Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!


Strefa czasowa: UTC + 1


Teraz jest 22 maja 2019, o 12:02






Ogłoszenia

  • ← Administracja - Kto za co odpowiada na forum?
    ← FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania.
    ← Poradnik Nowicjusza - Od czego zacząć?
    ← Wzór Kart Postaci - wyjaśnienie i przykłady.
    ← Spis miejs w klanach - Sprawdź zanim napiszesz KP.
    ← Nie będzie Cię jakiś czas? - poinformuj nas i zachowaj postać.
    ← Twoja postać trafiła do nieaktywnych? - dowiedz się co zrobić by wrócić do gry.
  • Aktualne trwa konkurs na klan Juugo, konkurs bedzie trwal do 31.12.18 r. Niedlugo na forum pojawi sie kolejny patch ze zmianami.

    Przez lata gry na forach typu PBF, serce się krajało, gdy obserwowaliśmy jak bohaterowie naszego ulubionego anime stają się coraz lepsi, a nas hamowała tabelka bonusów. Czy powiodło nam się w walce z ograniczeniami? Czy w końcu nasza postać ma dwolność w drodze na szczyt? SPRAWDŹCIE SAMI!

    Chcesz wiedzieć wiecej? Na jakim etapie są prace nad forum? Odwiedź nasz fanpage na Facebookˈu i bądź na bieżąco, to tam w pierwszej kolejności będą pojawiały się informacje związane z forum. Zapraszamy również do działu FAQ, gdzie możecie zerknąć o co najczęściej pytają inni.
    Najnowsze aktualizacje z działu Mechaniki jak i Fabuły!

Alucard: Gadu-Gadu10554468; Torashiro: Gadu-Gadu25528270; Anshia: Gadu-Gadu9953570;

Oficjalny start forum: 03.07.2015r. 20:00

Pierwszy reset forum: 05.05.2017r. 18:00
NinshuPBFNinshuPBF

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Neko
PostNapisane: 7 gru 2018, o 21:01 
Kiri ANBU
Offline

Dołączył(a): 4 lis 2018, o 14:58
Posty: 72
Ilość Żyć: 3
Wiek: 12
Wzrost i Waga: 150 cm; 45 kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 447 (C-)
Klan: Kakuzu
Zawód:
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Hiru - Soshi - Enkaku
Wioska: Kiri
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 2345
Siła: 10
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 40
Percepcja: 30
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 60
Punkty Rozwoju: 34
Punkty Atrybutów: 3
Zdobyte PA/PR: PA 73 / PR 129
Punkty Nauki Medyczne: 2
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Geniusz
Pieniądze [Yen]: 1267
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: +10% pch (serce)
+300 pch (z wytrzymałości)
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-1 , E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 67129137
Karta Postaci: viewtopic.php?f=17&t=2920&p=60373#p60373
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Sunēku no seido

Dzięki przelaniu większej ilości medycznej chakry w nasze węże przygotowane techniką Ankoku Ijutsu potrafią one stać się jeszcze bardziej precyzyjne, a co za tym idzie pomocne podczas wszelkiego rodzaju operacji. Pozwala to na znaczne podniesienie możliwości medyka z nich korzystającego oraz nadrobienie jego braków w dziedzinie Hirujutsu.
Uwagi:
- Technika użyteczna jedynie podczas operacji oraz leczenia.
- Wymagane uprzednie użycie Ankoku Ijutsu
- Każdy wąż zwiększa nasze punkty medyczne o 5
- Każdy wąż zwiększa szansę operacji/ustabilizowania/przeszczepu itp. o 2%.
- Technika trwa do końca operacji
Ranga: C
Koszt: 50pch za każdego węża.
Wymagania: Ankoku Ijutsu
Ilość pieczęci: 2
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Neko
PostNapisane: 10 gru 2018, o 21:16 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2015, o 07:43
Posty: 277
Ilość Żyć: 2
Wiek: 47
Wzrost i Waga: 178/ 80
Ranga: Sanin
Punkty doświadczenia (PD): ??? (S+)
Klan: Nofseratu
Zawód: Hunter
Żywioł Czakry: Wszystkie
Specjalizacje: Soshi, Fuuin, Hiru, Tai, Gen
Wioska: Transylwania
Organizacja: Hellsing
Styl Walki: Kyori-kō (poz 4); Kyōdo-kō (poz 4; Gouken (poz 4);

Wybrać znane - lub ustawić BRAK
Chakra: 9000
Siła: 100
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 100
Zręczność: 100
Percepcja: 100
Siła Woli: 100
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 52
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Pieniądze [Yen]: 1000
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: Czakra: +/--ilość punktów; Siła: +/- ; Zręczność: +/- ; Szybkość: +/- ; Wytrzymałość: +/- ; Percepcja: +/- ; Siła Woli: +/- ; Kontrola Czakry: +/-
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: brak
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Niestety ale na randze C aż takie wzmocnienie jest zbyt silne. O technice możemy pomówić gdy będzie miała rangę B

_________________



Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Neko
PostNapisane: 15 gru 2018, o 12:35 
Kiri ANBU
Offline

Dołączył(a): 4 lis 2018, o 14:58
Posty: 72
Ilość Żyć: 3
Wiek: 12
Wzrost i Waga: 150 cm; 45 kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 447 (C-)
Klan: Kakuzu
Zawód:
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Hiru - Soshi - Enkaku
Wioska: Kiri
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 2345
Siła: 10
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 40
Percepcja: 30
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 60
Punkty Rozwoju: 34
Punkty Atrybutów: 3
Zdobyte PA/PR: PA 73 / PR 129
Punkty Nauki Medyczne: 2
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Geniusz
Pieniądze [Yen]: 1267
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: +10% pch (serce)
+300 pch (z wytrzymałości)
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-1 , E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 67129137
Karta Postaci: viewtopic.php?f=17&t=2920&p=60373#p60373
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Mizu no Ranshinshō

Neko dzięki swoim unikalnym genom nauczyła się przekazać ładunek zakłócający nerwy przeciwnika używając wody. Koncentrując w swoim ciele impuls taki sam jaki tworzy technika Ranshinshō i zamieniając się w wodę przewodzącą ten impuls potrafi ona zneutralizować przeciwnika kiedy tylko przytrafi mu się kontakt z ,,naelektryzowaną" wodą.
Uwagi:
- Ładowanie techniki to 2 sekundy - 0,5 sekundy za każde 33,3 KC (takie samo jak Ranshinsho)
- Aby technika zadziałała wymagane jest użycie techniki zamieniającej w wodę (suika, mizu kawarimi, itp.). Inaczej po prostu naelektryzujemy swoje ciało nic z tym nie robiąc.
- Nie działa z technikami wypluwającymi/tworzącymi wodę, to nasze ciało musi zamienić się w wodę.
- Jest to impuls elektryczny, więc przedostaje się przez materiały przewodzące prąd.
- Po zamianie w wodę technika utrzymuje się przez 1s + 1s za 33.3KC
- Przy kontakcie przeciwnika z wodą, skutki są takie same jakby został on potraktowany techniką rangi C z działu Hiru (Ranshinshō)
Ranga: C
Koszt: 200
Wymagania: Ranshinshō
Ilość pieczęci: Skupienie, 2 sekundy - 0,5 sekundy za każde 33,3 KC
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Neko
PostNapisane: 31 sty 2019, o 12:22 
Kiri ANBU
Offline

Dołączył(a): 4 lis 2018, o 14:58
Posty: 72
Ilość Żyć: 3
Wiek: 12
Wzrost i Waga: 150 cm; 45 kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 447 (C-)
Klan: Kakuzu
Zawód:
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Hiru - Soshi - Enkaku
Wioska: Kiri
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 2345
Siła: 10
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 40
Percepcja: 30
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 60
Punkty Rozwoju: 34
Punkty Atrybutów: 3
Zdobyte PA/PR: PA 73 / PR 129
Punkty Nauki Medyczne: 2
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Geniusz
Pieniądze [Yen]: 1267
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: +10% pch (serce)
+300 pch (z wytrzymałości)
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-1 , E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 67129137
Karta Postaci: viewtopic.php?f=17&t=2920&p=60373#p60373
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Sunēku no seido

Dzięki przelaniu większej ilości medycznej chakry w nasze węże przygotowane techniką Ankoku Ijutsu potrafimy zmienić je w jakże rzadkiego w tych czasach kompetentnego asystenta, czyli naszego klona. Klony te mogą pomóc nam w wszelkiego rodzaju zabiegach czy innych medycznych przedsięwzięciach. Pozwala to na znaczne podniesienie możliwości medyka z nich korzystającego oraz nadrobienie jego braków w dziedzinie Hirujutsu.
Uwagi:
- Technika użyteczna jedynie podczas operacji oraz leczenia.
- Wymagane uprzednie użycie Ankoku Ijutsu
- Wszelkie bonusy z Ankoku Ijutsu pozostają aktywne
- Każdy klon zwiększa nasze punkty medyczne o 5
- Każdy klon zwiększa naszą siłę woli (tylko dla medycznych zabiegów) o 5.
- Technika trwa do końca operacji
Klony:
-Posiadają własną świadomość
-Ich doświadczenia przechodzą po zniszczeniu na użytkownika
-Obrażenia niszczą je od razu (przy czym nie przesadzajmy, że jak kopnie w stół to zniknie)
-Posiadają 100% statystyk użytkownika
-Posiadają tyle chakry ile im przekażemy
-Używają tylko technik z Hirujutsu.
Ranga: B
Koszt: 50pch za każdego węża.
Wymagania: Ankoku Ijutsu
Ilość pieczęci: 2
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Neko
PostNapisane: 20 lut 2019, o 12:41 
Administrator
Offline

Dołączył(a): 26 lis 2018, o 08:46
Posty: 10
Ilość Żyć: 3
Wiek: 69
Wzrost i Waga:
Ranga: MG/MOD
Punkty doświadczenia (PD): 213 (E)
Klan:
Zawód:
Żywioł Czakry:
Specjalizacje:
Wioska:
Organizacja:
Styl Walki: MG/MOD
Chakra: 69
Siła: 69
Szybkość: 69
Wytrzymałość: 69
Zręczność: 69
Percepcja: 69
Siła Woli: 69
Kontrola Chakry: 69
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR: PA 0 / PR 0
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Pieniądze [Yen]: 1000
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: Czakra: +/--ilość punktów; Siła: +/- ; Zręczność: +/- ; Szybkość: +/- ; Wytrzymałość: +/- ; Percepcja: +/- ; Siła Woli: +/- ; Kontrola Czakry: +/-
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 5278525
Karta Postaci:
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Cytuj:
Mizu no Ranshinshō

Neko dzięki swoim unikalnym genom nauczyła się przekazać ładunek zakłócający nerwy przeciwnika używając wody. Koncentrując w swoim ciele impuls taki sam jaki tworzy technika Ranshinshō i zamieniając się w wodę przewodzącą ten impuls potrafi ona zneutralizować przeciwnika kiedy tylko przytrafi mu się kontakt z ,,naelektryzowaną" wodą.
Uwagi:
- Ładowanie techniki to 2 sekundy - 0,5 sekundy za każde 33,3 KC (takie samo jak Ranshinsho)
- Aby technika zadziałała wymagane jest użycie techniki zamieniającej w wodę (suika, mizu kawarimi, itp.). Inaczej po prostu naelektryzujemy swoje ciało nic z tym nie robiąc.
- Nie działa z technikami wypluwającymi/tworzącymi wodę, to nasze ciało musi zamienić się w wodę.
- Jest to impuls elektryczny, więc przedostaje się przez materiały przewodzące prąd.
- Po zamianie w wodę technika utrzymuje się przez 1s + 0,5s za 33.3KC, natomiast po wycastowaniu techniki utrzymuje się ona przez czas 1s + 0,5s za każde 50KC do czasu zamiany w wodę i zabiera jeden slot skupienia uwagi.
- Przy kontakcie przeciwnika z wodą, porażenie liczymy jak dla techniki rangi C z działu Hiru (Ranshinshō), lecz okres porażenia to 0,5s za każde 10 różnicy.
Ranga: C
Koszt: 200
Wymagania: Ranshinshō
Ilość pieczęci: Skupienie, 2 sekundy - 0,5 sekundy za każde 33,3 KC


Sunēku no seido - z tą techniką zagadaj do mnie na gg
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
 

Zaprzyjaźnione Strony i Toplisty:

TOP50 Gry Fandom Toplista Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie


Przyjaciele:
HogwartDream BlackButler SnM
Dragonst Król Lew

cron