Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!


Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Teraz jest 17 gru 2017, o 14:58






Ogłoszenia

  • ← Administracja - Kto za co odpowiada na forum?
    ← Aktualizacje - Informacje na temat zmian zasad.
    ← Poradnik Nowicjusza - Od czego zacząć?
    ← Wzór Kart Postaci - wyjaśnienie i przykłady.
    ← Spis miejs w klanach - Sprawdź zanim napiszesz KP.
    ← Nie będzie Cię jakiś czas? - poinformuj nas i zachowaj postać.
    ← Twoja postać trafiła do nieaktywnych? - dowiedz się co zrobić by wrócić do gry.
  • Chūnin Shiken oficjalnie dobieg końca! Pierwszy egzamin na stopnień chuunina dobiegl wlanie końca! Gratulujemy wszystkim awansowanym. Ci którzy nie zdali niech sie nie martwia, kolejny egzamin juz niebawem! Tymczasem w Kirigakure no Sato mamy przyjemnosc powitać nowego, w pelni fabularnego Mizukage - Furize Kanji!

    Przez lata gry na forach typu PBF, serce się krajało, gdy obserwowaliśmy jak bohaterowie naszego ulubionego anime stają się coraz lepsi, a nas hamowała tabelka bonusów. Czy powiodło nam się w walce z ograniczeniami? Czy w końcu nasza postać ma dwolność w drodze na szczyt? SPRAWDŹCIE SAMI!

    Chcesz wiedzieć wiecej? Na jakim etapie są prace nad forum? Odwiedź nasz funpage na Facebookˈu i bądź na bieżąco, to tam w pierwszej kolejności będą pojawiały się informacje związane z forum. Zapraszamy również do działu Q&A, gdzie możecie zapytać o wszystko, a my postaramy się udzielić rzeczowej odpowiedzi.
    Najnowsze aktualizacje!

Alucard: Gadu-Gadu10554468; Foks: Gadu-Gadu6436713; Natsu: Gadu-Gadu55537898; Kagari: Gadu-Gadu59405754;

Oficjalny start forum: 03.07.2015r. 20:00

Pierwszy reset forum: 05.05.2017r. 18:00
NinshuPBFNinshuPBF

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Karty Postaci - wzór
PostNapisane: 27 sty 2015, o 22:47 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2015, o 10:48
Posty: 363
Ilość Żyć: 2
Wiek: 99
Wzrost i Waga: 185cm, 69kg
Ranga: Sannin
Klan: Brak
Zawód: Sannin
Żywioł Czakry: Fuuton
Specjalizacje: KenJutsu, SoshiJutsu, SenJutsu, FuuinJutsu, HiruJutsu
Wioska: Suna
Organizacja:
Styl Walki: BRAK
Chakra: 5000
Siła: 100
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 100
Zręczność: 100
Percepcja: 100
Siła Woli: 100
Kontrola Chakry: 100
Punkty Nauki: 0
Wydane PN: 0
Punkty Nauki Medyczne: 0
Gen Specjalny: #005 Sage
Sława H: 0
Sława R: 0
Pieniądze [Yen]: 10000
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: Brak
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 50450026
Karta Postaci: Brak
Multikonta/Fabularne: Raito
WZÓR KARTY POSTACI

Nim zaczniemy pisać KP, zajrzyjmy do Spisu Klanów by upewnić się że jest miejsce w klanie o który się ubiegamy Klik


Prosimy o skopiowanie treści pomiędzy liniami i wypełnienie ich w swojej KP. Oczywiście zezwalamy na dowolne modyfikowanie KP graficznie i kolorystycznie, jednak oczekujemy od Was ich czytelności. Wszelkie wyjaśnienia pól znajdą się szczegółowo opisane pod wzorem, zaś wszelkie dodatkowe wyjaśnienia znajdziecie w poradniku dla początkujących, który podlinkowany jest na górze strony, pt. "Poradnik Nowicjusza".

________________________________________

Kod:
[cytat][center][b]Motto:[/b] [i]Treść Motta[/i][/center][/cytat]

[quote][center][b]Momenty z życia:[/b][/center]
[list][*]
[*]
[*]
[*]
[*]
[/list][/quote]

[cytat][b]Imię[/b]:
[b]Nazwisko/Klan[/b]:
[b]Pseudonim[/b]:
[b]Wiek[/b]:
[b]Ranga[/b]:
[b]Zawód[/b]:
[b]Wioska[/b]:
[b]Żywioł chakry[/b]:
[b]Zainteresowania[/b]:
[b]Lubię[/b]:
[b]Nienawidzę[/b]:
[b]Stan cywilny[/b]:
[b]Trwałe obrażenia[/b]:
[b]Znaki charakterystyczne[/b]:
[/cytat]

[center][cytat][b]Summony[/b][/cytat][/center]
[spoiler]Spis summonów z dokładnymi informacjami, więcej poniżej[/spoiler]

[center][cytat][b]Specjalizacje[/b][/cytat][/center]
[spoiler][center]Informacje na temat specjalizacji poniżej[/center]

[list][*]
[*]
[*]
[*][/list][/spoiler]

[center][cytat][b]Statystyki[/b][/cytat][/center]
[spoiler][center]Informacje na temat statystyk poniżej[/center]

[list][*] [b]Siła[/b]:
[*] [b]Szybkość[/b]:
[*] [b]Wytrzymałość[/b]:
[*] [b]Zręczność[/b]:
[*] [b]Percepcja[/b]:
[*] [b]Siła Woli[/b]:
[*] [b]Kontrola Czakry[/b]: 
[*] [b]Psychika[/b]: (Wypełnia Akceptujący KP po przeczytaniu Historii)[/list] [/spoiler]

[cytat][center][b]Broń noszona przy sobie[/b][/center][/cytat]
[spoiler]Opisy i obrazki (ze sklepu) - więcej informacji poniżej[/spoiler]

[cytat][center][b]Ekwipunek noszony przy sobie[/b][/center][/cytat]
[spoiler][b]Shō-Hirashuriken[/b]
Czyli shuriken mały typu płaskiego, który przyjął się jako jedna z podstawowych broni shinobi na świecie. Ta konkretna odmiana ma formę czteroramiennej, sporadycznie zaś trzyramiennej gwiazdki z otworem pośrodku. Służy on do podnoszenia shurikena, ułatwia jego transport oraz pozwala zmniejszyć masę przy zachowaniu ogólnego kształtu, zmieniając przy tym w niewielkim stopniu własności aerodynamiczne. Shuriken płaski jest zasadniczo bronią miotaną, która ma lecieć prosto obracając się by zadać, dość rzadkie wśród broni dystansowych, obrażenia sieczne. Zwykle są dość niewielkie i mają głównie odciągać uwagę, ewentualnie usuwać bardzo łatwe cele, ale wielu shinobi utrzymuje, że bywają też bardzo przydatne w wyrównanej walce. Zdarza się używanie shurikenów w walce wręcz, choć trzeba wówczas uważać by się nie skaleczyć.
[b]Klasyfikacja:[/b] shuriken
[b]Wielkość:[/b] ok. 12-15 cm
[b]Mechanika ataku[/b]
[b]WYMAGANIA [/b]
[b]Siła: [/b] Suma: 50%Si; +20% Sz ataku
[b]Szybkość:[/b] 140% Sz
[b]Zwrotność:[/b] 140% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
[b]Celność:[/b] 100% Zr + 30% Pe
[b]Wytrzymałość:[/b] 55
[b]Koszt:[/b] 100 y za 25 sztuk

[b]Shō-Kunai[/b]
Krótki nóż pochodzący od narzędzia rolniczego do podważania i rozgniatania. Nie wymaga hartowania dzięki czemu jej koszt jest znacznie niższy niż porządniejszych sztyletów. Przez wielu ninja bez zastanowienia rzucana jako prosta i tania broń miotana, w rzeczywistości jednak ma spore zastosowanie w walce wręcz, głównie do zadawania pchnięć, choć do cięć także się nadaje. Dzięki kończącej go obręczy można nie tylko przymocować doń linę, notkę czy bombę, ale też stosować z jego użyciem wiele chwytów, które niejednego shinobi wprawią w zakłopotanie – wszak to ta sama broń, którą mieli w rękach niezliczoną już ilość razy.
[b]Klasyfikacja:[/b] sztylet; nóż do rzutów
[b]Długość: [/b]25-30 cm
[b]Mechanika ataku[/b]
[b]WYMAGANIA [/b]
[b]Siła:[/b]  Suma: 60%Si; +20% Sz ataku
[b]Szybkość:[/b] 100% Sz
[b]Zwrotność:[/b] 100% zwrotności ze stylu lub Zr gracza.
[b]Celność:[/b] 100% Zr + 30% Pe / dla rzutu: 90% Zr + 10% Pe
[b]Wytrzymałość:[/b] 50
[b]Koszt:[/b] 25 y za 10 sztuk[/spoiler]

[cytat][center][b]Historia[/b][/center][/cytat]
[spoiler]Treść Historii[/spoiler]
[cytat]
[center][b]Osobowość[/b][/center][/cytat]
[spoiler]Opis Osobowości[/spoiler]

[cytat][center][b]Wygląd[/b][/center][/cytat]
[spoiler]Opis Wyglądu [/spoiler]

[center][cytat][b]Techniki[/b][/cytat][/center]
Elementarne
[spoiler]

[center][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/nawanukenojutsu1.png[/img][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/nawanukenojutsu2.png[/img][/center]
[b]Nawanuke no Jutsu[/b]
Pierwsza i zarazem najłatwiejsza z technik elementarnych.  Pozwala uwolnić się z prostszych więzów wykorzystując kontrolę chakry na poziomie podstawowym. Zależnie od potrzeby możemy sprawić, aby krępujący nas materiał zacząć się ześlizgiwać z nas bądź wykorzystując kontrolowany, niewielki wybuch chakry doprowadzić do zniszczenia więzów.
[b]Uwagi:[/b]
-Aby efektywnie posługiwać się tą techniką opanować należy przede wszystkim zdolność w miarę logicznego myślenia. Lina, jako przedmiot szorstki będzie bardziej odporna na ześlizgnięcie się z ciała niż łańcuch, który z kolei będzie bardziej odporny na zniszczenie. Oczywiście, MG musi uwzględnić czynniki takie jak grubość materiału czy „ciasność” więzów oraz jego stan (czy mokry, czy suchy, postrzępiony, nowiutki itp.)
-Technika działa w myśl zasady „poddziobywania” (mój neologizm) – każde użycie techniki osłabia więzy (np. niezbyt gruby łańcuch mimo odporności na zniszczenie zostanie zniszczony jeśli ofiara po raz 5 czy 6 użyje „wybuchu” chakry).
-Wariant „wybuchu” jest łatwo wykrywalny dla Sensorów w przeciwieństwie do wykorzystania chakry w celu „ześlizgnięcia się” materiału (ponieważ chakra niemal nie opuszcza ciała)
[b]Ranga :[/b] E
[b]Koszt:[/b]  50
[b]Wymagania:[/b] Brak.
[b]Emisja czakry:[/b] 10%PCH techniki
Ilość pieczęci : 0


[center][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/kawariminojutsu1.png[/img][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/kawariminojutsu2.png[/img][/center]
[b]Kawarimi no Jutsu[/b]
Podstawowa, wręcz nawet Elementarna technika obronna. To właśnie dzięki niej, już początkujący Shinobi, są w stanie uniknąć większość zbliżających się zagrożeń. Technika dosłownie polega na zamienieniu się miejscami, z innym obiektem o gabarytach podobnych do Naszych. Owszem, to czyni technikę bardziej skuteczną u osób bardziej "wątłych".
[b]Uwagi:[/b]
- Kawarimi no jutsu ma swój limit a dokładnie limit (3) użyć na walkę, tak jak w Anime.
- Nie można się podmieniać z czymś co jest parę metrów nad ziemia 'czyli w powietrzu' ponieważ kawarimi no jutsu to nie technika teleportacji, tylko szybkiego poruszania się 'jak shunshin no jutsu' tylko ze szybciej niż shunshin no jutsu.
- Nie można się podmienić z przedmiotem który przeciwnik ma np. na plecach 'plecak, parasol'
- W żadnym wypadku nie można podmienić się z czymś co jest za kratami, ponieważ nastąpi zderzenie.
- Podmienić się można ze śmietnikiem, kawałkiem drewna, czajnikiem. Ale nie z bronią (kunai,shuriken,katana) czy też samochodem.
- Kiedy można wykonać kawarimi? jeżeli wiemy/widzimy/jesteśmy świadomi ze zostaniemy zaatakowani i wiemy ze zdążymy technikę przygotować. Nie można jej przygotować a następnie biegać i wykonywać inne techniki.
- Nie można zmusić samego siebie do wykonania tej techniki za pomocą klonów. (Czyli np. klon twój atakuje ciebie tylko po to żebyś mógł się pojawić w innym miejscu).
[u]-Technika wymaga 5 pieczęci !! [/u]
Jak ono działa w skrócie i łopatologicznie: Kiedy użyjesz techniki zamieniasz się z jakimś przedmiotem miejscami, przy czym zamieniasz się z nim na kilka sekund przed ciosem. Przedmiot zyskuje Twój wygląd a Ty przedmiotu. Tym samym przedmiot też zyskuje możliwość niewielkiego ruchu - kontynuacji Twojego. Technika uaktywnia się w monecie uderzenia lub zetknięcia z jutsu.  Zatem w momencie ataku i użycia Kawarimi w miejscu naszej postaci stoi przedmiot nie my.
[b]Ranga :[/b] E
[b]Koszt:[/b] 150
Ilość pieczęci : 5


[center][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/kakureminonojutsu1.png[/img][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/kakureminonojutsu2.png[/img][/center]
[b]Kakuremino no Jutsu[/b]
Trudno nazwać „to” techniką. Nie wykorzystuje chakry, nie ma konkretnych efektów. Mimo wszystko, ta „technika” pozwala nam pozostać niezauważonym w otoczeniu poprzez wykorzystanie jego elementów bądź własnego ekwipunku. . Jesteś Akowcem ? Nie szkodzi ! Zdejmij płaszczyk, ale zostaw przekreślony ochraniacz rodzinnej wioski  i wróć do niej, by ukraść bimber swego Kage niezauważonym dzięki  Kakuremino no Jutsu. Niemożliwe ? A jednak ! Kakuremino jest „pozostałością” po licznych kursach z Akademii Ninja w dziedzinie maskowania.
[b]Uwagi:[/b]
*Kakuremino to umiejętność która bazuje tylko i wyłącznie na umiejętnościach pisarskich graczy, tzn. im lepszy opis, tym prawdopodobieństwo udanego wykonania techniki jest większe. Zapewne jesteście nieco zdziwieni, lecz… 1 strona A4 solidnego opisu może naprawdę ocalić wam skórę.
-Dla rozróżnienia od tych, którzy Kakuremino nie wybrali jako techniki elementarnej z myślą „po co mi to” – posiadacze tej umiejętności mogą za pomocą sprawnego opisu oszukać  straże w wioskach czy rezydencjach Kage.
-MG oprócz opisu gracza pod uwagę brać powinien opis ewentualnych poszukiwań przez straże (ich znajomość lub jej brak podwyższa bądź obniża szansę na znalezienie celu).
[b]Ranga:[/b] E
[b]Koszt:[/b] Brak.
[b]Wymagania:[/b] Brak.
Ilość pieczęci :0


[center][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/hengenojutsu1.png[/img][img]http://shinnobi.cba.pl/images/jutsu/nin/hengenojutsu2.png[/img][/center]
[b]Henge no Jutsu[/b]
Najtrudniejsza technika elementarna i pierwsza jaką poznajemy w serii. Pozwala nam przemienić się w dowolny przedmiot bądź osobę (zbliżoną do nas rozmiarem). Obie te rzeczy mogą być wytworem wyobraźni bądź „na podstawie” świata realnego.
[b]Uwagi:[/b]
-Przemieniając się w „coś” nie zyskujemy jego właściwości ani atrybutów (zmiana w niedźwiedzia nie zwiększy naszej siły, a w skałę – naszej wytrzymałości czy masy).
-Technika nie zmienia naszego głosu.
-Opisy w co się zmieniamy i jak to wygląda mogą być tylko ogólnym zarysem. Nie zmuszam do szczegółowych opisów, ale pamiętajcie, że to one stanowią o skuteczności techniki.
-Rodzaj naszej chakry nie zmienia się – Sensorzy bądź niektóre DouJutsu „gołym okiem” zauważą użycie Henge (choć jeśli nie widziały rodzaju chakry danej osoby wcześniej, nie skojarzą kto to).
-Jedyna technika elementarna oprócz Kawarimi, która wymaga użycia pieczęci (dokładnie 1).
-Obrażenia powodują rozproszenie techniki.
[b]Ranga:[/b] E
[b]Koszt:[/b] 50-100 (zależy od różnicy w rozmiarach) na post
[b]Wymagania:[/b] Brak. Użycie 1 pieczęci.
[b]Wyciszenie czakry:[/b] 10%PCH techniki
Ilość pieczęci : 1[/spoiler]


[center][cytat][b]Własne techniki[/b][/cytat][/center]
[spoiler]Własne techniki wraz z opisami i obrazkiem (jeżeli jest) - więcej na ten temat poniżej.[/spoiler]

[cytat][center][b]Techniki darmowe z organizacji/bonusy[/b][/center][/cytat]
[spoiler]Cały opis z obrazkiem - więcej na ten temat poniżej[/spoiler]


[cytat][center][b]Gen Specjalny[/b][/center][/cytat]
[spoiler][/spoiler]


[b]POLECIŁ MI:[/b] [url=link do profilu]Nick[/url]


________________________________________


UWAGA
Jeśli należymy do klanu Inuzuka, musimy zamieścić opis zwierzęcia/zwierząt (każde osobna karta). To samo dotyczy serc Kakuzu, ciał Rikudo itp. Poniżej jest wzór dla ich KP, który trzeba wkleić do swojej KP poniżej w nowym poście i wypełnić zgodnie z prawdą, w zależności czego to dotyczy.


________________________________________

Kod:
[cytat][b]Imię[/b]:
[b]Rasa i Grupa Użytkowa[/b]:
[b]Historia[/b]:
[b]Osobowość[/b]:
[b]Wygląd[/b]:
[b]Znaki charakterystyczne[/b]:
[b]Trwałe obrażenia[/b]:[/cytat]

[center][cytat]- [b]Statystyki[/b][/cytat][/center]
- [spoiler]- [b]Siła[/b]: 
- [b]Szybkość[/b]:   
- [b]Zręczność[/b]:
- [b]Wytrzymałość[/b]:   
- [b]Percepcja[/b]: 
- [b]Siła Woli[/b]:
- [b]Kontrola Czakry[/b]:[/spoiler]

[center][cytat][b]Techniki[/b][/cytat][/center]
[spoiler]Spis technik, które posiada ciało/zwierze.[/spoiler]



________________________________________



OBJAŚNIENIE PÓŁ KARTY POSTACI

WYJAŚNIENIE NA PODSTAWIE NARUTO UZUMAKIEGO
Cytuj:

Motto: Pragnę bronić mi bliskich osób oraz nigdy ich nie zawieść!
(Ma być to coś, czym się postać kieruje w życiu)



Cytuj:
Momenty z życia:
(Momenty z historii, bądź coś, co spotkało postać w czasie gry, te zazwyczaj miały ogromny wpływ na postać, np. śmierć rodziców, utrata przyjaciela, jakieś osiągnięcie itp.)

  • śmierć rodziców
  • samotne wychowanie się
  • brak akceptacji u rówieśników
  • odnalezienie przyjaciół w drużynie
  • zakochanie się w Sakurze Haruno


Imię: Naruto (imię)
Nazwisko: Uzumaki (nazwisko/klan)
Pseudonim: Naruciak (nieobowiązkowe, jak wołają na postać inni)
Wiek: 13 lat (minimalny wiek postaci to 12 lat)
Ranga: Genin - (zawsze na początku wybierany jest Genin)
Zawód: Ninja (tutaj różnie - można być od łowcy, po myśliwego, do zwykłego ninjy, co tylko zechcemy)
Wioska (Wpisujemy Wioskę z której pochodzimy, lub jej brak)
Żywioł Chakry(Żywioł chakry jaki posiada nasza postać, Np Katon, Mokuton itp)
Zainteresowania: Treningi, doskonalenie znanych technik (czym postać się interesuje)
Lubię: Ramen (co postać lubi, za czym przepada)
Nienawidzę: Odczekiwania 5 minut po przygotowaniu ramenu (czego postać nie lubi/nienawidzi)
Stan cywilny: Wolny (stan cywilny postaci)
Trwałe obrażenia: Brak (jeżeli postać posiada jakieś obrażenia, bądź je nabędzie podczas gry)
Znaki charakterystyczne: Blond włosy, niebieskie oczy [i](to, co rzuca się innym w oczy, jak pierwsze)



Summony


Ukryta treść:


Specjalizacje


Ukryta treść:


Statystyki


Ukryta treść:


Broń noszona przy sobie


Ukryta treść:


Ekwipunek noszony przy sobie


Ukryta treść:


Historia


Ukryta treść:


Osobowość


Ukryta treść:


Wygląd


Ukryta treść:


Techniki


Ukryta treść:


Własne techniki


Ukryta treść:


Techniki darmowe z organizacji/bonusy


Ukryta treść:




Gen Specjalny


Ukryta treść:



POLECIŁ MI: ....
(Wpisanie tutaj nicku osoby która poleciła nam forum spowoduje, że dany gracz dostanie od nas 100Y. Jeśli dobijemy do 100 postów osoba polecająca nas dostanie kolejne 400Y i 5pkt stat, jeśli do 500 800Y kolejne 5pkt stat oraz 100PCH Osoby zaproszone proszone są o zgłoszenie polecających w odpowiednim temacie z nagrodami. (Sami również możemy się zgłosić kiedy nasi podopieczni osiągną lub osiągnęli dany poziom postów))


PRZEDSTAWIENIE NA PODSTAWIE AKAMARU
Cytuj:

Imię: Akamaru (imię)
Rasa i Grupa Użytkowa: Kundel (rasa, bądź grupa, w zależności, czego dotyczy KP)
Historia: (krótka i treściwa, jeżeli przejęte zostało ciało innego gracza, wklejamy jego historię + dopisek o samym przejęciu)
Osobowość: (krótki opis, najlepiej cechy, jeżeli przejęte zostało ciało innego gracza, wklejamy jego opis charakteru + dopisek po przejęciu)
Wygląd: (krótki opis, najlepiej cechy, jeżeli przejęte zostało ciało innego gracza, wklejamy jego opis charakteru + dopisek po przejęciu)
Znaki charakterystyczne: (krótki opis, najlepiej cechy, jeżeli przejęte zostało ciało innego gracza, wklejamy jego opis charakteru + dopisek po przejęciu)
Trwałe obrażenia: (krótki opis, najlepiej cechy, jeżeli przejęte zostało ciało innego gracza, wklejamy jego opis charakteru + dopisek po przejęciu)




Statystyki


Ukryta treść:


Techniki


Ukryta treść:


Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
 

Zaprzyjaźnione Strony i Toplisty:

TOP50 Gry Fandom Toplista Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie


Przyjaciele:

HogwartDream BlackButler Valoran SnM
Dragonst Król Lew
ShinjuRegashi
Ninja Gaiden PBF