Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Teraz jest 18 lis 2018, o 21:50






Ogłoszenia

  • ← Administracja - Kto za co odpowiada na forum?
    ← FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania.
    ← Poradnik Nowicjusza - Od czego zacząć?
    ← Wzór Kart Postaci - wyjaśnienie i przykłady.
    ← Spis miejs w klanach - Sprawdź zanim napiszesz KP.
    ← Nie będzie Cię jakiś czas? - poinformuj nas i zachowaj postać.
    ← Twoja postać trafiła do nieaktywnych? - dowiedz się co zrobić by wrócić do gry.
  • Forum od nowa bedzie stawac na nogi. Tak oznacza to ogolny reset z praktycznie calkowita zmiana wszystkiego! Badzcie dobrej mysli i trzymajcie kciuki ;)

    Przez lata gry na forach typu PBF, serce się krajało, gdy obserwowaliśmy jak bohaterowie naszego ulubionego anime stają się coraz lepsi, a nas hamowała tabelka bonusów. Czy powiodło nam się w walce z ograniczeniami? Czy w końcu nasza postać ma dwolność w drodze na szczyt? SPRAWDŹCIE SAMI!

    Chcesz wiedzieć wiecej? Na jakim etapie są prace nad forum? Odwiedź nasz fanpage na Facebookˈu i bądź na bieżąco, to tam w pierwszej kolejności będą pojawiały się informacje związane z forum. Zapraszamy również do działu FAQ, gdzie możecie zerknąć o co najczęściej pytają inni.
    Najnowsze aktualizacje z działu Mechaniki jak i Fabuły!

Alucard: Gadu-Gadu10554468; Foks: Gadu-Gadu6436713; Torashiro: Gadu-Gadu25528270; Anshia: Gadu-Gadu9953570;

Oficjalny start forum: 03.07.2015r. 20:00

Pierwszy reset forum: 05.05.2017r. 18:00
NinshuPBFNinshuPBF

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gen #002 do poprawy
PostNapisane: 9 lis 2018, o 13:56 
Kiri Genin
Online

Dołączył(a): 29 paź 2018, o 00:39
Posty: 6
Ilość Żyć: 3
Wiek: 14
Wzrost i Waga: 150 cm, 48 kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 213 (E)
Klan: brak
Zawód: Uczeń Akademii
Żywioł Czakry: Raiton
Specjalizacje: Tai/Hiru | Soshi | Gen
Wioska: Kirigakure no Sato
Organizacja:
Styl Walki: brak
Chakra: 1550
Siła: 10
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Percepcja: 20
Siła Woli: 30
Kontrola Chakry: 30
Punkty Rozwoju: 5
Punkty Atrybutów: 5
Zdobyte PA/PR: PA 5 / PR 5
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Gen #021 Percepcja
Pieniądze [Yen]: 1250
Drużyna:
Dodatkowe statystyki: ...
+35% percepcji wzrok
+60% percepcji słuch
+80% percepcji węch
+2 progi szybkość
+2 progi wyskok
+2 progi składania pieczęci
+1 próg szybkość technik
+1 próg specjalizacje
+0,2 zwrotność
+0,4 koordynacja
+10 zręczności
+300 pch
Wykonane Misje:
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski
Wygląd: Akira jak na swój wiek jest raczej niski i mierzy 150 centymetrów. Ostre rysy twarzy i krzywy uśmiech wzbudzają raczej niepokój niż przychylność lecz mimo to chłopak jest niczego sobie. Czarne, średniej długości włosy opadają mu na czoło podkreślając drapieżny wygląd. Czarne, świdrujące oczy zdają się przenikać nie tylko ciało, ale i duszę.
Gadu-Gadu: 5278525
Karta Postaci: KLIK
Hej,

Rozmawiałem o tym z Takaharim. Ten gen wydaje się zbyt OP i trzeba to poprawić. Pomysł na pieczętowanie technik wydaje się ciekawy, problemem są przeliczniki:

Cytuj:
ObrazekGen #002Obrazek
Talent do Pieczętowania

O osobach posiadających taki gen mówi się zazwyczaj, że są one... praktyczne. Mimo że bardzo burzą się na takie określenie, to nie da się ukryć, że to prawda. Fakt faktem posiadanie genu Fuinusera niesie za sobą też przykre konsekwencje. Wszystko chcemy pieczętować, nawet gdy braliśmy kanapki do akademii, to nie wsadzaliśmy ich kulturalnie do pojemnika, lecz wysyłaliśmy w inny wymiar za pomocą pieczęci.
Uwagi:
- Koszt technik Fuuinjutsu jest mniejszy o 20%
- Nie musimy się uczyć eSek z tej dziedziny od innych
- Zwoje są tańsze o 50%
- Fuuiny są silniejsze o 15% - nie chodzi tylko o siłę, lecz o wszystkie atrybuty, które posiadają przelicznik (podnosimy obliczoną wartość o 15% a nie dodajemy 15% do przelicznika)
- Możemy pieczętować o 5 przedmiotów więcej niż wskazuje na to nasza KC
- Dzięki Talentowi do Pieczętowania jesteśmy w stanie używać lepiej techniki Fuka Hoin (ranga C). Z tym genem specjalnym jesteśmy w stanie zapieczętować całą technikę a nie tylko jej część, dodatkowo jesteśmy również w stanie użyć tej technicy w walce, czego zwykły użytkownik FuuinJutsu nie potrafi. Wypuszczenie techniki to czas potrzebny na wyciągnięcie zwoju + rozwinięcie go (czyli 1 pieczęć + gest)


Obrazek
Fūka Hōin
Użytkownik musi zaopatrzyć się w zwój będący podstawą do wykonania tego jutsu. Technika ta polega na zapieczętowaniu pozostałości po jakimś jutsu w owym zwoju. Ninja koncentruje chakre w dłoniach po czym składa szereg pieczęci i podtrzymując kontakt wzrokowy zaczyna proces pieczętowania podczas którego jutsu zmienia się w niebieski płomień i zostaje uwięzione w zwoju, zostawiając na nim pieczęć. Techniki można użyć tylko wtedy kiedy utrzymują się jeszcze efekty jutsu, które planujemy zapieczętować (muszą być widoczne np.płonące płomienie lub zalegająca woda) Można zapieczętować Jutsu każdego żywiołu, nawet aktywne płomienie Amaterasu.
Uwagi:
- Podczas walki ciężko użyć Techniki Fūka Hōin, bowiem jest ona czasochłonna, zapieczętowane Jutsu można jednak wykorzystać pod czas walki, rozwijając zwój.
- Uwolnienie zawartości zwoju także kosztuje 150 pch.
- Nigdy nie pieczętujemy całej techniki, możliwość pieczęci zależy od rangi : 70% - D ; 60%-C ; 50%-B ; 40%-A ; 30%-S.
- Pieczętujemy technikę na podstawie statystyk osoby, która wykonała Jutsu, które chcemy zapieczętować.
- Po pieczętowaniu techniki S(30%) i po odpieczętowaniu będzie ona miała siłę,szybkość itd równą 30% stat wyjściowych właściciela techniki.
- Aktywacja po przez rozwinięcie zwoju, 0,2s
Koszt: Jutsu rangi D - 100pch, C - 150pch, B - 250pch, A- 350pch, S - 450pch ; 150pch za odpieczętowanie
Ranga: C
Wymagania: 50 KC
Ilość pieczęci: 5 do zapieczętowania.


Propozycja:

Cytuj:
ObrazekGen #002Obrazek
Talent do Pieczętowania

O osobach posiadających taki gen mówi się zazwyczaj, że są one... praktyczne. Mimo że bardzo burzą się na takie określenie, to nie da się ukryć, że to prawda. Fakt faktem posiadanie genu Fuinusera niesie za sobą też przykre konsekwencje. Wszystko chcemy pieczętować, nawet gdy braliśmy kanapki do akademii, to nie wsadzaliśmy ich kulturalnie do pojemnika, lecz wysyłaliśmy w inny wymiar za pomocą pieczęci.
Uwagi:
- Koszt technik Fuuinjutsu jest mniejszy o 20%
- Nie musimy się uczyć eSek z tej dziedziny od innych
- Zwoje są tańsze o 50%
- Fuuiny są silniejsze o 15% - nie chodzi tylko o siłę, lecz o wszystkie atrybuty, które posiadają przelicznik (podnosimy obliczoną wartość o 15% a nie dodajemy 15% do przelicznika)
- Możemy pieczętować o 5 przedmiotów więcej niż wskazuje na to nasza KC
- Dzięki Talentowi do Pieczętowania jesteśmy w stanie używać lepiej techniki Fuka Hoin (ranga C) zwiększając jej wydajność. Innymi słowy dla technik poszczególnej rangi jesteśmy w stanie zapieczętować kolejno 100% - D ; 90%-C ; 80%-B ; 70%-A ; 60%-S jej statystyk
- Wypuszczenie techniki to czas potrzebny na wyciągnięcie zwoju + rozwinięcie go (czasowo liczymy jak 1 pieczęć + gest)


Obrazek
Fūka Hōin
Użytkownik musi zaopatrzyć się w zwój będący podstawą do wykonania tego jutsu. Technika ta polega na zapieczętowaniu pozostałości po jakimś jutsu w owym zwoju. Ninja koncentruje chakre w dłoniach po czym składa szereg pieczęci i podtrzymując kontakt wzrokowy zaczyna proces pieczętowania podczas którego jutsu zmienia się w niebieski płomień i zostaje uwięzione w zwoju, zostawiając na nim pieczęć. Techniki można użyć tylko wtedy kiedy utrzymują się jeszcze efekty jutsu, które planujemy zapieczętować (muszą być widoczne np.płonące płomienie lub zalegająca woda) Można zapieczętować Jutsu każdego żywiołu, nawet aktywne płomienie Amaterasu.
Uwagi:
- Podczas walki ciężko użyć Techniki Fūka Hōin, bowiem jest ona czasochłonna, zapieczętowane Jutsu można jednak wykorzystać pod czas walki, rozwijając zwój.
- Uwolnienie zawartości zwoju także kosztuje 150 pch.
- Nigdy nie pieczętujemy całej techniki, możliwość pieczęci zależy od rangi : 70% - D ; 60%-C ; 50%-B ; 40%-A ; 30%-S.
- Pieczętujemy technikę na podstawie statystyk osoby, która wykonała Jutsu, które chcemy zapieczętować.
- Po pieczętowaniu techniki S(30%) i po odpieczętowaniu będzie ona miała siłę,szybkość itd równą 30% stat wyjściowych właściciela techniki.
- Aktywacja po przez rozwinięcie zwoju, gest
Koszt: Jutsu rangi D - 100pch, C - 150pch, B - 250pch, A- 350pch, S - 450pch ; 150pch za odpieczętowanie
Ranga: C
Wymagania: 50 KC
Ilość pieczęci: 5 do zapieczętowania, gest do odpieczętowania

_________________
▀█▀ █▀▀▄ █▀▀▄ ▒█▀▀█ █▀▀▄
▒█░ █░░█ █░░█ ▒█░▒█ █░░█
▄█▄ ▀▀▀░ ▀▀▀░ ░▀▀█▄ ▀▀▀░

▀█▀ █▀▀▄ █░█ █▀▀ █▀▀█
▒█░ █░░█ █▀▄ █▀▀ █▄▄█
▄█▄ ▀▀▀░ ▀░▀ ▀░░ ▀░░▀.
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gen #002 do poprawy
PostNapisane: 10 lis 2018, o 15:34 
Administrator
Online

Dołączył(a): 23 sty 2015, o 09:43
Posty: 255
Ilość Żyć: 2
Wiek: 47
Wzrost i Waga: 178/ 80
Ranga: Sanin
Punkty doświadczenia (PD): ??? (S+)
Klan: Nofseratu
Zawód: Hunter
Żywioł Czakry: Wszystkie
Specjalizacje: Soshi, Fuuin, Hiru, Tai, Gen
Wioska: Transylwania
Organizacja: Hellsing
Styl Walki: Kyori-kō (poz 4); Kyōdo-kō (poz 4; Gouken (poz 4);

Wybrać znane - lub ustawić BRAK
Chakra: 9000
Siła: 100
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 100
Zręczność: 100
Percepcja: 100
Siła Woli: 100
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 52
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Pieniądze [Yen]: 1000
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: Czakra: +/--ilość punktów; Siła: +/- ; Zręczność: +/- ; Szybkość: +/- ; Wytrzymałość: +/- ; Percepcja: +/- ; Siła Woli: +/- ; Kontrola Czakry: +/-
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: brak
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Cytuj:
ObrazekGen #002Obrazek
Talent do Pieczętowania

O osobach posiadających taki gen mówi się zazwyczaj, że są one... praktyczne. Mimo że bardzo burzą się na takie określenie, to nie da się ukryć, że to prawda. Fakt faktem posiadanie genu Fuinusera niesie za sobą też przykre konsekwencje. Wszystko chcemy pieczętować, nawet gdy braliśmy kanapki do akademii, to nie wsadzaliśmy ich kulturalnie do pojemnika, lecz wysyłaliśmy w inny wymiar za pomocą pieczęci.
Uwagi:
- Koszt wytworzenia techniki FuinJutsu jest mniejszy o 20%
- Nie musimy się uczyć eSek z tej dziedziny od innych
- Zwoje są tańsze o 50%
- Siła nakładanych przez nas pieczęci jest większa o 15% (wartość końcową podnosimy o 15%), Siła z jaką zrywamy pieczęci jest silniejsza o 20% (wartość końcową podnosimy o 20%)
- Stałe koszty podtrzymywania technik zredukowane są o 25%
- Możemy pieczętować o 5 przedmiotów więcej niż wskazuje na to nasza KC
- Dzięki Talentowi do Pieczętowania jesteśmy w stanie używać lepiej techniki Fuka Hoin (ranga C). D -100%, C -100%, B- 90%, A- 80%, S -70%



Obrazek
Fūka Hōin
Użytkownik musi zaopatrzyć się w zwój będący podstawą do wykonania tego jutsu. Technika ta polega na zapieczętowaniu pozostałości po jakimś jutsu w owym zwoju. Ninja koncentruje chakre w dłoniach po czym składa pieczęci i podtrzymując kontakt wzrokowy zaczyna proces pieczętowania podczas którego jutsu zmienia się w niebieski płomień i zostaje uwięzione w zwoju, zostawiając na nim pieczęć. Techniki można użyć tylko wtedy kiedy utrzymują się jeszcze efekty jutsu, które planujemy zapieczętować (muszą być widoczne np.płonące płomienie lub zalegająca woda) Można zapieczętować Jutsu każdego żywiołu, nawet aktywne płomienie Amaterasu.
Uwagi:
- By zastosować technikę należy złożyć 2 pieczęci i rozwinąć zwój (niekoniecznie w tej kolejności, zwój możemy mieć już przygotowany) w którym będziemy pieczętować Jutsu
- Odpieczętowanie Techniki Kosztuje 75pch za jej rangę czyli: D-75, C-150, B-225, A-300, S-375 (z tym że koszt nigdy nie może przekroczyć kosztu techniki tj. jeżeli technika rangi C oryginalnie kosztuje 110 pch to zapłacimy 110 zamiast 150.
- Technika którą zapieczętujemy w zwoju jest osłabiona, oryginalne statystyki Siły, rozmiaru i wytrzymałości kształtują się na poziomie : 90% - D ; 85%-C ; 75%-B ; 65%-A ; 50%-S. (Szybkość techniki pozostaje taka sama jak w momencie pieczętowania)
- Pieczętujemy technikę na podstawie statystyk osoby, która wykonała Jutsu, które chcemy zapieczętować.
- Po pieczętowaniu techniki np. rangi S (50%) Będzie miała ona szybkość taką samą jak w momencie pieczętowania jednak siła i wytrzymałość i rozmiar będzie na poziomie 50%
- Każda technika wchłaniana jest przez jakiś czas: D-0,1s, C-0,2s, B-0,3s, A-0,4s, S-0,5s.
- Można wchłaniać techniki takie jak Raikiri, rasengan czy samoregeneracja jednak nadać możemy je tylko sobie przy odpieczętowaniu.
- Można pieczętować techniki oddalone od zwoju o 4m+ 25%P
Koszt: Koszt zapieczętowania jest równy 3/4 kosztu techniki którą pieczętujemy
Ranga: C
Wymagania: 30KC(D) 35KC(C) 40KC(B) 55KC(A) 70KC (S)
Ilość pieczęci: 2 + rozwinięcie zwoju

_________________



Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
 

Zaprzyjaźnione Strony i Toplisty:

TOP50 Gry Fandom Toplista Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie


Przyjaciele:
HogwartDream BlackButler SnM
Dragonst Król Lew