Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!


Strefa czasowa: UTC + 1


Teraz jest 22 maja 2019, o 12:19






Ogłoszenia

  • ← Administracja - Kto za co odpowiada na forum?
    ← FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania.
    ← Poradnik Nowicjusza - Od czego zacząć?
    ← Wzór Kart Postaci - wyjaśnienie i przykłady.
    ← Spis miejs w klanach - Sprawdź zanim napiszesz KP.
    ← Nie będzie Cię jakiś czas? - poinformuj nas i zachowaj postać.
    ← Twoja postać trafiła do nieaktywnych? - dowiedz się co zrobić by wrócić do gry.
  • Aktualne trwa konkurs na klan Juugo, konkurs bedzie trwal do 31.12.18 r. Niedlugo na forum pojawi sie kolejny patch ze zmianami.

    Przez lata gry na forach typu PBF, serce się krajało, gdy obserwowaliśmy jak bohaterowie naszego ulubionego anime stają się coraz lepsi, a nas hamowała tabelka bonusów. Czy powiodło nam się w walce z ograniczeniami? Czy w końcu nasza postać ma dwolność w drodze na szczyt? SPRAWDŹCIE SAMI!

    Chcesz wiedzieć wiecej? Na jakim etapie są prace nad forum? Odwiedź nasz fanpage na Facebookˈu i bądź na bieżąco, to tam w pierwszej kolejności będą pojawiały się informacje związane z forum. Zapraszamy również do działu FAQ, gdzie możecie zerknąć o co najczęściej pytają inni.
    Najnowsze aktualizacje z działu Mechaniki jak i Fabuły!

Alucard: Gadu-Gadu10554468; Torashiro: Gadu-Gadu25528270; Anshia: Gadu-Gadu9953570;

Oficjalny start forum: 03.07.2015r. 20:00

Pierwszy reset forum: 05.05.2017r. 18:00
NinshuPBFNinshuPBF

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Karty Postaci - wzór
PostNapisane: 27 sty 2015, o 20:47 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2015, o 08:48
Posty: 377
Ilość Żyć: 2
Wiek: 99
Wzrost i Waga: x
Ranga: x
Punkty doświadczenia (PD): x
Klan: x
Zawód: x
Żywioł Czakry: x
Specjalizacje: x
Wioska: x
Organizacja: x
Styl Walki: x
Chakra: 5000
Siła: 100
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 100
Zręczność: 100
Percepcja: 100
Siła Woli: 100
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: xxxxxx
Pieniądze [Yen]: 10000
Drużyna: x
Dodatkowe statystyki: Brak
Wykonane Misje: x
Ekwipunek: x
Wygląd:
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: Brak
Multikonta/Fabularne: x
WZÓR KARTY POSTACI

Nim zaczniemy pisać KP, zajrzyjmy do Spisu Klanów by upewnić się że jest miejsce w klanie o który się ubiegamy Klik


Prosimy o skopiowanie treści pomiędzy liniami i wypełnienie ich w swojej KP. Oczywiście zezwalamy na dowolne modyfikowanie KP graficznie i kolorystycznie, jednak oczekujemy od Was ich czytelności. Wszelkie wyjaśnienia pól znajdą się szczegółowo opisane pod wzorem, zaś wszelkie dodatkowe wyjaśnienia znajdziecie w poradniku dla początkujących, który podlinkowany jest na górze strony, pt. "Poradnik Nowicjusza".

________________________________________

Kod:
[cytat][center][b]Motto:[/b] [i]Treść Motta[/i][/center][/cytat]

[quote][center][b]Momenty z życia:[/b][/center]
[list][*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[/list][/quote]

[cytat][b]Imię[/b]:
[b]Nazwisko/Klan[/b]:
[b]Pseudonim[/b]:
[b]Wiek[/b]:
[b]Ranga[/b]:
[b]Zawód[/b]:
[b]Wioska[/b]:
[b]Żywioł chakry[/b]:
[b]Zainteresowania[/b]:
[b]Lubię[/b]:
[b]Nienawidzę[/b]:
[b]Stan cywilny[/b]:
[b]Trwałe obrażenia[/b]:
[b]Znaki charakterystyczne[/b]:
[/cytat]

[center][cytat][b]Summony[/b][/cytat][/center]
[spoiler]Spis summonów z dokładnymi informacjami, więcej poniżej[/spoiler]

[center][cytat][b]Specjalizacje[/b][/cytat][/center]
[spoiler][center]Informacje na temat specjalizacji poniżej[/center]

[list][*]
[*]
[*]
[*][/list][/spoiler]

[center][cytat][b]Statystyki[/b][/cytat][/center]
[spoiler][center]Informacje na temat statystyk poniżej[/center]

[list][*] [b]Siła[/b]:
[*] [b]Szybkość[/b]:
[*] [b]Wytrzymałość[/b]:
[*] [b]Zręczność[/b]:
[*] [b]Percepcja[/b]:
[*] [b]Siła Woli[/b]:
[*] [b]Kontrola Czakry[/b]:  [/list] [/spoiler]

[cytat][center][b]Broń noszona przy sobie[/b][/center][/cytat]
[spoiler]Opisy i obrazki (ze sklepu) - więcej informacji poniżej[/spoiler]

[cytat][center][b]Ekwipunek noszony przy sobie[/b][/center][/cytat]
[spoiler][b]Shō-Hirashuriken[/b]
Czyli shuriken mały typu płaskiego, który przyjął się jako jedna z podstawowych broni shinobi na świecie. Ta konkretna odmiana ma formę czteroramiennej, sporadycznie zaś trzyramiennej gwiazdki z otworem pośrodku. Służy on do podnoszenia shurikena, ułatwia jego transport oraz pozwala zmniejszyć masę przy zachowaniu ogólnego kształtu, zmieniając przy tym w niewielkim stopniu własności aerodynamiczne. Shuriken płaski jest zasadniczo bronią miotaną, która ma lecieć prosto obracając się by zadać, dość rzadkie wśród broni dystansowych, obrażenia sieczne. Zwykle są dość niewielkie i mają głównie odciągać uwagę, ewentualnie usuwać bardzo łatwe cele, ale wielu shinobi utrzymuje, że bywają też bardzo przydatne w wyrównanej walce. Zdarza się używanie shurikenów w walce wręcz, choć trzeba wówczas uważać by się nie skaleczyć.
[b]Klasyfikacja:[/b] shuriken
[b]Wielkość:[/b] ok. 12-15 cm
[b]Mechanika ataku[/b]
[b]WYMAGANIA [/b]
[b]Siła: [/b] Suma: 50%Si; +20% Sz ataku
[b]Szybkość:[/b] 140% Sz
[b]Zwrotność:[/b] 140% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
[b]Celność:[/b] 100% Zr + 30% Pe
[b]Wytrzymałość:[/b] 55
[b]Koszt:[/b] 100 y za 25 sztuk

[b]Shō-Kunai[/b]
Krótki nóż pochodzący od narzędzia rolniczego do podważania i rozgniatania. Nie wymaga hartowania dzięki czemu jej koszt jest znacznie niższy niż porządniejszych sztyletów. Przez wielu ninja bez zastanowienia rzucana jako prosta i tania broń miotana, w rzeczywistości jednak ma spore zastosowanie w walce wręcz, głównie do zadawania pchnięć, choć do cięć także się nadaje. Dzięki kończącej go obręczy można nie tylko przymocować doń linę, notkę czy bombę, ale też stosować z jego użyciem wiele chwytów, które niejednego shinobi wprawią w zakłopotanie – wszak to ta sama broń, którą mieli w rękach niezliczoną już ilość razy.
[b]Klasyfikacja:[/b] sztylet; nóż do rzutów
[b]Długość: [/b]25-30 cm
[b]Mechanika ataku[/b]
[b]WYMAGANIA [/b]
[b]Siła:[/b]  Suma: 60%Si; +20% Sz ataku
[b]Szybkość:[/b] 100% Sz
[b]Zwrotność:[/b] 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
[b]Celność:[/b] 100% Zr + 30% Pe / dla rzutu: 90% Zr + 10% Pe
[b]Wytrzymałość:[/b] 50
[b]Koszt:[/b] 25 y za 10 sztuk[/spoiler]

[cytat][center][b]Historia[/b][/center][/cytat]
[spoiler]Treść Historii[/spoiler]
[cytat]
[center][b]Osobowość[/b][/center][/cytat]
[spoiler]Opis Osobowości[/spoiler]

[cytat][center][b]Wygląd[/b][/center][/cytat]
[spoiler]Opis Wyglądu [/spoiler]

[center][cytat][b]Techniki[/b][/cytat][/center]
Elementarne
[spoiler]

[center][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/nawanukenojutsu1.png[/img][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/nawanukenojutsu2.png[/img][/center]
[b]Nawanuke no Jutsu[/b]
Pierwsza i zarazem najłatwiejsza z technik elementarnych.  Pozwala uwolnić się z prostszych więzów wykorzystując kontrolę chakry na poziomie podstawowym. Zależnie od potrzeby możemy sprawić, aby krępujący nas materiał zacząć się ześlizgiwać z nas bądź wykorzystując kontrolowany, niewielki wybuch chakry doprowadzić do zniszczenia więzów.
[b]Uwagi:[/b]
-Aby efektywnie posługiwać się tą techniką opanować należy przede wszystkim zdolność w miarę logicznego myślenia. Lina, jako przedmiot szorstki będzie bardziej odporna na ześlizgnięcie się z ciała niż łańcuch, który z kolei będzie bardziej odporny na zniszczenie. Oczywiście, MG musi uwzględnić czynniki takie jak grubość materiału czy „ciasność” więzów oraz jego stan (czy mokry, czy suchy, postrzępiony, nowiutki itp.)
-Technika działa w myśl zasady „poddziobywania” (mój neologizm) – każde użycie techniki osłabia więzy (np. niezbyt gruby łańcuch mimo odporności na zniszczenie zostanie zniszczony jeśli ofiara po raz 5 czy 6 użyje „wybuchu” chakry).
-Wariant „wybuchu” jest łatwo wykrywalny dla Sensorów w przeciwieństwie do wykorzystania chakry w celu „ześlizgnięcia się” materiału (ponieważ chakra niemal nie opuszcza ciała)
[b]Ranga :[/b] E
[b]Koszt:[/b]  50
[b]Wymagania:[/b] Brak.
[b]Emisja czakry:[/b] 10%PCH techniki
Ilość pieczęci : 0


[center][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/kawariminojutsu1.png[/img][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/kawariminojutsu2.png[/img][/center]
[b]Kawarimi no Jutsu[/b]
Podstawowa, wręcz nawet Elementarna technika obronna. To właśnie dzięki niej, już początkujący Shinobi, są w stanie uniknąć większość zbliżających się zagrożeń. Technika dosłownie polega na zamienieniu się miejscami, z innym obiektem o gabarytach podobnych do Naszych. Owszem, to czyni technikę bardziej skuteczną u osób bardziej "wątłych".
[b]Uwagi:[/b]
- Zamiast pieczęci można użyć skupienia które trwa 1s - 0,2s za każde 20 SW (min 0,1s)
 - Techniki można użyć 3 razy na walkę
- Przemieszamy się w 0,1s na miejsce w którym jest nasze "źródło"
- Kawarimi aktywuje się dopiero w momencie uderzenia przy czym to nie my zostajemy uderzeni a już nasze "źródło", co wyklucza użycie tego w ofensywie.
 - zasięg podmiany to 5 metrów + 1m za każde 20 KC
[b]Ranga:[/b] E
[b]Koszt:[/b] 150
[b]Ilość pieczęci:[/b] 1 lub skupienie

[center][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/kakureminonojutsu1.png[/img][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/kakureminonojutsu2.png[/img][/center]
[b]Kakuremino no Jutsu[/b]
Trudno nazwać „to” techniką. Nie wykorzystuje chakry, nie ma konkretnych efektów. Mimo wszystko, ta „technika” pozwala nam pozostać niezauważonym w otoczeniu poprzez wykorzystanie jego elementów bądź własnego ekwipunku. . Jesteś Akowcem ? Nie szkodzi ! Zdejmij płaszczyk, ale zostaw przekreślony ochraniacz rodzinnej wioski  i wróć do niej, by ukraść bimber swego Kage niezauważonym dzięki  Kakuremino no Jutsu. Niemożliwe ? A jednak ! Kakuremino jest „pozostałością” po licznych kursach z Akademii Ninja w dziedzinie maskowania.
[b]Uwagi:[/b]
*Kakuremino to umiejętność która bazuje tylko i wyłącznie na umiejętnościach pisarskich graczy, tzn. im lepszy opis, tym prawdopodobieństwo udanego wykonania techniki jest większe. Zapewne jesteście nieco zdziwieni, lecz… 1 strona A4 solidnego opisu może naprawdę ocalić wam skórę.
-Dla rozróżnienia od tych, którzy Kakuremino nie wybrali jako techniki elementarnej z myślą „po co mi to” – posiadacze tej umiejętności mogą za pomocą sprawnego opisu oszukać  straże w wioskach czy rezydencjach Kage.
-MG oprócz opisu gracza pod uwagę brać powinien opis ewentualnych poszukiwań przez straże (ich znajomość lub jej brak podwyższa bądź obniża szansę na znalezienie celu).
[b]Ranga:[/b] E
[b]Koszt:[/b] Brak.
[b]Wymagania:[/b] Brak.
Ilość pieczęci :0


[center][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/hengenojutsu1.png[/img][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/hengenojutsu2.png[/img][/center]
[b]Henge no Jutsu[/b]
Najtrudniejsza technika elementarna i pierwsza jaką poznajemy w serii. Pozwala nam przemienić się w dowolny przedmiot bądź osobę (zbliżoną do nas rozmiarem). Obie te rzeczy mogą być wytworem wyobraźni bądź „na podstawie” świata realnego.
[b]Uwagi:[/b]
-Przemieniając się w „coś” nie zyskujemy jego właściwości ani atrybutów (zmiana w niedźwiedzia nie zwiększy naszej siły, a w skałę – naszej wytrzymałości czy masy).
-Technika nie zmienia naszego głosu.
-Opisy w co się zmieniamy i jak to wygląda mogą być tylko ogólnym zarysem. Nie zmuszam do szczegółowych opisów, ale pamiętajcie, że to one stanowią o skuteczności techniki.
-Rodzaj naszej chakry nie zmienia się – Sensorzy bądź niektóre DouJutsu „gołym okiem” zauważą użycie Henge (choć jeśli nie widziały rodzaju chakry danej osoby wcześniej, nie skojarzą kto to).
-Jedyna technika elementarna oprócz Kawarimi, która wymaga użycia pieczęci (dokładnie 1).
-Obrażenia powodują rozproszenie techniki.
[b]Ranga:[/b] E
[b]Koszt:[/b] 50-100 (zależy od różnicy w rozmiarach) na post
[b]Wymagania:[/b] Brak. Użycie 1 pieczęci.
[b]Wyciszenie czakry:[/b] 10%PCH techniki
Ilość pieczęci : 1[/spoiler]


[center][cytat][b]Własne techniki[/b][/cytat][/center]
[spoiler]Własne techniki wraz z opisami i obrazkiem (jeżeli jest) - więcej na ten temat poniżej.[/spoiler]

[cytat][center][b]Techniki darmowe z organizacji/bonusy[/b][/center][/cytat]
[spoiler]Cały opis z obrazkiem - więcej na ten temat poniżej[/spoiler]


[cytat][center][b]Gen Specjalny[/b][/center][/cytat]
[spoiler][/spoiler]


________________________________________


UWAGA
Jeśli należymy do klanu Inuzuka, musimy zamieścić opis zwierzęcia/zwierząt (każde osobna karta). To samo dotyczy serc Kakuzu, ciał Rikudo itp. Poniżej jest wzór dla ich KP, który trzeba wkleić do swojej KP poniżej w nowym poście i wypełnić zgodnie z prawdą, w zależności czego to dotyczy.


________________________________________

Kod:
[cytat][b]Imię[/b]:
[b]Rasa i Grupa Użytkowa[/b]:
[b]Historia[/b]:
[b]Osobowość[/b]:
[b]Wygląd[/b]:
[b]Znaki charakterystyczne[/b]:
[b]Trwałe obrażenia[/b]:[/cytat]

[center][cytat]- [b]Statystyki[/b][/cytat][/center]
- [spoiler]- [b]Siła[/b]: 
- [b]Szybkość[/b]:   
- [b]Zręczność[/b]:
- [b]Wytrzymałość[/b]:   
- [b]Percepcja[/b]: 
- [b]Siła Woli[/b]:
- [b]Kontrola Czakry[/b]:[/spoiler]

[center][cytat][b]Techniki[/b][/cytat][/center]
[spoiler]Spis technik, które posiada ciało/zwierze.[/spoiler]



________________________________________



OBJAŚNIENIE PÓŁ KARTY POSTACI

WYJAŚNIENIE NA PODSTAWIE NARUTO UZUMAKIEGO
Cytuj:

Motto: Pragnę bronić mi bliskich osób oraz nigdy ich nie zawieść!
(Ma być to coś, czym się postać kieruje w życiu)



Cytuj:
Momenty z życia:
(Momenty z historii, bądź coś, co spotkało postać w czasie gry, te zazwyczaj miały ogromny wpływ na postać, np. śmierć rodziców, utrata przyjaciela, jakieś osiągnięcie itp.)

  • śmierć rodziców
  • samotne wychowanie się
  • brak akceptacji u rówieśników
  • odnalezienie przyjaciół w drużynie
  • zakochanie się w Sakurze Haruno


Imię: Naruto (imię)
Nazwisko: Uzumaki (nazwisko/klan)
Pseudonim: Naruciak (nieobowiązkowe, jak wołają na postać inni)
Wiek: 13 lat (minimalny wiek postaci to 12 lat)
Ranga: Genin - (zawsze na początku wybierany jest Genin)
Zawód: Ninja (tutaj różnie - można być od łowcy, po myśliwego, do zwykłego ninjy, co tylko zechcemy)
Wioska (Wpisujemy Wioskę z której pochodzimy, lub jej brak)
Żywioł Chakry(Żywioł chakry jaki posiada nasza postać, Np Katon, Mokuton itp)
Zainteresowania: Treningi, doskonalenie znanych technik (czym postać się interesuje)
Lubię: Ramen (co postać lubi, za czym przepada)
Nienawidzę: Odczekiwania 5 minut po przygotowaniu ramenu (czego postać nie lubi/nienawidzi)
Stan cywilny: Wolny (stan cywilny postaci)
Trwałe obrażenia: Brak (jeżeli postać posiada jakieś obrażenia, bądź je nabędzie podczas gry)
Znaki charakterystyczne: Blond włosy, niebieskie oczy [i](to, co rzuca się innym w oczy, jak pierwsze)



Summony


Ukryta treść:


Specjalizacje


Ukryta treść:


Statystyki


Ukryta treść:


Broń noszona przy sobie


Ukryta treść:


Ekwipunek noszony przy sobie


Ukryta treść:


Historia


Ukryta treść:


Osobowość


Ukryta treść:


Wygląd


Ukryta treść:


Techniki


Ukryta treść:


Własne techniki


Ukryta treść:


Techniki darmowe z organizacji/bonusy


Ukryta treść:




Gen Specjalny


Ukryta treść:






PRZEDSTAWIENIE NA PODSTAWIE AKAMARU
Cytuj:

Imię: Akamaru (imię)
Rasa i Grupa Użytkowa: Kundel (rasa, bądź grupa, w zależności, czego dotyczy KP)
Historia: (krótka i treściwa, jeżeli przejęte zostało ciało innego gracza, wklejamy jego historię + dopisek o samym przejęciu)
Osobowość: (krótki opis, najlepiej cechy, jeżeli przejęte zostało ciało innego gracza, wklejamy jego opis charakteru + dopisek po przejęciu)
Wygląd: (krótki opis, najlepiej cechy, jeżeli przejęte zostało ciało innego gracza, wklejamy jego opis charakteru + dopisek po przejęciu)
Znaki charakterystyczne: (krótki opis, najlepiej cechy, jeżeli przejęte zostało ciało innego gracza, wklejamy jego opis charakteru + dopisek po przejęciu)
Trwałe obrażenia: (krótki opis, najlepiej cechy, jeżeli przejęte zostało ciało innego gracza, wklejamy jego opis charakteru + dopisek po przejęciu)




Statystyki


Ukryta treść:


Techniki


Ukryta treść:


Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
 

Zaprzyjaźnione Strony i Toplisty:

TOP50 Gry Fandom Toplista Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie


Przyjaciele:
HogwartDream BlackButler SnM
Dragonst Król Lew

cron