Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Teraz jest 19 lis 2018, o 08:47






Ogłoszenia

  • ← Administracja - Kto za co odpowiada na forum?
    ← FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania.
    ← Poradnik Nowicjusza - Od czego zacząć?
    ← Wzór Kart Postaci - wyjaśnienie i przykłady.
    ← Spis miejs w klanach - Sprawdź zanim napiszesz KP.
    ← Nie będzie Cię jakiś czas? - poinformuj nas i zachowaj postać.
    ← Twoja postać trafiła do nieaktywnych? - dowiedz się co zrobić by wrócić do gry.
  • Forum od nowa bedzie stawac na nogi. Tak oznacza to ogolny reset z praktycznie calkowita zmiana wszystkiego! Badzcie dobrej mysli i trzymajcie kciuki ;)

    Przez lata gry na forach typu PBF, serce się krajało, gdy obserwowaliśmy jak bohaterowie naszego ulubionego anime stają się coraz lepsi, a nas hamowała tabelka bonusów. Czy powiodło nam się w walce z ograniczeniami? Czy w końcu nasza postać ma dwolność w drodze na szczyt? SPRAWDŹCIE SAMI!

    Chcesz wiedzieć wiecej? Na jakim etapie są prace nad forum? Odwiedź nasz fanpage na Facebookˈu i bądź na bieżąco, to tam w pierwszej kolejności będą pojawiały się informacje związane z forum. Zapraszamy również do działu FAQ, gdzie możecie zerknąć o co najczęściej pytają inni.
    Najnowsze aktualizacje z działu Mechaniki jak i Fabuły!

Alucard: Gadu-Gadu10554468; Foks: Gadu-Gadu6436713; Torashiro: Gadu-Gadu25528270; Anshia: Gadu-Gadu9953570;

Oficjalny start forum: 03.07.2015r. 20:00

Pierwszy reset forum: 05.05.2017r. 18:00
NinshuPBFNinshuPBF

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sklep ze zbrojami, odzieżą i sakwami
PostNapisane: 25 sty 2015, o 23:06 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2015, o 10:48
Posty: 378
Ilość Żyć: 2
Wiek: 99
Wzrost i Waga: x
Ranga: x
Punkty doświadczenia (PD): x
Klan: x
Zawód: x
Żywioł Czakry: x
Specjalizacje: x
Wioska: x
Organizacja: x
Styl Walki: x
Chakra: 5000
Siła: 100
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 100
Zręczność: 100
Percepcja: 100
Siła Woli: 100
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: xxxxxx
Pieniądze [Yen]: 10000
Drużyna: x
Dodatkowe statystyki: Brak
Wykonane Misje: x
Ekwipunek: x
Wygląd:
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: Brak
Multikonta/Fabularne: x
Ubiór został podzielony na partie ciała które ubieramy. Ma to na celu wykluczenie dublowania się ubioru. Oczywiście fabularnie nasza postać może mieć dużo więcej, ale sensustricto tylko niewielki fragment może nam faktycznie pomóc na misjach czy w walkach. Zatem Mamy następujący podział : Głowa (wszelkiego rodzaju czapki hełmy, ochraniacze, chusty, gogle itp.) Korpus (zbroje, płaszcze, kamizelki), Nogi (spodnie, ochraniacze itp) Dłonie i przedramiona (Rękawice, ochraniacze) Stopy (buty). Są to tylko przykłady, a sklep nie musi wszystkich z przewidywanych przedmiotów zawierać, od tego są zamówienia. Maksymalnie na jednej części ciała można posiada dwa rodzaje odzieży (nie dublujące się i z zachowaniem sensu tzn nie nakładamy dwóch hełmów, ale jeśli możemy to znaczy fizycznie jest to wykonalne możemy na głowie mieć i okulary, i sakkat, i ochraniacz na czole i zasłoniętą chustką twarz. Ponieważ podobny ubiór nie dubluje nam się na danym fragmencie. Ograniczenie to jest bardzo ważne przy dublowaniu się np kolczuga, zbroja, kamizelka i płaszcz - wszystko znajduje się na jednej partii ciała, działa podobnie więc mogą być tylko dwa takie przedmioty.). Oddzielny element stanowią sakwy i torby które mogą być nakładane na posiadane już ubrania w liczbie jednej na daną partię ciała.

Każdy za sprzętu posiada swoje cechy jak wytrzymałość, która określa wytrzymałość sprzętu i kiedy zostanie ona przekroczona sprzęt zostanie zniszczony. Należy zwrócić uwagę na fakt że do przebicia 1 pkt wytrzymałości zbroi potrzeba 1,5pkt siły ataku. Zatem np otrzymując atak z silą 100 i mając zbroje o wytrzymałości 50, otrzymujemy tylko obrażenia od ataku z siła 25 a zbroja zostaje przebita(zbroja wytrzymuje atak z siłą 75, reszta idzie w ciało). Tutaj dużą rolę odgrywa logika. Wiadome ostre narzędzie typu miecz przebije materiał kamizelki i nas rani, w wyniku czego kamizelka w danym miejscu zostanie zniszczona i może przeszkadzać nam w walce. Jednak jeśli rozpatrywać będziemy atak pięścią, kamizelka nie zostanie uszkodzona i przy kolejnym ataku, nawet w to samo miejsce może z powodzeniem nas ochronić. Inaczej zachowują się Hełm, Zbroja i Zbroja Samurajska, który pod wpływam uderzenia przekraczającego ich wytrzymałość odkształcą się. Każde uderzenie osłabia wytrzymałość zbroi w danym miejscu i OKOLICY (jakieś 3cm od uderzenia) ponowne uderzenia w okolice kumulują się aż do przebicia zbroi. No i rzecz jasna trzeba jeszcze dodać, że mimo wszystko, każde uderzenie boli, tyle że np. rana przechodzi na obuchową i cios traci sporo siły.

Maksymalna zniżka na to 55%

Głowa

ObrazekHełm
Czym jest hełm każdy wie, także nie poświęcimy jego opisowi wiele uwagi. Ot wykonany jest z cienkiej, ale wytrzymałej blachy, od wewnątrz wyłożony jest grubą warstwą filcu. Chroni również skronie i policzki. Pod broda zapinany jest na gruby rzemień. Z tyłu zaś jest nieco przedłużony i odgięty do tyłu by chronić szyję. Ciekawszą właściwością hełmu jest fakt iż praktycznie nie da się go przebić. Świadczyłoby o tym iż jest niemal doskonałą ochroną dla głowy. Niemal... bowiem materiał z którego jest wykonany pod wpływem uderzenia może się odkształcić i wgnieść, a z racji tego że hełm ściśle przylega do naszej głowy, wgnieciony może poważnie ją uszkodzić, zmiażdżyć i zadać poważniejsze obrażenia niż moglibyśmy się spodziewać. Co więcej balach szybko się nagrzewa, a więc w wysokich temperaturach, czy ogniu zachowa się niczym piekarnik wsadzony nam na głowę.
Wytrzymałość: 50W
Emblematy: brak, można przymocować na nim ochraniacz na czoło.
Wymagania: brak
Cena: 250



Obrazek
Ochraniacz
Pasek materiału z przyczepioną doń blaszką z wyrytym symbolem wioski. Występuje w trzech kolorach. Granatowym dla geninów i chuninów, Czarnym dla T. jouninów i Jouninów, oraz czerwonym dla saninów. Można go nosić za równo na czole, jak i na biodrach zamiast paska, przyczepionego do broni czy w kieszeni. Niby przedmiot zbędny, jednakowoż to dzięki niemu wiadomo z kim mamy do czynienia, pozwala swobodnie podróżować po naszym kraju i wiosce. Dodatkowo w obcych rekach może posłużyć do niecnych celów jak chociażby upozorowanie ataku Konoszan przez Kiri.
Wytrzymałość: 20W (w miejscu blaszki)
Emblematy: symbole wiosek
Wymagania: brak
Cena: 50



Obrazek
Sakkat
Charakterystyczny dla krajów wschodu, słomiany kapelusz w kształcie mocno spłaszczonego stożka. W rzeczywistości był noszony przez chłopów uprawiających ryż, jako osłona od bardzo silnego słońca. Jest mocowany sznurkiem.
Wytrzymałość: 5W
Emblematy: -
Wymagania: brak
Cena: 30



Obrazek
Maska
Elegancka skórzana maska, może ukrywać pewne elementy fizjonomii lub służyć jako fragment tajemniczego image'u', co więcej zasłonięte nią oko posiadające Doujutsu którego nie można dezaktywować nie jest wówczas wykorzystywane.
Wytrzymałość: 20W
Emblematy: -
Wymagania: brak
Cena: 250



ObrazekObrazek
Maska ANBU
Maska wykonana z białej porcelany, zazwyczaj odlew przybiera zniekształconą płaskorzeźbię jakiegoś zwierzęcia. Pomalowaną w nieliczne wzory barwy charakterystycznej dla wioski (Konoha-czerwona, Kiri-niebieska, Suna-żółta, Kumo-purpurowa, Iwa-brunatna). Na czole znajduje sę symbol wioski z której pochodzi dany odłam organizacji. Maska nie jest nadzwyczaj wytrzymała jednak skutecznie zasłania twarz i oczy, w taki sposób że nie widać przez wąskie szpary doujutsu, mimo to jednak nie przeszkadza w korzystaniu z niego. Co więcej zniekształca głos, uniemożliwiając rozpoznanie.
Wytrzymałość: 25W
Emblematy: symbole wioski
Wymagania: przynależność do ANBU
Cena: 200



Obrazek
Maska Onina
Maska łudząco podobna do masek ANBU wykonana z białej porcelany, jednakże jest płaska. Pomalowaną w nieliczne wzory barwy charakterystycznej dla wioski (Konoha -czerwona, Kiri -niebieska, Suna-żółta, Kumo-purpurowa, Iwa-brunatna). Na czole może lecz nie musi znajdować się symbol wioski z której pochodzi dany ninja. Maska nie jest nadzwyczaj wytrzymała jednak skutecznie zasłania twarz i oczy, w taki sposób że nie widać przez wąskie szpary doujutsu, mimo to jednak nie przeszkadza w korzystaniu z niego. Co więcej zniekształca głos, uniemożliwiając rozpoznanie.
Wytrzymałość: 25W
Emblematy: symbole wioski
Wymagania: -
Cena: 200



ObrazekObrazek
Maska do nurkowania
Niewielki sprzęt składający się z filtra i ustnika. Dodatkowo zapinany na rzemienie z tyłu głowy. Pozwala na przebywanie pod wodą i swobodne oddychanie w niej. Zaletą urządzenia jest jego dyskrecja. Ponieważ oddychamy w pełni przez ustnik, nie wypuszcza ono bąbelków powietrza przez co uniemożliwia naszą lokalizację. Jest wielokrotnego użytku, po pięciu postach należy zostawić je do wyschnięcia na czas 3 postów i można dalej z niego korzystać.
Uwaga: Jest to maska tylko do nurkowania, nie możemy używać jej na powierzchni do unikania trucizn, nie działa to na to.
Wytrzymałość: 10W
Czas: Możemy przebywać pod wodą 5s
Emblematy: -
Wymagania: -
Cena: 200



Obrazek
Maska gazowa
Niewielki sprzęt składający się z filtra i ustnika. Dodatkowo zapinany na rzemienie z tyłu głowy. Pozwala na wentylacje powietrza nie zależnie od tego czy jest zadymione, skarżone, niezwykle mroźne czy gorące. Urządzenie działa do 10s, po tym czasie filtr się zużywa i należy je wymienić w innym wypadku filtr nie będzie działać i jesteśmy normalnie podatni na trucizny i inne dymy.
Wytrzymałość: 10W
Emblematy: -
Wymagania: -
Cena: 300 + 50y za 1 filtr.



Obrazek
Google
Okulary wykonane z odpornego na czynniki chemiczne i atmosferyczne materiału. Są bezbarwne zatem nie chronią nas przed promieniami słonecznymi i wszelkiego rodzaju innym światłem. nie pozwalają na widzenie w ciemności. Jednak skutecznie osłonią oczy od wiatru, czy pyłu i piasku.
Wytrzymałość: 10W
Emblematy: -
Wymagania: -
Cena: 100



Obrazek
Okulary przeciwsłoneczne
Szklane okulary, zabarwione na czarno. Z upodobaniem noszone przez członków klanu Aburame. Skutecznie chronią przed promieniami słonecznymi i ostrym światłem
Uwaga: Obniżają one tylko 50% oślepienia z granatów czy bomb świetlnych.
Wytrzymałość: 10W
Emblematy: -
Wymagania: -
Cena: 80



Obrazek
Urządzenia namiarowe
Jest to prostokątna metalowa płytka, którą się zakłada na oko. Na środku znajduje się błękitne szkiełko. Pozwala ono na namierzanie i obserwowanie otoczenia z wysokości. Także można robić to w znacznych odległościach, namierza ono ciepło, jakie wydają shinobi i ustala ich ilość, oraz przybliża obraz. W związku z tym w nocy może działać jak noktowizor.
Uwaga:
- W żadnym wypadku nie działa jak Sharingan czy Byakugan.
- Tylko przybliża obraz o 10m lecz tylko na jedno oko!
- Wykrywa ciepło czyli w dymie czy mgle możemy kogoś wykryć.
Wytrzymałość: 50W
Emblematy: -
Wymagania: -
Cena: 1000




Korpus
Żeby było jasne, korpus jest to ta cześć od szyi do pasa. I tyle zbroje zasłaniają + to co mają indywidualnego w opisie.




ObrazekObrazekObrazek
Zbroja
Uniwersalna lekka, pikowana zbroja osłaniająca korpus ninja. Nie osłania całych ramion i rąk nie licząc grubych pasków na ramionach. Zapinana jest po bokach pod ramionami. Nie krępuje ruchów. W zależności ów wioski, zbroje różnią się nieznacznie krojem, barwą jak i drobnymi elementami. Uwaga zbroja jest męska, nie oznacza to że kobiety jej nie noszą. Mogą, jednak została zaprojektowana pod mężczyzn. Najwyraźniej projektant wyszedł z założenia że kobiety nie walczą i występują jedynie w roli supportu nie angażującego się w otwartą walkę, w związku z czym zbroja przy dłuższym użytkowaniu (powyżej 5 postów) zaczyna być niewygodna dla kobiet, ze względu na biust, co pomoże doprowadzić do obtarć i siniaków. (powyżej 5 postów -5W dla kobiet)
Wytrzymałość: 65W
Emblematy: -
Wymagania: -
Cena: 1200



Obrazek
Zbroja Damska
W końcu coś dla pań. W przeciwieństwie do zbroi zwykłej i samurajskiej jest idealnie dopasowana do kobiecego ciała. Nie krepuje ruchów i nie uwiera. Wykonana z wyjątkowo lekkiego materiału w sam raz dla niezbyt silnych kunoichi. Niestety nie jest tak wytrzymała jak zbroja samurajska, ale swoim kunsztem i odpornością przewyższa standardowe zbroje. Idealnie podkreśla kobiece kształty - nie ma się czemu dziwić pierwszy model został zaprojektowany i wykonany w Sunie. Z zewnątrz pokryta jest metalem, od wewnątrz wyłożona miękką podpinką. Osłania cały korpus kunoichi wraz szyją i karkiem. Nie osłania całych ramion i rąk nie licząc grubych pasków na ramionach. Zapinana jest po bokach pod ramionami. W zależności od wioski, zbroje różnią się nieznacznie krojem, barwą jak i drobnymi elementami. Uwaga zbroja jest damska, nie wejdzie nawet na drobnego mężczyznę.
Wytrzymałość: 60W
Emblematy: dozwolone
Wymagania: -
Cena: 1000


Obrazek
Zbroja ANBU
Jest to specjalna zbroja noszona wyłącznie przez siły ANBU z Sunagakure i Konohagakure. Jest wykonana z lekkiego materiału aby zapewnić jak największą swobodę ruchu podczas misji i wszelakich walk, oraz jednocześnie zapewnić relatywnie wysoki poziom ochrony. Wśród wiosek zbroje różnią się głównie kolorem, choć zdarzają się niewielkie różnice w kroju dostosowane do indywidualnych potrzeb danego członka ANBU. Istnieją dwie wersje: jedna dla mężczyzn, oraz druga dla kobiet. Sama zbroja składa się z napierśnika oraz metalowych rękawic którymi można blokować niektóre ciosy, chociaż często spotykane są także wersje z naramiennikami. Zbroja nie osłania w żaden sposób samych rąk aby nie ograniczać mobilności. Pierwszy model zbroi powstał w Konohagakure i stamtąd rozszedł się na cały świat zyskując dużą popularność wśród członków jednostek specjalnych. Często bywa noszona wraz z płaszczem.
Wytrzymałość: 75W
Emblematy: Dozwolone
Wymagania: ANBU
Koszt: 1000


ObrazekObrazek
Płaszcz
Dobrze skrojony płaszcz to podstawa! Ciepły, wodoodporny, maskujący nas lub dodający charyzmy. Idealnie maskuje naszą sylwetkę, pozwalaj ukryć wszelką broń. Występuje w dwóch odmianach. Letniej, wykonany jedynie z czarnej lub brązowa skóry (bez kaptura, z wysokim kołnierzem), jak i zimowej, z ciepłą wełnianą podpinką, kapturem, wykończony futrem sięga poniżej kolan..
Wytrzymałość: 10W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: Dwie głębokie kieszenie, na drobny sprzęt lub ekwipunek [2]
Cena: 350



Obrazek
Płaszcz ANBU
Ciepły, wodoodporny, maskujący nas lub dodający charyzmy. Idealnie maskuje naszą sylwetkę, pozwalają ukryć wszelką broń. Występuje w dwóch kolorach kremowym i siwym. Zawsze posiada głęboki kaptur. Wykonany jest z cienkiego materiału, sięga poniżej kolan..
Wytrzymałość: 10W
Emblematy: -
Wymagania: ANBU
Pojemność: Dwie głębokie kieszenie, na drobny sprzęt lub ekwipunek [2]
Cena: 350



Obrazek
Fartuch
Niezbędny przy operacjach pozwala doliczyć 10% do powodzenia operacji. Jest biały i odporny na działanie substancji chemicznych i trucizn sięga poniżej pasa.
Wytrzymałość: 10W
Emblematy: -
Wymagania: Medyk
Pojemność: Dwie głębokie kieszenie, na drobny sprzęt lub ekwipunek [2]
Cena: 200



ObrazekObrazekObrazek
Kamizelka
Kamizelka ninja, dostępna od stopnia chunina, noszona w regularnym wojsku wiosek. Wygodna z licznymi kieszonkami na piersiach. (na drobny sprzęt i ekwipunek) U nasz powiedziało by się kuloodporna, tutaj spokojnie można nazwać ją słabszą wersją zbroi. Również nie osłania rąk, jednak osłania w pełni ramiona szyję i kark, dzięki wysokiemu kołnierzowi. Zapinana jest z przodu na zamek i klamry. W zależności od wioski różni się kolorystyką, modelem jak i emblematami na ramionach. Na plecach zaś znajduje się miejsce do naszycia emblematu klanowego.
Wytrzymałość: 45W
Emblematy: wioski i klanu
Wymagania: chuunin
Pojemność: 6 niewielkich kieszonek na piersiach, przeznaczonych na małe zwoje, medykamenty fiolki. [6]
Cena: 700



Obrazek
Kolczuga
Koszulka wykonana z niezwykle cienkich precyzyjnie połączonych ze sobą metalowych oczek. Posiada rękawy do łokci i mimo dość specyficznego materiału jest noszona przez niektórych ninja na gołe ciało (patrz Anko ;P)
Wytrzymałość: 35W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: -
Cena: 500



ObrazekObrazek
Zbroja Samurajska
Dochodzimy do najbardziej porządnej zbroi w ściśle Shinnobi. Płytowa, ciężka zbroja chroniąca za równo korpus, kark, ramiona jak i dzięki specjalnie przedłużeniom poniżej pasa z przodu z tyłu i po bokach zbroja osłania także nogi do połowy ud. Jest niezwykle ciężka i co tu dużo mówić nie jest najwygodniejsza. Co więcej materiał z którego jest wykonana jeśli nie zostanie przebity, może zostać wgnieciony co może zdziałać wiele złego.
Uwaga zbroja jest męska, nie oznacza to że kobiety jej nie noszą. Mogą, jednak została zaprojektowana pod mężczyzn. Najwyraźniej projektant wyszedł z założenia że kobiety nie walczą i występują jedynie w roli supportu nie angażującego się w otwartą walkę, w związku z czym zbroja przy dłuższym użytkowaniu (powyżej 5 postów) zaczyna być niewygodna dla kobiet, ze względu na biust, co pomoże doprowadzić do obtarć i siniaków. (powyżej 5 postów -5W dla kobiet)
Wytrzymałość: 100W
Emblematy: -
Pojemność: -
Cena: 2500




Nogi



Obrazek
Ochraniacze na piszczele
Metalowe ochraniacze które mocuje się do butów oraz obwiązuje ciasno rzemieniami wokół łydek. Skutecznie chronią przód nogi przed uderzeniami i zdradzieckimi cięciami.
Wytrzymałość: 20W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: -
Cena: 250



ObrazekObrazek
Kolczuga (nogi)
Koszulka wykonana z niezwykle cienkich precyzyjnie połączonych ze sobą metalowych oczek. Długość nie jest określona, może służyć tylko do ochrony kolan, lun jak w przypadku Temari na jednej nodze do ochrony dolnej partii nogi, na drugiej do obrony uda. Mocowany są zazwyczaj na rzemieniach. Są delikatne i lekkie więc z powodzeniem mogą uchodzić za ozdobę w szczególności u pań.
Wytrzymałość: 35W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: -
Cena: 200



Obrazek
Ciężarki
Ciężarki zapinane są wokół łydek. Systematyczne ich noszenie powoduje zwiększenie siły i szybkość postaci na okres 10s od ich zdjęcia. Jednak, samo noszenie ich też ma swoje zalety. Siła kopnięcia nogą z takim ciężarkiem wzrasta o 50%. Wadą ciężarków jest to że póki są noszone szybkość postaci spada o 20%. Same w sobie nie są elementem obronnym jednak pechowiec który w nie uderzy może mieć porównywalne wrażenie do uderzenia ściany (biedne kości śródstopia i palce...)
Bonus po zdjęciu: +50% Si i Sz, czas zdejmowania około 1s - 0,2s za każde 20zr.
Wytrzymałość: 60W
Emblematy: -
Pojemność: -
Cena: 400




Dłonie i przedramiona



ObrazekObrazek
Rękawiczki
Skórzane rękawice, nie posiadają żadnych właściwości, mogą jedynie ochronić skórę przed drobnymi rozcięciami i skaleczeniami, uniemożliwić wyślizgnięcie się broni, czy stanowić tylko elegancki dodatek. Są krótkie, sięgają do nadgarstka. Występują w dwóch odmianach z palcami i bez palców.
Wytrzymałość: 5W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: -
Cena: 100



ObrazekObrazek
Ochraniacze dłoni
Są to krótkie skórzane rękawice z przymocowaną doń z góry blachą. Na której mogą być wyryte symbole, wioski klanu lub organizacji. Taką rękawicą można się zastawić by odbić cios, pub wzmocnić atak o 5Si.
Wytrzymałość: 15W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: -
Cena: 150



Obrazek
Długie rękawice
Również skórzane długie rękawice sięgające ramion. Tak jak swoje krótsze odpowiedniki nie posiadają żadnych właściwości, mogą jedynie ochronić skórę przed drobnymi rozcięciami i skaleczeniami, uniemożliwić wyślizgnięcie się broni, czy stanowić tylko elegancki dodatek. Występują w dwóch odmianach z palcami i bez palców.
Wytrzymałość: 5W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: -
Cena: 120



Obrazek
Kolczuga (ręce)
Koszulka wykonana z niezwykle cienkich precyzyjnie połączonych ze sobą metalowych oczek. Długość nie jest określona, może służyć tylko do ochrony łokci jak w przypadku Ino lub być połączone razem z rękawiczkami i sięgać ramion. Mocowane są zazwyczaj na rzemieniach. Są delikatne i lekkie więc z powodzeniem mogą uchodzić za ozdobę w szczególności u pań.
Wytrzymałość: 35W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: -
Cena: 200


Obrazek
Wyrzutnia granatów.
Urządzenie zakładane na rękę, pozwalające na równoczesne (lub kolejne) wystrzelenie dużej ilości granatów na znaczny dystans. Zakładamy na przedramię. Wada urządzenia jest to, iż niezwykle krepuje nam ruchy, przy czym samym w sobie można się zastawić w celu obrony, jednak taka ręka nie jesteśmy w stanie walczyć ani wykonywać precyzyjnych ruchów. (Dłoń wolna, ale można składać pieczęci tylko jedną ręką bez rękawicy)
Zasięg strzału: 100m
Precyzja: 1-2 granatami 100%, większa ilością rozrzut około 2-3m od celu.
Statystyki wyrzutni: Szybkość wystrzelonych pocisków to 80pkt
Minusy: Dzięki wyrzutni otrzymujemy -20% do zręczności.
Siła wystrzału: 65
Wytrzymałość: 90W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: 9 granatów (należy kupić)
Cena: 1000


Obrazek
Obrotowa rękawica
Urządzenie zakładane na rękę, pozwalające na zamienienie go w wirujące ostrze zwiększające siłę naszego ramienia o 100%. Zajmuje dłoń i całe przedramię. Wada urządzenia jest to, iż niezwykle krepuje nam ruchy, przy czym samym w sobie można się zastawić w celu obrony. (brak dłoni, można składać pieczęci tylko jedną ręką bez rękawicy)
Uwagi: zajmuje niemal całe ramie i waży około 20 kg żeby było jasne jak duże to ograniczenie przy tak dużym bonusie siły ataku.
Siła ataku: 2x100%Si
Wytrzymałość: 90W
Emblematy: -
Wymagania: Co najmniej 40 siły.
Pojemność: -
Cena: 1000


ObrazekObrazek
Wzmacniacz dźwięku
Urządzenie zakładane na rękę, pozwalające na wzmocnienie technik dźwiękowych. Wada urządzenia jest to, iż niezwykle krepuje nam ruchy, przy czym samym w sobie można się zastawić w celu obrony. Nie można tą dłonią składać pieczęci.
Siła ataku: 2x100% do technik dźwiękowych, +25% do siły ciosu poprzez wypuszczenie powietrza które wzmacnia atak.
Wytrzymałość: 90W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: -
Cena: 1000

Obrazek
Rękawica petryfikacji
Materiałowa rękawica o bardzo ciekawej zdolności. Może sparaliżować wszystko, czego dotknie. Poprzez dotyk rękawica wpuszcza do ciała trucizny, które paraliżują daną kończynę w przeciągu 5 sekund od dotknięcia (dotknięcia otwartą dłonią ciała (gołego) np złapanie za rękę). Medyczni ninja są wstanie szybko poradzić sobie z usunięciem toksyn. Paraliż utrzymuje się 3 posty
Uwagi: Petryfikacja całego ciała trwa 3 sekundy, przez ten czas trzymania petryfikuje się jakaś część ciała.
Wytrzymałość: 30W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: -
Cena: 2000


ObrazekObrazek
Wyrzutnia liny
Urządzenie zakładane na rękę, pozwalające na wystrzelenie metalowej łapki (kuli) do której przymocowana jest lina(posiada cechy zwykłej liny!). Kula znajduje się na początku liny, w celu zwiększenia jej zasięgu, dodatkowo, jeśli uderzy w coś może zadać obrażenia. Wada urządzenia jest to, iż niezwykle krepuje nam ruchy, przy czym samym w sobie można się zastawić w celu obrony. (brak dłoni, można składać pieczęci tylko jedną ręką bez rękawicy)
Zasięg: 100m
Siła uderzenia kulą: 70
Szybkość wystrzelenia: 80
Wytrzymałość: 90W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: lina spleciona w jedną nie przekraczająca 100m długości
Cena: 1000


Obrazek
Haridoku
Urządzenie zakładane na rękę, i zapinane na rzemienie. Znajduje się tam 5 wyrzutni senbonów (należy kupić, posiadają zwykłe cechy senbonów), które wystrzeliwujemy pociągając za sznureczek (5 na raz). Nie krepuje nam ruchów ręki, ani dłoni.
Zręczność do wystrzału +10(w końcu i tak trzeba wycelować ale łatwiej pociągnąć za sznur niż rzucić)
Zasięg: 100m
Siła senbonów: 60
Wytrzymałość: 30W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: 5 senbonów
Cena: 1000


ObrazekObrazekObrazek
Wyrzutnia łańcuchów ze szponami
Urządzenie zakładane na rękę, pozwalające na wystrzelenie łańcuchów (zwykłych bądź z ostrzami w zależności od tego co załadujemy) Wada urządzenia jest to, iż niezwykle krepuje nam ruchy, przy czym samym w sobie można się zastawić w celu obrony. Nasze palce odziane są w metalowe szpony zwiększające silę zacisku. Jednakże uniemożliwiają nam precyzję ruchów. (można składać pieczęci tylko jedną ręką bez rękawicy)
Zasięg: 100m
Siła szponów: równa sile użytkownika, dodatkowo może pokaleczyć
Siła wystrzału łańcucha: 50
Wytrzymałość: 90W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: łańcuchy złączone w jeden nie przekraczające 100m długości.
Cena: 1000


Obrazek
Obręcze z łańcuchami
Są to dwie niepozornie wyglądające obręcze na nadgarstkach. Same w sobie mogą posłużyć nam w celu obrony, lub zastawienia się przed ciosem. Jednak ich prawdziwą siła są ukryte w nich krótkie łańcuchy długości około metra każdy. Aktywuje się je poprzez wydatek czakry (100pch). Wysuwają się a następnie łączą w jeden. Jest to niezwykle skuteczne kiedy chcemy kogoś pochwycić kto nas właśnie miną lub znajduje się przed nami.
Zasięg: około 2m
Wytrzymałość: 90W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: -
Wydatek pch na użycie: 100
Cena: 1000




Stopy



Obrazek
Podstawowe buty ninja
Sandały, zapinane na palcach i wokół kostki. Na grubej gumowej powierzchni. Niestety nie na tyle wytrzymaj by oprzeć się rozrzuconym na ziemi Makibishi. Nie chronią też przed zimnem, jednak mogą uchronić kostkę przed skręceniem.
Wytrzymałość: 10W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: -
Cena: 80



Obrazek
Wojskowe buty
Ciężkie skórzane wojskowe buty, sznurowane i dodatkowo zapinane na klamry. O grubej podeszwie której niegroźne są Makibishi. Odporne na mróz i zimno, nieprzemakalne. Występują w dwóch wersjach krótkiej powyżej kostek i długiej do kolan.
Wytrzymałość: 20W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: -
Cena: 200



Obrazek
Geta
Drewniane obuwie japońskie przypominające chodaki, noszone do tradycyjnych strojów japońskich, takich jak kimono czy yukata, a także do współczesnych ubrań podczas gorących miesięcy letnich. (Patrz Jiraya)
Wytrzymałość: 5W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: -
Cena: 50




Sakwy i torby



Obrazek
Kabura na udo lub ramię
Niewielki pojemni zapinany na pas, przytłoczony do uda. Można w nim przechowywać niewielką broń w liczbie jednej sztuki. Zazwyczaj jest to kunai.
Pojemność: 1
Koszt: 25



Obrazek
Pojemniki na glinę
Pojemnik który można przymocować do pasa i przechowywać w nim niewielki ilości stworzonej przez nas gliny.
Pojemności: 50 porcji
koszt: 90



Obrazek
Pas na drobne przedmioty
Jest to szeroki pas skóry w którym znajdują się liczne kieszonki na medyczny ekwipunek, od noży skalpeli poprzez igły, fiolki bandaże. Może być noszony za równo jako pas, lub zwinięty i włożony do plecaka jako rulon.
Pojemność: 10
koszt: 200



Obrazek
Sakwa
Skórzana niewielka torba noszona zazwyczaj z tyłu przy pasie. Pozwala na przechowywanie mniejszych broni. do 5 rodzajów paczek.
Pojemność: 5 paczek. (np. Paczka shurikenów)
koszt: 50



Obrazek
Torba/plecak
Noszony na plecach lub przerzucony przez ramię. Pozwala na pomieszczenie nie tylko broni, ale i ekwipunku w postaci jedzenia, zbroi, czy zapasowych ubrań.
Pojemność: 10
koszt: 300




Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, po praktycznym przetestowaniu sklepu w fabule gry.
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep ze zbrojami, odzieżą i sakwami
PostNapisane: 13 lis 2018, o 17:10 
Watari Genin
Offline

Dołączył(a): 3 lis 2018, o 15:10
Posty: 23
Ilość Żyć: 3
Wiek: 15
Wzrost i Waga: 168/50
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 237,5 (-D)
Klan: Yamanaka
Zawód: Iluzjonista
Żywioł Czakry: Brak
Specjalizacje: Genjutsu/Hirujutsu/Fuinjutsu
Wioska: Brak
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 1665
Siła: 15
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 43
Kontrola Chakry: 20
Punkty Rozwoju: 1
Punkty Atrybutów: 4
Zdobyte PA/PR: PA 19 / PR 19
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Iluzjonista
Pieniądze [Yen]: 1310
Drużyna:
Dodatkowe statystyki: -Genjutsu na 1 miejscu.
-Hirujutsu na 2 miejscu
15W- 225pch.
+10 Sw (bonus klanu)
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [4], kunaie [4], Ochraniacz, bez symbolu wioski. - Granat Dymny jedną paczkę (3 sztuki granatu)
Świetlista Bomba jedną paczkę - 1 paczka 2 bomby
- Granat Hukowy jedną paczkę(4 sztuki granatu)
- Wybuchowa Notka x2paczka(20 wybuchowych notek))
- Lodowa Bomba jedna
- Pas na drobne przedmioty
- Sakwa x2
(notki, bomby i granaty umieszczone w pasie oraz sakwach tak samo jak shurikeny i kunaie.)
Wygląd: Patrz avatar.
Gadu-Gadu: 13084476
Karta Postaci: viewtopic.php?p=60391#p60391
Co kupujemy:
- Pas na drobne przedmioty (200y)
- Sakwa x2 (100y)
Wioskę której ochraniacz mamy: Watarii
Wioskę w której Kupujemy: Ame http://ninshu.cba.pl/viewtopic.php?p=60875#p60875
Matematyka: mam 420y (420y-200y-100y=120y)
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep ze zbrojami, odzieżą i sakwami
PostNapisane: 15 lis 2018, o 19:10 
Watari Genin
Offline

Dołączył(a): 28 paź 2018, o 20:08
Posty: 22
Ilość Żyć: 3
Wiek: 17
Wzrost i Waga: 173cm | 63kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 267 (D-)
Klan: Kanji
Zawód:
Żywioł Czakry: Meiton
Specjalizacje: Kenjutsu, Hirujutsu, Fuuinjutsu
Wioska: Kusa Brak
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 1675
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 39
Punkty Rozwoju: 5
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR: PA 19 / PR 19
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Perfekcyjna Kontrola
Pieniądze [Yen]: 710
Drużyna:
Dodatkowe statystyki: KC +5 (bonus klanowy),
KC +10 (gen)
PCH + 300 (W)
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], ochraniacz na czoło, wakizashi;
Wygląd: Blond włosy, czerwone oczy;
Gadu-Gadu: 46560069
Karta Postaci: KLIK
Multikonta/Fabularne: Kazuma MG/MOD
Co kupujemy:
- Pas na drobne przedmioty (200y)
- Sakwa x1 (50y)
- Kabura na udo x2 (50y)
Wioskę której ochraniacz mamy: Watari
Wioskę w której Kupujemy: Ame viewtopic.php?p=60889#p60889

_________________
.

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep ze zbrojami, odzieżą i sakwami
PostNapisane: 17 lis 2018, o 00:37 
Kiri Genin
Offline

Dołączył(a): 29 paź 2018, o 21:19
Posty: 11
Ilość Żyć: 3
Wiek: 12
Wzrost i Waga: 151 cm 45 kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 213 (E)
Klan: Hozuki
Zawód: Shinobi
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Kinsetsujutsu - Soshijutsu - Fuuinjuts
Wioska: Kiri
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 1595
Siła: 29
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 20
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR: PA 9 / PR 10
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Gen #11
Pieniądze [Yen]: 1300
Drużyna: Lider: ... Członkowie: Izuku...
Dodatkowe statystyki: +10 KC (klan)
+910 pch (Isobu)
+300 pch (W)
Wykonane Misje: S-... A-... B-... C-... D-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; Kiri
Wygląd: KP
Gadu-Gadu: 66902726
Karta Postaci: Karta postaci
Co kupujemy:

ObrazekObrazek
Płaszcz
Dobrze skrojony płaszcz to podstawa! Ciepły, wodoodporny, maskujący nas lub dodający charyzmy. Idealnie maskuje naszą sylwetkę, pozwalaj ukryć wszelką broń. Występuje w dwóch odmianach. Letniej, wykonany jedynie z czarnej lub brązowa skóry (bez kaptura, z wysokim kołnierzem), jak i zimowej, z ciepłą wełnianą podpinką, kapturem, wykończony futrem sięga poniżej kolan..
Wytrzymałość: 10W
Emblematy: -
Wymagania: -
Pojemność: Dwie głębokie kieszenie, na drobny sprzęt lub ekwipunek [2]
Cena: 350


Sakwa x2
Skórzana niewielka torba noszona zazwyczaj z tyłu przy pasie. Pozwala na przechowywanie mniejszych broni. do 5 rodzajów paczek.
Pojemność: 5 paczek. (np. Paczka shurikenów)
koszt: 50

Wioska, w której kupujemy: Kiri
Posiadany ochraniacz: Kiri

Koszt: 450 Y - 350 Y - 2x50 Y = 0 Y
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sklep ze zbrojami, odzieżą i sakwami
PostNapisane: wczoraj, o 02:23 
Watari Genin
Offline

Dołączył(a): 5 lis 2018, o 02:02
Posty: 28
Ilość Żyć: 3
Wiek: 15
Wzrost i Waga: 180/70
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 213 (E)
Klan: Douhito
Zawód: Shinnobi
Żywioł Czakry: Doton
Specjalizacje: Soshi, Hiru, Fuuin
Wioska: Watari
Organizacja: Brak
Styl Walki: Wybuch: [Bakuton]
Chakra: 1645
Siła: 15
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Zręczność: 30
Percepcja: 20
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 35
Punkty Rozwoju: 3
Punkty Atrybutów: 2
Zdobyte PA/PR: PA 17 / PR 17
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Sprawne Dłonie
Pieniądze [Yen]: 1310
Drużyna: Brak
Dodatkowe statystyki: + 10 KC (Douhito)
+ 300 pch (za W)
Trenowane Zdolności:
Wybuch: [Bakuton]
   33%

[Bakuton]: Kibaku Nendo
   33%

Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-1
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz bez symbolu wioski
Pas na drobne przedmioty
2x Pojemnik na glinę:
Pojemnik na glinę lewy - 50szt.
Pojemnik na glinę prawy - 50szt.
Urządzenie namiarowe na lewym oku
Wygląd: KP
Gadu-Gadu: 1164928
Karta Postaci: KP
Multikonta/Fabularne: Brak
Fabularnie w sklepie

Urządzenie namiarowe (1000)
Pas na drobne przedmioty (200)
Pojemnik na glinę (90)

1310 - 1000 - 200 - 90 = 20y
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
 

Zaprzyjaźnione Strony i Toplisty:

TOP50 Gry Fandom Toplista Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie


Przyjaciele:
HogwartDream BlackButler SnM
Dragonst Król Lew