Lodowa Bomba jedna (250y)
Wioskę której ochraniacz mamy: Watarii
Wioskę w której Kupujemy: Ame http://ninshu.cba.pl/viewtopic.php?p=60875#p60875
Matematyka: mam 1310y (1310y-80y -80-80y-400y-250y=420y)
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z bronią
PostNapisane: 15 lis 2018, o 19:11 
Watari Genin
Offline

Dołączył(a): 28 paź 2018, o 20:08
Posty: 30
Ilość Żyć: 3
Wiek: 17
Wzrost i Waga: 173cm | 63kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 289 (D-)
Klan: Kanji
Zawód:
Żywioł Czakry: Meiton
Specjalizacje: Kenjutsu, Hirujutsu, Fuuinjutsu
Wioska: Kusa Brak
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 1675
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 23
Kontrola Chakry: 40
Punkty Rozwoju: 1
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR: PA 23 / PR 25
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Perfekcyjna Kontrola
Pieniądze [Yen]: 150
Drużyna:
Dodatkowe statystyki: KC +10 (gen)
PCH + 300 (W)
PCH + 167 (bonus klanowy)
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], ochraniacz na czoło, wakizashi;
Wygląd: Blond włosy, czerwone oczy;
Gadu-Gadu: 46560069
Karta Postaci: KLIK
Multikonta/Fabularne: Kazuma MG/MOD
Co kupujemy:
- Bomba dymna x4 (200y)
- Granaty dymne (80y)
Wioskę której ochraniacz mamy: Watari
Wioskę w której Kupujemy: Ame viewtopic.php?p=60889#p60889

_________________
.

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z bronią
PostNapisane: 17 lis 2018, o 00:33 
Kiri Genin
Offline

Dołączył(a): 29 paź 2018, o 21:19
Posty: 11
Ilość Żyć: 3
Wiek: 12
Wzrost i Waga: 151 cm 45 kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 213 (E)
Klan: Hozuki
Zawód: Shinobi
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Kinsetsujutsu - Soshijutsu - Fuuinjuts
Wioska: Kiri
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 1595
Siła: 29
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 20
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR: PA 9 / PR 10
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Gen #11
Pieniądze [Yen]: 0
Drużyna: Lider: ... Członkowie: Izuku...
Dodatkowe statystyki: +10 KC (klan)
+910 pch (Isobu)
+300 pch (W)
Wykonane Misje: S-... A-... B-... C-... D-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; Kiri
Wygląd: KP
Gadu-Gadu: 66902726
Karta Postaci: Karta postaci
Co kupujemy:

Katana
Najbardziej znana i wręcz stereotypowa japońska broń właściwa samuraiom, ale nie tylko. Charakteryzuje się ostrzem o długości od dwóch do dwóch i pół shaku, to miecz długi, dobry do walk w otwartym polu, w budynkach sprawdza się gorzej. Wiele krain zakazuje noszenia go w pewnych miejscach, szczególnie w siedzibach władców i arystokracji. Ten półtoraręczny miecz przeżył wiele broni, których twórcy już cieszyli się, że odkryli katanobójcę, kiedy po raz kolejny wystarczyła drobna modyfikacja szermierki tą bronią by przywrócić jej skuteczność i koronę wśród mieczy.
Długość: 70cm
Mechanika ataku
  • Siła: Suma: 110%Si; +30% Sz ataku
  • Szybkość: 110% Sz
  • Zwrotność: 90% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
  • Celność: 80% Zr + 20% Pe
  • Odporność: 300
Koszt: 900 y



Wioska, w której kupujemy: Kiri
Posiadany ochraniacz: Kiri

Koszt: 900 Y - 450 Y (gen fechmistrz zniżka 50%) = 450 Y
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z bronią
PostNapisane: 18 lis 2018, o 01:28 
Konoha Genin
Online

Dołączył(a): 2 lis 2018, o 22:38
Posty: 34
Ilość Żyć: 3
Wiek: 15
Wzrost i Waga: 158cm, 57kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 242 (D-)
Klan: -/-
Zawód: Shinnobi?
Żywioł Czakry: nieodkryty
Specjalizacje: Jikk/Kinsetsu | Fuuin | Sen
Wioska: Konoha
Organizacja:
Styl Walki: -/-
Chakra: 1710
Siła: 20
Szybkość: 21
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 27
Percepcja: 30
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 20
Punkty Rozwoju: 4
Punkty Atrybutów: 4
Zdobyte PA/PR: PA 22 / PR 22
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Gen #010
Pieniądze [Yen]: 50
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: + 10 do szybkości
+ 300 pch (za W)

Specka z jujutsu na 1. miejscu
Zasięg wzroku o 1 poziom wyżej
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: Its me
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Co kupujemy:
Katana na zamówienie

Gdzie: Warsztat kowalski
Posiadany ochraniacz: Konoha

Koszt: 1300Y(wersja z przewodzeniem chakry, wraz ze zniżką za "negocjacje")
Stan konta: 1300 - 1300 = 0Y
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z bronią
PostNapisane: wczoraj, o 19:34 
Moderator
Offline

Dołączył(a): 29 paź 2018, o 00:00
Posty: 46
Ilość Żyć: 3
Wiek: 21
Wzrost i Waga:
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 213 (E)
Klan:
Zawód:
Żywioł Czakry:
Specjalizacje:
Wioska:
Organizacja:
Styl Walki: Kyori-kō (poz ...); Kyōdo-kō (poz ...); Gouken (poz ...);

Wybrać znane - lub ustawić BRAK
Chakra: 1500
Siła: 69
Szybkość: 69
Wytrzymałość: 69
Zręczność: 69
Percepcja: 69
Siła Woli: 69
Kontrola Chakry: 69
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Pieniądze [Yen]: 1000
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: Czakra: +/--ilość punktów; Siła: +/- ; Zręczność: +/- ; Szybkość: +/- ; Wytrzymałość: +/- ; Percepcja: +/- ; Siła Woli: +/- ; Kontrola Czakry: +/-
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 10870668
Karta Postaci:
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Akcept dla każdego z was.

_________________
OCEŃ MANABU

Listopad 2018:
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z bronią
PostNapisane: dzisiaj, o 00:08 
Watari Genin
Offline

Dołączył(a): 28 paź 2018, o 20:08
Posty: 30
Ilość Żyć: 3
Wiek: 17
Wzrost i Waga: 173cm | 63kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 289 (D-)
Klan: Kanji
Zawód:
Żywioł Czakry: Meiton
Specjalizacje: Kenjutsu, Hirujutsu, Fuuinjutsu
Wioska: Kusa Brak
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 1675
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 23
Kontrola Chakry: 40
Punkty Rozwoju: 1
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR: PA 23 / PR 25
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Perfekcyjna Kontrola
Pieniądze [Yen]: 150
Drużyna:
Dodatkowe statystyki: KC +10 (gen)
PCH + 300 (W)
PCH + 167 (bonus klanowy)
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], ochraniacz na czoło, wakizashi;
Wygląd: Blond włosy, czerwone oczy;
Gadu-Gadu: 46560069
Karta Postaci: KLIK
Multikonta/Fabularne: Kazuma MG/MOD
Granat Hukowy jedną paczkę(80y)
Wioskę której ochraniacz mamy: Watarii
Ame - viewtopic.php?p=61434#p61434
Ostatecznie po reszcie zakupów zostaje mi 5y

_________________
.

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
 

Zaprzyjaźnione Strony i Toplisty:

TOP50 Gry Fandom Toplista Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie


Przyjaciele:
HogwartDream BlackButler SnM
Dragonst Król Lew