Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Teraz jest 23 cze 2018, o 20:46






Ogłoszenia

  • ← Administracja - Kto za co odpowiada na forum?
    ← Aktualizacje - Informacje na temat zmian zasad.
    ← Poradnik Nowicjusza - Od czego zacząć?
    ← Wzór Kart Postaci - wyjaśnienie i przykłady.
    ← Spis miejs w klanach - Sprawdź zanim napiszesz KP.
    ← Nie będzie Cię jakiś czas? - poinformuj nas i zachowaj postać.
    ← Twoja postać trafiła do nieaktywnych? - dowiedz się co zrobić by wrócić do gry.
  • Szykuje sie kolejnny konkurs, w ktorym do zdobycia sa demony! Tym razem bedzie on tyczyl sie Kirigakure, gdzie domu poszukuje Saiken i Choemi, jak i Sunagakure, gdzie do "adopcji" przygotowuje sie Gyuuki! Konkurs ogloszony bedzie w przeciagu najblizszych dni, totez badzcie czujni i nie przegapcie okazji.

    Przez lata gry na forach typu PBF, serce się krajało, gdy obserwowaliśmy jak bohaterowie naszego ulubionego anime stają się coraz lepsi, a nas hamowała tabelka bonusów. Czy powiodło nam się w walce z ograniczeniami? Czy w końcu nasza postać ma dwolność w drodze na szczyt? SPRAWDŹCIE SAMI!

    Chcesz wiedzieć wiecej? Na jakim etapie są prace nad forum? Odwiedź nasz fanpage na Facebookˈu i bądź na bieżąco, to tam w pierwszej kolejności będą pojawiały się informacje związane z forum. Zapraszamy również do działu Q&A, gdzie możecie zapytać o wszystko, a my postaramy się udzielić rzeczowej odpowiedzi.
    Najnowsze aktualizacje!

Alucard: Gadu-Gadu10554468; Foks: Gadu-Gadu6436713; Natsu: Gadu-Gadu55537898; Kagari: Gadu-Gadu59405754;

Oficjalny start forum: 03.07.2015r. 20:00

Pierwszy reset forum: 05.05.2017r. 18:00
NinshuPBFNinshuPBF

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tora tora Tora - Techniki Własne.
PostNapisane: 12 cze 2018, o 16:16 
Kiri Genin
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2017, o 13:48
Posty: 259
Ilość Żyć: 3
Wiek: 18
Wzrost i Waga: 185cm | 75 Kg
Ranga: Chunnin
Punkty doświadczenia (PD): 881 (B) 08.06.
Klan: Kanji
Zawód: Medyk / Hunter Nin
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Jikk/Hiru/Fuin/Sen/Soshi
Wioska: Kirigakure no Sato
Organizacja: --
Styl Walki: --
Chakra: 3059
Siła: 10
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 100
Percepcja: 26
Siła Woli: 30
Kontrola Chakry: 95
Punkty Nauki: 41
Wydane PN: 280
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 17
Sława R: 8
Pieniądze [Yen]: 1670
Drużyna: Lider: Torashiro Uczeń: Judal
Dodatkowe statystyki:
  • Senjutsu: 652 pch
  • 300 pch (wytrzymałość)

Trenowane Zdolności:
Senjutsu
   46%

Wykonane Misje:
Ekwipunek:
Wygląd: Zgodny z Avatarem oraz KP
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: KP
Cytuj:
Dostępne techniki:
Ranga D - Technika rangi C
Ranga C - Technika rangi B
Ranga B Technika rangi A
Konkurs - Technika rangi B


Cytuj:
Obrazek

Nazwa techniki: Meiton: Nenriki idō
Opis techniki: Meiton: Nenriki idō jest niczym innym jak techniką pozwalającą na szybkie przemieszczanie się na małym dystansie. Opracowana przez Torashiro wykorzystuje jego mroczną Naturę Chakry i Kekkei Genkai. Użytkownik po złożeniu jednej wyżej wymienionej pieczęci jest w stanie "zamienić" swoje ciało w coś na kształt dymu, ciemnej energii by następnie w błyskawicznym tempie przemknąć maksymalnie 15 metrów metrów dalej.. Podczas pokonywania dystansu użytkownik jest niewrażliwy na ataki fizyczne, wszelkie shurikeny czy katany po prostu przelatują przez dym nie czyniąc krzywdy posiadaczowi tak zaawansowanych limitów krwi, ninjutsu Katonu i Fuutonu oraz techniki mogące wymieszać się z gazem czynią najnormalniejsze w świecie szkody. Podczas przemiany w dym Shinobi nie może używać innych technik czy atakować. Technika ma też inne zastosowanie a mianowicie dzięki materializację w chakrę mroku jesteśmy w stanie unikać ataków, działa to coś na podobnej zasadzie jak Suika no Jutsu klanu Hozuki lecz posiada ona więcej wad niż jej pierwotna wersja.
Uwagi:
Wariant 1 - Poruszanie się:
- Dzięki tej technice jesteśmy w stanie jednorazowo pokonać dystans 5 metrów + 2 metra za każde 20 KC, a więc maksymalnie możemy przenieść się 15 metrów i jest to wartość stała dla tej techniki.
- Podczas korzystania z tej techniki jesteśmy niewrażliwi na wszelkie ataki związane z bronią białą czy też rzucaną, po prostu przechodzi ona przez smog zaś my po chwili wracamy do naszej pierwotnej postaci. Technika ta wrażliwa jest na żywioły takie jak, Futon oraz wszystkie inne jutsu które są w stanie wyprowadzić naszą materialną formę. Broń nasączona w/w żywiołami również na nas działa w taki sam sposób. Obrażenia podczas będąc w stanie smogu dla technik uszkadzających nas są zmniejszone o 0,25 dla naszej wytrzymałości.
- Podczas poruszania się w tej formie nie jesteśmy w stanie się bronić, czy też atakować do momentu aż z powrotem nie wrócimy do naszej materialnej postaci.
- Osoba trzecia widzi tylko smugę dymu poruszającą się z miejsca na miejsce. Tak zwany flash lecz jeśli znajdzie się coś na linii lotu to zostaniemy zatrzymani bądź też przejdziemy przez to zamieniając się w dym.
- Podczas poruszania się w niematerialnej formie otrzymujemy bonus do szybkości w postaci 30 punktów + 50% KC podczas poruszania się. Bonus ten utrzymuje się po flashu przez 1,5 sekundy.
- Podczas wykonywania przeskoku dostajemy również bonus do percepcji wynoszący 20 + 25 % naszej percepcji.
- Potrzebujemy 1 sekundy - 0,2 za każde 25 SW (min. 0,2 sekundy)
- Podczas poruszania się w tej formie nie możemy być pod wpływem żadnych technik boostującej jakoś szybkość, wyjątkiem jest tutaj Senjutsu które daje nam pasywnie szybkość.
Wariant 2 - Obrona.
- Dzięki wariacji tej techniki po odpowiednim skupieniu, jesteśmy w stanie kompletnie dematerializować swoje ciało zamieniając się w smog. W tym momencie jesteśmy całkowicie odporni na ataki fizyczne oprócz tych które byłby w stanie zadać nam jakiekolwiek obrażenia są neutralizowane. Jedynie ostrza nasączone chakrą Futonu bądź te które mogły by uszkodzić materialny dym są coś nam w stanie zrobić.
- Raz przygotowane skupienie działa przez 3 sekundy + 1,5 sekundy za każde 25 SW gdzie maksymalną wartość to 10 sekund i jest to stałe.
- Technika podczas korzystania wymaga aktywacji, nie działa ona bez naszej woli a więc nie działa na ataki z zaskoczenia, chyba że wcześniej przygotujemy technikę.
- Aby wykonać ten wariant musimy skupić się przez 2 sekundy - 0,4 sec za każde 25 SW, min. 0,4 sec.
- Za wielokrotną przemianę nie płacimy nic, jest to ujęte w koszt aktywacji a także koszt korzystania z tego jutsu, a więc możemy zamienić się w "Smog" tyle razy ile będziemy chcieli.
- Technika działa na każdy typ obrażeń oprócz w/w i działa pomimo naszej woli. Jeśli technika jest aktywna a doznamy obrażeń o których nie mieliśmy pojęcia (Atak z zaskoczenia) to technika uchroni nas przed tym atakiem. Jeśli nie spodziewaliśmy się ataku przeciwnika, to automatycznie wracamy do pierwotnej postaci zaraz po ciosie w miejscu najbliżej możliwym.
- W postaci "Smogu" możemy przebywać maksymalnie 1,5 sekundy + 0,5 sec za każde 25 KC.
- Powrót do normalnej formy kształtuje się przez 1 sec - 0,1 za każde 10 KC lecz minimalny czas powrotu do naszej formy to 0,1 sekundy.
Ranga: A
Wymagania: Klan Kanji
Koszt: 600 pch za każdy przeskok / 800 pch za aktywację techniki w formie obronej + 150 pch za każdą sekundę aktywnej techniki.

Obrazek
Nazwa techniki: Akuma Kougeki
Opis techniki: Technika opracowana przez Torashiro podczas prób z własną szybkością. Polega na tym, że Tora po przyjęciu odpowiedniej pozycji i nagłym przyspieszeniu wprawia powietrze w jego otoczeniu w drgania, które powodują widoczny miraż dla przeciwnika. Pojawiają się liczne (4 postaci) w różnych odległościach między sobą przed oponentem. Czym wyróżnia się to jutsu? Otóż podczas przemieszczania przeciwnik nie jest w stanie rozpoznać, którym jest realny - miraż jest tak realistyczny, że chakrę rozpoznaje jedynie Byakugan, Tsūjitegan, oraz techniki sensoryczne. Sharingan pozwala na spowolnienie, co w efekcie niewiele tutaj daje. 4 postacie, które się pojawiają z każdą sekundą zmieniają położenie, w zależności od odległości tak mogą zbliżać się do przeciwnika, jednak nigdy na większy dystans niż co 5 metrów (Nie ma skoków dłuższych oraz hologram muszą być dość blisko siebie, tak by każdy tworzył promień 5ciu metrów od drugiego itd.). Każdy ruch u każdej postaci jest identyczny, a użytkownik przemieszcza się pomiędzy tymi mirażami.
Uwagi:
- Technika tworzy 1 + 1 za każde 33 KC, maksymalnie 4 postacie w Mirażu. Wraz z użytkownikiem znajduję się 5 osób.
- Użytkownik musi przybrać odpowiednią postawę wraz z złożoną pieczęcią którą musi podtrzymywać. Po wykonaniu pieczęci użytkownik musi stać w bezruchu przez 1 sec - 0,2 sec za każde 25 KC.
- Użytkownik określa na samym początku gdzie się znajduję zaś Miraże wokół niego jak i on sam poruszają się wykonując tzn. "Skoki". Nie jest to zwykły ruch tylko użytkownik na bardzo niewielkim dystansie po prostu przeskakuje z miejsca na miejsce.
- Miraż zachowuje się tak samo jak oryginał więc ciężko rozróżnić który to prawdziwy.
- Miraż kopiuje cały ekwipunek użytkownika, łącznie z tym zaawansowanym.
- W momencie uderzenia Mirażu on po prostu przeskakuję w inne miejsce. Nie ma możliwości fizycznego zranienia tworu.
- Technika Mirażu wrażliwa jest na wszelakie techniki Futonu które będą w stanie rozwiać Miraż itp.
- Byakugan, Tsūjitegan oraz techniki sensoryczne są w stanie od razu określić gdzie znajduję się przeciwnik.
- By rozpoznać prawdziwego użytkownika, potrzebujemy percepcji równej bądź większej niż 70% KC użytkownika.
- Użytkownik wraz z swoimi klonami może przeskakiwać co 1 sekundę - 0,2 za każde 25 punktów KC.
- Sam przeskok nie zabiera nam zbyt dużo czasu przypomina on bardziej teleportację podobną do Hirashina.
- Z techniki można korzystać przez 2 sekundy + 1 za każde 25 KC
- W początkowy koszt przy aktywacji wliczone jest 2 sekundy użytkowania.
Ranga: B
Wymagania: Klan Kanji, Meiton: Akuma no kao
Ilość Pieczęci: 1 + skupienie
Koszt: 800 aktywacja techniki + 150 pch za każdą sekundę użytkowania.





Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tora tora Tora - Techniki Własne.
PostNapisane: 14 cze 2018, o 09:42 
Administrator
Online

Dołączył(a): 25 gru 2015, o 00:33
Posty: 1111
Ilość Żyć: 3
Wiek: 20
Wzrost i Waga: 2m, 130 kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): milion
Klan: Admin
Zawód: Rozstrzygam spory
Żywioł Czakry: Banon
Specjalizacje: Co się da
Wioska: Adminowo
Organizacja: Stowarzyszenie Adminów
Styl Walki: Ban
Chakra: 5000
Siła: 1000
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1000
Zręczność: 2
Percepcja: 900
Siła Woli: 100
Kontrola Chakry: 1
Punkty Nauki: 248
Wydane PN: 0
Punkty Nauki Medyczne: 1
Sława H: 2
Sława R: 200
Pieniądze [Yen]: 2
Drużyna:
Dodatkowe statystyki: Czakra: +/--ilość punktów; Siła: +/- ; Zręczność: +/- ; Szybkość: +/- ; Wytrzymałość: +/- ; Percepcja: +/- ; Siła Woli: +/- ; Kontrola Czakry: +/-
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd: Super-uber kozacki
Gadu-Gadu: 55537898
Karta Postaci: aaa
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
1. - Brak akcepta, za podobne do Suiki
2. - Brak akcepta, bo zrobiłem takie cuś na randze C całkiem niedawno xD
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
 

Zaprzyjaźnione Strony i Toplisty:

TOP50 Gry Fandom Toplista Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie


Przyjaciele:

HogwartDream BlackButler Valoran SnM
Dragonst Król Lew
ShinjuRegashi