Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Teraz jest 21 lis 2018, o 05:05






Ogłoszenia

  • ← Administracja - Kto za co odpowiada na forum?
    ← FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania.
    ← Poradnik Nowicjusza - Od czego zacząć?
    ← Wzór Kart Postaci - wyjaśnienie i przykłady.
    ← Spis miejs w klanach - Sprawdź zanim napiszesz KP.
    ← Nie będzie Cię jakiś czas? - poinformuj nas i zachowaj postać.
    ← Twoja postać trafiła do nieaktywnych? - dowiedz się co zrobić by wrócić do gry.
  • Forum od nowa bedzie stawac na nogi. Tak oznacza to ogolny reset z praktycznie calkowita zmiana wszystkiego! Badzcie dobrej mysli i trzymajcie kciuki ;)

    Przez lata gry na forach typu PBF, serce się krajało, gdy obserwowaliśmy jak bohaterowie naszego ulubionego anime stają się coraz lepsi, a nas hamowała tabelka bonusów. Czy powiodło nam się w walce z ograniczeniami? Czy w końcu nasza postać ma dwolność w drodze na szczyt? SPRAWDŹCIE SAMI!

    Chcesz wiedzieć wiecej? Na jakim etapie są prace nad forum? Odwiedź nasz fanpage na Facebookˈu i bądź na bieżąco, to tam w pierwszej kolejności będą pojawiały się informacje związane z forum. Zapraszamy również do działu FAQ, gdzie możecie zerknąć o co najczęściej pytają inni.
    Najnowsze aktualizacje z działu Mechaniki jak i Fabuły!

Alucard: Gadu-Gadu10554468; Foks: Gadu-Gadu6436713; Torashiro: Gadu-Gadu25528270; Anshia: Gadu-Gadu9953570;

Oficjalny start forum: 03.07.2015r. 20:00

Pierwszy reset forum: 05.05.2017r. 18:00
NinshuPBFNinshuPBF

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sklep z ekwipunkiem i medykamentami
PostNapisane: 25 sty 2015, o 23:04 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2015, o 10:48
Posty: 378
Ilość Żyć: 2
Wiek: 99
Wzrost i Waga: x
Ranga: x
Punkty doświadczenia (PD): x
Klan: x
Zawód: x
Żywioł Czakry: x
Specjalizacje: x
Wioska: x
Organizacja: x
Styl Walki: x
Chakra: 5000
Siła: 100
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 100
Zręczność: 100
Percepcja: 100
Siła Woli: 100
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: xxxxxx
Pieniądze [Yen]: 10000
Drużyna: x
Dodatkowe statystyki: Brak
Wykonane Misje: x
Ekwipunek: x
Wygląd:
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: Brak
Multikonta/Fabularne: x
Maksymalna zniżka to 55%

Obrazek
Pilnik
Ten pilnik to sprytne narzędzie, posiadające wyjątkowo chropowatą nawierzchnię, która pozwala na piłowanie metalu. Dzięki niemu można wydostać się z więzienia lub jakiejś klatki, bądź uwolnić się z kajdanków.
Uwaga:
- Pilnik jest wstanie przeciąć wszelkie liny, druty i inne podobne przedmioty o tym samym materiale.
- Aby przeciąć odpowiednią rzecz do 20w potrzebujemy 0,2s czasu. Do do 30 - 0,3s i tak dalej.
- Pilnik możemy użyć maksymalnie 5 razy po tym tępi się.
Wytrzymałość:
Cena: 50Y

Obrazek
Lina
Ot, zwykły sznurek. Lina pozwala związać przeciwnika, jest jednak łatwa do przerwania. Nic nadzwyczajnego, choć, czy ja wiem? - w sprawnych rękach wszystko może stać się przecież potężnym orężem!
Wytrzymałość: 50
Uwaga: Lina ma długość 10m.
Koszt: 30Y

ObrazekObrazek
Drut
Jest to bardzo przydatna rzecz. Z wyglądu jest to zwykły drut, jednak jest on giętki i łatwy w użyciu. Pozwala unieruchomić/związać przeciwnika; można również zastosować wiele kombinacji dzięki użyciu tego przedmiotu. Jest bardzo trwały, nie da się go przeciąć pilnikiem. Trudno zauważyć w gęstwinie czy lesie, jest cienki przez co wygląda jakby był przezroczysty. Trzeba się dokładnie przyjrzeć by dostrzec te niteczki.
Wytrzymałość: 80
Uwaga: Jeden rulon drutu ma długość 20m.
Koszt: 120Y

Obrazek
Łańcuch
Wytrzymalszy od liny i drutu, pozwala na skuteczne unieruchomienie wroga. Dalej jednak cienki, niezbyt wydajny. Co sprytniejsi na pewno znajdą wyjście i z niego - dla chcącego nic trudnego, czy nie tak?
Wytrzymałość: 90
Uwagi: 4m długości.
Koszt: 100Y

Obrazek
Łańcuch z kolcami
Kiedy do i tak już ciężkiego i wytrzymałego łańcucha dorzucimy małe ostrza umiejscowione pomiędzy obręczami, otrzymujemy niemal zabójczą broń. W sprawnych rekach może niejednego zaskoczyć.
Wytrzymałość: 100
Uwagi: 4m długości.
Koszt: 100Y

Obrazek
Lusterko
To malutkie, kwadratowe lusterko. Może służyć do rekonesansu nieznanego tereny czy oślepienia swojego wroga. Równie dobrze do wysyłania sygnałów świetlnych. Resztę zastosowań pozostawię wyobraźni.
Wytrzymałość: 10
Koszt: 10Y

Obrazek
Radio
Jest to przenośny mikrofon, który pozwala na komunikowanie się pomiędzy kilkoma osobami, wystarczy nastawić odpowiednią lub tę samą częstotliwość. Bardzo przydatne na misjach grupowych.
Uwaga: zasięg radia obejmuje cały dział (np Konoha gakure no sato, lub Kaze no Kuni). Możliwe jest wystąpienie zakłóceń, gdy czynniki są niesprzyjające. (Burza, techniki Raiton, obecność drugiego radia, pył, dym, itp.) Każde radio ma przypisaną częstotliwość od 900 do 1000hz, i żeby skontaktować się z nim, druga osoba musi ją ustawić manualnie.
Wytrzymałość: 30
Sztuk w paczce: 1.
Koszt: 200Y

Obrazek
Karty
To specjalne, papierowe karty, na które, po użyciu wiązki czakry, można przelać ZDOBYTE FABULARNIE informacje o dowolnej osobie. Ta jednak musi być obserwowana przez pewien czas (minimalny to 5 postów).
Uwaga: Nie ma możliwości, aby ukazały się informacje, których dana osoba nie uzyskała.
Wytrzymałość: 10
Sztuk w paczce: 5. Każda karta = 1 użycie.
Koszt: 200Y




Medykamenty:

Obrazek
Pigułki ze skrzepniętą krwią
Pigułki służące odnowieniu zapasów krwi (na przykład po ciężkiej ranie) oraz wyrównaniu poziomu chakry. Można śmiało przyjąć, że użycie ich bez ciężkich obrażeń (mowa tu głównie o ubytku krwi) nie przyniesie żadnych skutków, poza przywróceniem niewielkiej ilości czakry.
Uwagi:
- Zażycie pigułki zajmuje tyle, ile zwyczjany gest, o ile mamy ją pod ręką.
- Jedna pigułka przywraca aż do 2 litrów krwi w tempie 1l/s po zażyciu.
- Odnawiają one około 15% chakry.
- Można zażyć 1 tabletkę +1 za każde 50W na 24h. (dotyczy to także w łączeniu z pigułkami żołnierzy)
- Klony nie mogą zażywać ani powielać przedmiotu. Ma go tylko oryginał.
Sztuk w paczce: 5
Koszt: 300Y

Obrazek
Pigułki żołnierzy
Używane przez oddziały shinobich, które przez wiele dni muszą maszerować, a zaraz potem stanąć do walki. Pigułki żołnierzy mogą skutecznie zwiększyć wytrzymałość, pozwolić na dłuższy bieg czy walkę. Dodają też pewną ilość chakry. Przedawkowanie ich może się źle skończyć, więc należy postępować z nimi ostrożnie.
Koszt: 500Y
Sztuk w paczce:5
Uwagi: Pigułki te odnawiają 20% chakry z maksymalnej puli jaką mamy oraz zwiększają wytrzymałość o 20% puli wyjściowej przy obniżeniu/zmęczeniu. Długość działania to około 3-5 postów, zależnie od sytuacji i intensywności. Jeśli zażywamy kolejną pigułke w ciągu 24h przywraca już tylko 15% chakry. Klony NIE mogą ich używać
Limit: 1+1/50W (dotyczy to także w łączeniu z pigułkami ze skrzepniętą krwią)
Ich możliwości się nie kumulują, ale działają odpowiednio dłużej.

Obrazek
Pigułka Duchów
Jak sama nazwa wskazuje jest to pigułka śmierci. Stosowana tylko w ostateczności. Po zażyciu jej nasza czakra podnosi się o 50%, wszystkie statystyki o 15pkt, jednakże efekt trwa krótko, do pięciu postów. Następnie następuje gwałtowne obniżenie statystyk o 90pkt (uwzględniając bonus), jeżeli nasze statystyki spadną poniżej zera i nie dostaniemy pomocy medycznej w przeciągu 3 postów umrzemy na najczęściej na zawał, gdyż ciało nie wytrzymuje tak drastycznych skoków czakry. Tylko pomoc medyka (fabularnego) jest w stanie uratować nas od śmierci. Jeśli medyk w porę nam pomoże (nie dopuszczalne samoleczenie) taka osoba potrzebuje tygodniowej hospitalizacji. Jeśli mamy na tyle statystyk aby przeżyć, po użyciu pigułek i zakończeniu ich czasu działania potrzebujemy tygodniowej hospitalizacji.
koszt: 800Y/1szt.

Obrazek
Pigułki Akimichi
Działa tylko na ród Akimich, ewentualnie osoby z dużą nadwagą (powyżej 30kg od tzw normy)
Zielona powoduje wyrównanie poziomu czakry (tzn jeśli mieliśmy 200/1000PCH nasz poziom równy jest 1000pch)
Żółta powoduje wzrost czakry 2krotnie, oraz siły +20pkt.
Czerwona powoduje wzrost czakry 5kronie oraz siły+50pkt.
Dzięki nim członek klanu Akimichi ma ogromną siłę i czakrę ale niestety ich zastosowanie najczęściej kończy się śmiercią użytkownika.
Efekt uboczny: Stosowanie tych leków ma wysoką cenę. Po zażyciu wszystkich trzech tabletek komórki zaczynają umierać. Aby osiągnąć pełny efekt pigułki muszą być zażyte po sobie w odległości nie większej niż kolejny post. Po zażyciu pigułek członek klanu Akimichi ma 3 posty na pomoc medyka. Osoby z poza klanu 1 post. (pigułka ziel-1 post, żółta kolejny, czerwona kolejny)
Koszt: Y1000 za komplet (po jednej z każdego koloru).

Obrazek
Trucizna
Trucizna produkowana przez medyków, po jej zażyciu ninja słabnie, każda ze statystyk spada o 10%, na 3s przez 9s, tak samo czakra. Można przyjąć, że w czystej wodzie rozpoznamy truciznę przy 25 percepcji, w napojach przy 40, a w alkoholach i używkach od 60.
-Płynna
-Gazowa (pigułka do rzucania lub zgniatania)
* dym rozchodzi się na powierzchni 4mkw z szybkością 2m/s (rozchodzi się od środka sześcianu co za tym idzie ma do pokonania po 2m w każdą stronę, czyli rozejdzie się do pełnych rozmiarów chmury po 1s)
-Stała (mała pigółka
W każdej postaci ma kolor ciemnofioletowy.
Kupujemy jedną dawkę i taka jedna dawka starczym nam na jedno działanie czyt, zatrucie szklanki wody (jedna porcja płynnej trucizny działa na 250ml innego płynu), nasmarowanie broni, zatrucie jedzenia itd
-Gazowa utrzymuje się w powietrzu przez 5s (Wcześniej powiedziane jest że działą przez 9s, tak ale to po dostaniu się do oranizmu, 5s to czas jej utrzymania się w powietrzu.
-Płynna, w wodzie czy na broni utrzymuje się przez trzy tygodnie, następnie wietrzeje
-stała (pigułka) nie psuje się

koszt: 300Y za porcję.

Obrazek
Bandaże
Zwykle używane w celu opatrzenia ran, stały się także nieodłącznym elementem garderoby shinobi. Niektórzy ninja noszą je by zakryć pewne elementy swojej fizjonomii (np. Zabuza, Dosu). Służą jako warstwa ochronna oraz wspomagają podczas walki (Lotus).Można je rozwijać, by zastosować techniki TaiJutsu. Stanowią też pewną ochronę zakrytego ciała. Zmniejsza ból przy zadawaniu ciosów pięściami. Mogą także zatamować nawet mocny krwotok.
Wytrzymałość: 20
Sztuk w paczce: 2
Długość: 2m
Koszt: 40

Obrazek
Lek przeciwbólowy
powoduje, że przestają nam doskwierać bóle. Zaczyna działać po turze i działa przez 5. Ogólnie rzecz biorąc pozwala słabszym shinobim zignorować w gruncie rzeczy powierzchowne rany (shuriken, który ledwo musnął skórę, otarcie rączki o drzewo…).
Koszt: 50 Y = 6 tabletek

Obrazek
Preparat usypiający:
powoduję, że osoba która to spożyje po trzech-pięciu turach zaśnie w głęboki sen. Osobiste predyspozycje mogą być różne, ponadto wysoka wytrzymałość może wydłużyć ten proces (każde 10 punktów powyżej 50 to 1 tura usypiania dłużej).
Uwagi: Jego smak jest prawie niewyczuwalny, ale mimo to w drugiej-trzeciej turze ofiara poczuje zawroty głowy i będzie mogła próbować przeciwdziałać zatruciu, zaatakować, uciec, etc.
Koszt: 100 Y (wystarcza na jeden raz)

Obrazek
Środek przeczyszczający
mocny środek przeczyszczający pozwalający np. odciągnąć strażników, albo usunąć z organizmu np. truciznę którą się połknęło (kiedy trucizna przedostanie się do krwiobiegu będzie już raczej za późno).
Koszt: 40 Y (wystarcza na jeden raz)

Obrazek
Maść lecznicza
Używana w rodzie Hyuuga, skuteczny lek przy mniejszych zadrapaniach/oparzeniach po walce, pozwalający szybko zmniejszyć ból i zabezpieczyć rany przed zakażeniem. Znieczula rany powierzchowne i średnie.
Uwagi:
- Wspomaga ustępowanie krwawienia o 50%
- Jej nabranie i nałożenie zajmuje tyle czasu, co gest, o ile mamy ją pod ręką.
Koszt: 30 Y (słoiczek zawiera maść pozwalającą na pokrycie około 50% ciała)

Obrazek
Morfina
jest to narkotyk który pozwala pozbyć się największego bólu. Zwiększa siłę woli i wytrzymałość o 10 punktów. Działa 5 tur.
Uwagi: jest to sam narkotyk. Aby z niego skorzystać należy zakupić strzykawkę.
Koszt: 300 Y (jedna działka)
Przy użyciu częstszym niż 5 razy w miesiącu ninja uzależnia się i traci 50% ze statystyk oraz 80% z KC. zatem bez skorzystania z morfiny przed walką nie mamy szans. Im niższa wytrzymałość tym szybciej można się uzależnić. Każde 20 punktów poniżej 100 to 1 użycie mniej. Łatwo policzyć, że z wytrzymałością 20 można użyć morfiny raz w miesiącu, a z 21 już dwa. Użycia nie kumulują premii. Wielokrotne użycie doprowadzi nas do śpiączki. Ponadto jako depresant morfina ułatwia zaatakowanie nas na polu GenJutsu ( siła woli liczona w takim wypadku jest o 10 punktów niższa niż normalnie na każdą dawkę/miesiąc). Aby zniwelować skutki uzależnienia należy przeprowadzić 5 walk lub misji od rangi C w zwyż, bez zażycia morfiny.
Podawana jeńcom i więźniom skutecznie uzależni ich od nas.

Obrazek
Paczka strzykawek
Komplet strzykawek. Paczka zwiera 5 sztuk.
Wytrzymałość: 20
Koszt: 250 Y

Obrazek
Antidotum:
Jest to podstawowe antidotum na truciznę dostępną w sklepie. Aby podać odtrutkę potrzebne są strzykawki.
Koszt: 175 Y (jedna porcja)


Obrazek
Prowiant (jedzenie)
Tu mogą znaleźć się przeróżne dania jakie sobie zażyczymy, od kuleczek ryżowych przez ramen po wołowinę kurczaka na kanapkach kończąc. Lecz zawsze będzie to jedna Porcja
Uwagi:
-Potrzebne do Przygody jednak nie wymagane, zdecydowanie ułatwi nam to życie podczas takiego wydarzenia gdyż nie będziemy musieli polować
-Jedna porcja starcza na jeden dzień, można zjeść jedną na dwa dni jednak wtedy statystyki spadają o 10%, jedna na 3 dni statystyki o 20% itd
-Co byśmy nie kupili zawsze będzie to jedna porcja
Koszt: 15Y za porcję


Obrazek
Prowiant (Picie)
Woda, soki, herbata, czego byśmy sobie nie zażyczyli to dostaniemy. Podczas przygody należy pamiętać by odpowiednio się nawadniać inaczej skutki będą katastrofalne. Znowu, niezależnie co kupimy będzie to jedna butelka, oczywiście można nie kupić i liczyć że jakoś to będzie
Uwagi:
-Potrzebne do Przygody jednak nie wymagane, zdecydowanie ułatwi nam to życie podczas takiego wydarzenia gdyż nie będziemy musieli szukać wody
-Podczas Przygody musimy wypić butelkę wody dziennie, w przeciwnym wypadku statystyki spadną nam o 20% pierwszego dnia, drugiego o już o 50%, trzeciego o 80% a 4 dnia nastąpi zgon
-Co byśmy nie kupili zawsze będzie to jedna butelka
Koszt: 10Y za butelkę


Obrazek
Igła + nić:
niby nic ale potrafią uratować życie. Możemy nimi zszywać rany. Potrzebne są do tego umiejętności (żeby nie zszyć wątroby ze stopą).
Koszt: 20 Y

Obrazek
Zestaw medic-nin:
prosto mówiąc apteczka. Bardziej przyda się zwykłym shinobi niż medic-ninja. W jego skład wchodzą:
-2 bandaże,
-paczka plastrów,
-woda utleniona,
-maść lecznicza,
-lek przeciwbólowy
Koszt: 600 Y





Obrazek
Zwoje
Są to przedmioty o kształtach graniastosłupów. Mają albo pokrywkę, po czym wyjmuje się je z pudełka, bądź samo przylepiec, po czym prosto się je rozwija. Przydają się w różnych sytuacjach. Niektóre Jutsu wymagają posiadania lub przeczytania zwojów. Można zapisywać na nich informacje do własnego użytku. Służą również do zawierania paktów z istotami lub przywoływania istot. Można na nich zapisywać ważne informacje czy wiadomości.
Koszt:300Y
W paczce: 5

Obrazek
Notatnik
Jest to zwykły zeszyt w miękkiej oprawie. służy do zapisywania informacji przydatnych, by potem je łatwo móc przypomnieć. Mieści się kieszeni. W zestawie jest również ołóweczek lub długopis do pisania.
Koszt: 50Y

Obrazek
Książka "Come Come Paradise"
Przeznaczona dla ninja powyżej 18roku życia
Jest to literatura wydawana przez Jirayę. Znajdują się tam treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich. Zawsze czytał ją Kakashi.
Sztuk w paczce: 1
Koszt: 30Y

Obrazek
Szkicownik
Jest to książka o białych stronach, w której można rysować ilustracje ołówkiem bądź kredkami. Można z niej zrobić historie obrazkową przedstawiającą jakiś morał lub zawierająca ważną informacje o kimś. W komplecie ołówek.
Sztuk w paczce: 1
Koszt: 100Y

Obrazek
Zwoje klanu Gashi
Dzięki nim koszt klanowych technik spada o 10%
koszt: 1000Y za 10 sztuk.

Obrazek
Zwoje medyczne
Są to zwoje z opisanymi wcześniej najczęstszymi truciznami. Medyk przykładając ręce do danego znaku i przesyłając do niego wiązkę czakry, jest w stanie szybko i precyzyjnie określić rodzaj zastosowanej na pacjencie trucizny, w związku z czym może przygotować odtrutkę.
Koszt: 600

Obrazek
Księga medic nin
Marzenie każdego medyka. Opis wszystkich medycznych technik, procesów przeprowadzania operacji, trucizn, znajdują się tu również zakazane medyczne techniki.
Korzystając z tej księgi podczas leczenia
-koszt i czas leczenia spada o 10%
-precyzja i zdolności medyka wzrastają o 10%
-powodzenie operacji i przeszczepów wzrasta o 15%
Koszt: 5000

Obrazek
Skalpel
Coś co każdy medyk mieć powinien. Można nim naciąć skórę, wyłuskać wbite przedmioty i wspomóc się w operacji.
Koszt: 20Y
Wytrzymałość: 50

Obrazek
Fiolki
Niewielkie szklane naczynia o podłużnym kształcie zamykane od góry gumowym korkiem. Można przechowywać w nich medykamenty, trucizny, leki, krew itp, bez utraty ich właściwości.
Ilość: 5 w paczce.
Wytrzymałość: 5
Koszt: 100

Obrazek
Opakowanie do konserwowania
Dzięki temu opakowaniu jesteśmy w stanie zakonserwować organ lub narząd o charakterystycznych cechach jak np Doujutsu, bez utraty właściwości (oczywiście jeśli był odpowiednio pobrany i jego właściwości nie zostały uszkodzone). Opakowanie te zawiera specjalny płyn, który broni narząd przed rozkładaniem się. Do jednego opakowania, możemy włożyć tylko jeden narząd / organ nie większy iż 10x10cm. Dodatkowo można w opakowaniu przechowywać fragment ciała zawierający materiał genetyczny, który nie ulega zniszczeniu.
Sztuk w paczce: 2
Koszt: 1000y (dla osób z Hirujutsu na 1/2 miejscu 600y)
Uwaga: Przy poznaniu techniki: 'Kotei' ninja otrzymuje gratis 2 woreczki.

Obrazek
Dzwoneczki
Dwa dzwoneczki zawieszone na krótkich sznureczkach.
Koszt: 50y

Obrazek
Flet
Instrument muzyczny mogący umilić nam czas, lub posłużyć do sterowania technikami wykorzystującymi dźwięk.
Koszt: 100


Obrazek
Kompas
Niepozorne urządzenie wskazujące północ. Dzięki niemu nasze podróże skrócone są o 50%, jesteśmy w stanie bezbłędnie trafić do znanego nam wcześniej (lub pokazanego na mapie) miejsca. Nie grozi nam też zabłądzenie.
Koszt: 100

Obrazek
Sieć
Wykonana z drutów, na bokach obciążona ciężarkami. Idealna do przygotowania pułapki.
Wytrzymałość drutu 100
Powierzchnia: 3m2
Koszt: 1000

Obrazek
luneta
Pozwala na dostrzeżenie oddalonych od nas obiektów. Dzięki niej nasza percepcja wzrasta o 50P.
Koszt: 150

Obrazek
Rzutki z trucizną/antidotum
Są to niewielkie strzykawki z lotką z tyłu. Można nimi rzucić lub zamontować w karabinku. W dołączonej fiolce mieści się jedna porcja dowolnego medykamentu. W przeciwieństwie do zwykłych strzykawek mogą być rzucone, i jeśli wbiją się w ciało, automatycznie zostanie wtłoczona doń substancja. (Trzeba napełnić zakupionym/zrobionym środkiem)
Sztuk: 3
Koszt: 300

Obrazek
Karabinek
Niewielki karabinek który obsługuje się poprzez przesłanie to tylnej czyści lufy wiązki czakry (50pch), która wystrzela włożony doń pocisk, mogą być to tylko rzutki z trucizną/antidotum.
Szybkość wystrzału: 150
Siła: 80%KC
Zasięg: 80%KC
Celność: 90%Z
Sztuk: 1
Koszt: 1000









Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, po praktycznym przetestowaniu sklepu w fabule gry.

Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z ekwipunkiem i medykamentami
PostNapisane: 12 lis 2018, o 13:39 
Konoha Genin
Offline

Dołączył(a): 6 lis 2018, o 23:01
Posty: 10
Ilość Żyć: 3
Wiek: 16
Wzrost i Waga: 167cm; 49kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 213 (E)
Klan: Uchiha
Zawód: Kunoichi
Żywioł Czakry: Katon
Specjalizacje: Fuuinjutsu, Shoshijutsu, Hirujutsu, doujutsu
Wioska: Konoha
Organizacja:
Styl Walki: Kyori-kō - BRAK; Kyōdo-kō - BRAK; Gouken - BRAK;
Chakra: 1590
Siła: 10
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 40
Punkty Rozwoju: 7
Punkty Atrybutów: 1
Zdobyte PA/PR: PA 11 / PR 11
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Talent do Pieczętowa
Pieniądze [Yen]: 950
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: +300 PCh [20W]
-705 PCh [zapieczętowana 5x technika Endan] Klik
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski, Zwoje [paczka]
5x zwój z zapieczętowaną techniką Endan
Wygląd:
Gadu-Gadu: 66643776
Karta Postaci: KP
Multikonta/Fabularne: Inoue Uchiha
Co kupujemy : 2xZwoje
Są to przedmioty o kształtach graniastosłupów. Mają albo pokrywkę, po czym wyjmuje się je z pudełka, bądź samo przylepiec, po czym prosto się je rozwija. Przydają się w różnych sytuacjach. Niektóre Jutsu wymagają posiadania lub przeczytania zwojów. Można zapisywać na nich informacje do własnego użytku. Służą również do zawierania paktów z istotami lub przywoływania istot. Można na nich zapisywać ważne informacje czy wiadomości.
Koszt:300Y
W paczce: 5
Wioskę której ochraniacz mamy Konoha
Wioskę w której kupujemy Konoha http://ninshu.cba.pl/viewtopic.php?f=118&t=211
Dzięki genowi talent do pieczętowania- - Zwoje są tańsze o 50%
Koszt: 1250 - (150+150) = 950 Y
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z ekwipunkiem i medykamentami
PostNapisane: 15 lis 2018, o 19:10 
Watari Genin
Offline

Dołączył(a): 28 paź 2018, o 20:08
Posty: 30
Ilość Żyć: 3
Wiek: 17
Wzrost i Waga: 173cm | 63kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 289 (D-)
Klan: Kanji
Zawód:
Żywioł Czakry: Meiton
Specjalizacje: Kenjutsu, Hirujutsu, Fuuinjutsu
Wioska: Kusa Brak
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 1675
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 23
Kontrola Chakry: 40
Punkty Rozwoju: 1
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR: PA 23 / PR 25
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Perfekcyjna Kontrola
Pieniądze [Yen]: 150
Drużyna:
Dodatkowe statystyki: KC +10 (gen)
PCH + 300 (W)
PCH + 167 (bonus klanowy)
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], ochraniacz na czoło, wakizashi;
Wygląd: Blond włosy, czerwone oczy;
Gadu-Gadu: 46560069
Karta Postaci: KLIK
Multikonta/Fabularne: Kazuma MG/MOD
Co kupujemy:
- Bandaże (40y)
Wioskę której ochraniacz mamy: Watari
Wioskę w której Kupujemy: Ame viewtopic.php?p=60889#p60889

_________________
.

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z ekwipunkiem i medykamentami
PostNapisane: 17 lis 2018, o 00:30 
Kiri Genin
Offline

Dołączył(a): 29 paź 2018, o 21:19
Posty: 11
Ilość Żyć: 3
Wiek: 12
Wzrost i Waga: 151 cm 45 kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 213 (E)
Klan: Hozuki
Zawód: Shinobi
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Kinsetsujutsu - Soshijutsu - Fuuinjuts
Wioska: Kiri
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 1595
Siła: 29
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 20
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR: PA 9 / PR 10
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Gen #11
Pieniądze [Yen]: 0
Drużyna: Lider: ... Członkowie: Izuku...
Dodatkowe statystyki: +10 KC (klan)
+910 pch (Isobu)
+300 pch (W)
Wykonane Misje: S-... A-... B-... C-... D-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; Kiri
Wygląd: KP
Gadu-Gadu: 66902726
Karta Postaci: Karta postaci
Co kupujemy:

Obrazek
Zwoje
Są to przedmioty o kształtach graniastosłupów. Mają albo pokrywkę, po czym wyjmuje się je z pudełka, bądź samo przylepiec, po czym prosto się je rozwija. Przydają się w różnych sytuacjach. Niektóre Jutsu wymagają posiadania lub przeczytania zwojów. Można zapisywać na nich informacje do własnego użytku. Służą również do zawierania paktów z istotami lub przywoływania istot. Można na nich zapisywać ważne informacje czy wiadomości.
Koszt:300Y
W paczce: 5


Obrazek
Kompas
Niepozorne urządzenie wskazujące północ. Dzięki niemu nasze podróże skrócone są o 50%, jesteśmy w stanie bezbłędnie trafić do znanego nam wcześniej (lub pokazanego na mapie) miejsca. Nie grozi nam też zabłądzenie.
Koszt: 100

Wioska, w której kupujemy: Kiri
Posiadany ochraniacz: Kiri

Koszt: 1300 - 400 Y = 900 Y
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z ekwipunkiem i medykamentami
PostNapisane: wczoraj, o 19:34 
Moderator
Offline

Dołączył(a): 29 paź 2018, o 00:00
Posty: 46
Ilość Żyć: 3
Wiek: 21
Wzrost i Waga:
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 213 (E)
Klan:
Zawód:
Żywioł Czakry:
Specjalizacje:
Wioska:
Organizacja:
Styl Walki: Kyori-kō (poz ...); Kyōdo-kō (poz ...); Gouken (poz ...);

Wybrać znane - lub ustawić BRAK
Chakra: 1500
Siła: 69
Szybkość: 69
Wytrzymałość: 69
Zręczność: 69
Percepcja: 69
Siła Woli: 69
Kontrola Chakry: 69
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Pieniądze [Yen]: 1000
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: Czakra: +/--ilość punktów; Siła: +/- ; Zręczność: +/- ; Szybkość: +/- ; Wytrzymałość: +/- ; Percepcja: +/- ; Siła Woli: +/- ; Kontrola Czakry: +/-
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 10870668
Karta Postaci:
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Akcept każdy z was.

_________________
OCEŃ MANABU

Listopad 2018:
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z ekwipunkiem i medykamentami
PostNapisane: wczoraj, o 19:43 
Watari Genin
Offline

Dołączył(a): 3 lis 2018, o 15:10
Posty: 30
Ilość Żyć: 3
Wiek: 15
Wzrost i Waga: 168/50
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 237,5 (-D)
Klan: Yamanaka
Zawód: Iluzjonista
Żywioł Czakry: Brak
Specjalizacje: Genjutsu/Hirujutsu/Fuinjutsu
Wioska: Brak
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 1710
Siła: 15
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 43
Kontrola Chakry: 20
Punkty Rozwoju: 5
Punkty Atrybutów: 8
Zdobyte PA/PR: PA 23 / PR 23
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Iluzjonista
Pieniądze [Yen]: 180
Drużyna:
Dodatkowe statystyki: -Genjutsu na 1 miejscu.
-Hirujutsu na 2 miejscu
15W- 225pch.
+10 Sw (bonus klanu)
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [4], kunaie [4], Ochraniacz, bez symbolu wioski. - Granat Dymny jedną paczkę (3 sztuki granatu)
Świetlista Bomba dwie paczki (8 bomb świetlistych)
- Granat Hukowy jedną paczkę(4 sztuki granatu)
- Wybuchowa Notka x2paczka(20 wybuchowych notek))
- Lodowa Bomba jedna
- Pas na drobne przedmioty
- Sakwa x2
(notki, bomby i granaty umieszczone w pasie oraz sakwach tak samo jak shurikeny i kunaie.)
(Prowiant jedzenie x2, prowiant picie x2)
Wygląd: Patrz avatar.
Gadu-Gadu: 13084476
Karta Postaci: viewtopic.php?p=60391#p60391
http://ninshu.cba.pl/viewtopic.php?p=61432#p61432
Prowiant (Picie)x2 (20Y)
Prowiant (jedzenie) (30y)
Po odliczeniu i dodaniu wszystkiego (100y -20y-30y=50y)
Oddałem Kaidenowi 15y ostatecznie zostaje mi 35y.


Ostatnio edytowano 21 lis 2018, o 00:23 przez Jiyu, łącznie edytowano 1 raz
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z ekwipunkiem i medykamentami
PostNapisane: wczoraj, o 20:35 
Kiri Genin
Offline

Dołączył(a): 28 paź 2018, o 23:35
Posty: 40
Ilość Żyć: 3
Wiek: 15
Wzrost i Waga: 179cm; 75kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): [-D 258pkt]
Klan: Kanji
Zawód: Shinnobi
Żywioł Czakry: Meiton
Specjalizacje: KenJutsu,HiruJutsu,FuuinJutsu
Wioska: Kirigakure no Sato
Organizacja:
Styl Walki: -
Chakra: 1720
Siła: 10
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 33
Percepcja: 20
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 40
Punkty Rozwoju: 17
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR: PA 23 / PR 23
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Perfekcyjna Kontrola
Pieniądze [Yen]: 1360
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: +300pch od W
+202pch od klanu(10%).
Obecne pch: 2222pch
+10KC gen
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-2
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski [Kirigakure no sato]; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 10870668
Karta Postaci: KP
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
viewtopic.php?f=110&t=150&p=61437#p61437
Prowiant (Picie)x2 (20Y)
Prowiant (jedzenie)2x (30y)

1360y - 50y = 1310y

Z góry dziękuję.

_________________
Rób to co robisz brat, świat jest dziki

Nie pozwól żeby ktokolwiek mówił, że jesteś nikim

Licz tylko na siebie jeśli umiesz liczyć

Bo mimo upływu lat nadal żyjemy w dziczy
Zawsze jest chwila ciszy przed uderzeniem burzy

Świat należy do odważnych, nikt nie pamięta tchórzy

Niektórzy są głupi, chcą się zabić

Sam zrozumiałem jak bardzo człowiek może być słaby
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z ekwipunkiem i medykamentami
PostNapisane: wczoraj, o 23:15 
Watari Genin
Offline

Dołączył(a): 5 lis 2018, o 02:02
Posty: 33
Ilość Żyć: 3
Wiek: 15
Wzrost i Waga: 180/70
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 266 (-D)
Klan: Douhito
Zawód: Shinnobi
Żywioł Czakry: Doton
Specjalizacje: Soshi, Hiru, Fuuin
Wioska: Watari
Organizacja: Brak
Styl Walki: Wybuch: [Bakuton]
Chakra: 1690
Siła: 15
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Zręczność: 31
Percepcja: 20
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 40
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR: PA 21 / PR 24
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Sprawne Dłonie
Pieniądze [Yen]: 80
Drużyna: Brak
Dodatkowe statystyki: + 10 KC (Douhito)
+ 300 pch (za W)
Trenowane Zdolności:
Wybuch: [Bakuton]
   33%

[Bakuton]: Kibaku Nendo
   33%

Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-1
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz bez symbolu wioski
Pas na drobne przedmioty
2x Pojemnik na glinę:
Pojemnik na glinę lewy - 50szt.
Pojemnik na glinę prawy - 50szt.
Urządzenie namiarowe na lewym oku
Wygląd: KP
Gadu-Gadu: 1164928
Karta Postaci: KP
Multikonta/Fabularne: Brak
http://ninshu.cba.pl/viewtopic.php?p=61449#p61449
2x prowiant (jedzenie)-30y
2x prowiant (woda)- 20y
Mam 50y -50y= 0y
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep z ekwipunkiem i medykamentami
PostNapisane: dzisiaj, o 00:07 
Watari Genin
Offline

Dołączył(a): 28 paź 2018, o 20:08
Posty: 30
Ilość Żyć: 3
Wiek: 17
Wzrost i Waga: 173cm | 63kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 289 (D-)
Klan: Kanji
Zawód:
Żywioł Czakry: Meiton
Specjalizacje: Kenjutsu, Hirujutsu, Fuuinjutsu
Wioska: Kusa Brak
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 1675
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 23
Kontrola Chakry: 40
Punkty Rozwoju: 1
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR: PA 23 / PR 25
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Perfekcyjna Kontrola
Pieniądze [Yen]: 150
Drużyna:
Dodatkowe statystyki: KC +10 (gen)
PCH + 300 (W)
PCH + 167 (bonus klanowy)
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], ochraniacz na czoło, wakizashi;
Wygląd: Blond włosy, czerwone oczy;
Gadu-Gadu: 46560069
Karta Postaci: KLIK
Multikonta/Fabularne: Kazuma MG/MOD
viewtopic.php?p=61449#p61449
2x prowiant (jedzenie)-30y
2x prowiant (woda)- 20y
Kaidenowi oddałem 15y
Ostatecznie mi zostaje 5y

_________________
.

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
 

Zaprzyjaźnione Strony i Toplisty:

TOP50 Gry Fandom Toplista Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie


Przyjaciele:
HogwartDream BlackButler SnM
Dragonst Król Lew