Strefa czasowa: UTC + 1


Teraz jest 19 gru 2018, o 10:49






Ogłoszenia

  • ← Administracja - Kto za co odpowiada na forum?
    ← FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania.
    ← Poradnik Nowicjusza - Od czego zacząć?
    ← Wzór Kart Postaci - wyjaśnienie i przykłady.
    ← Spis miejs w klanach - Sprawdź zanim napiszesz KP.
    ← Nie będzie Cię jakiś czas? - poinformuj nas i zachowaj postać.
    ← Twoja postać trafiła do nieaktywnych? - dowiedz się co zrobić by wrócić do gry.
  • Forum od nowa bedzie stawac na nogi. Tak oznacza to ogolny reset z praktycznie calkowita zmiana wszystkiego! Badzcie dobrej mysli i trzymajcie kciuki ;)

    Przez lata gry na forach typu PBF, serce się krajało, gdy obserwowaliśmy jak bohaterowie naszego ulubionego anime stają się coraz lepsi, a nas hamowała tabelka bonusów. Czy powiodło nam się w walce z ograniczeniami? Czy w końcu nasza postać ma dwolność w drodze na szczyt? SPRAWDŹCIE SAMI!

    Chcesz wiedzieć wiecej? Na jakim etapie są prace nad forum? Odwiedź nasz fanpage na Facebookˈu i bądź na bieżąco, to tam w pierwszej kolejności będą pojawiały się informacje związane z forum. Zapraszamy również do działu FAQ, gdzie możecie zerknąć o co najczęściej pytają inni.
    Najnowsze aktualizacje z działu Mechaniki jak i Fabuły!

Alucard: Gadu-Gadu10554468; Foks: Gadu-Gadu6436713; Torashiro: Gadu-Gadu25528270; Anshia: Gadu-Gadu9953570;

Oficjalny start forum: 03.07.2015r. 20:00

Pierwszy reset forum: 05.05.2017r. 18:00
NinshuPBFNinshuPBF

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Neko
PostNapisane: 7 gru 2018, o 21:01 
Kiri Genin
Offline

Dołączył(a): 4 lis 2018, o 14:58
Posty: 41
Ilość Żyć: 3
Wiek: 12
Wzrost i Waga: 150 cm; 45 kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 320 (D)
Klan: Hozuki
Zawód:
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Hiru - Enkaku - Soshi
Wioska: Kiri
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 1945
Siła: 10
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 30
Percepcja: 30
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 40
Punkty Rozwoju: 17
Punkty Atrybutów: 7
Zdobyte PA/PR: PA 37 / PR 66
Punkty Nauki Medyczne: 1
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Geniusz
Pieniądze [Yen]: 1067
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: +10 KC (hozuki)
+300 pch (z wytrzymałości)
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-1 , E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 67129137
Karta Postaci: viewtopic.php?f=17&t=2920&p=60373#p60373
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Sunēku no seido

Dzięki przelaniu większej ilości medycznej chakry w nasze węże przygotowane techniką Ankoku Ijutsu potrafią one stać się jeszcze bardziej precyzyjne, a co za tym idzie pomocne podczas wszelkiego rodzaju operacji. Pozwala to na znaczne podniesienie możliwości medyka z nich korzystającego oraz nadrobienie jego braków w dziedzinie Hirujutsu.
Uwagi:
- Technika użyteczna jedynie podczas operacji oraz leczenia.
- Wymagane uprzednie użycie Ankoku Ijutsu
- Każdy wąż zwiększa nasze punkty medyczne o 5
- Każdy wąż zwiększa szansę operacji/ustabilizowania/przeszczepu itp. o 2%.
- Technika trwa do końca operacji
Ranga: C
Koszt: 50pch za każdego węża.
Wymagania: Ankoku Ijutsu
Ilość pieczęci: 2
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Neko
PostNapisane: 10 gru 2018, o 21:16 
Administrator
Online

Dołączył(a): 23 sty 2015, o 07:43
Posty: 268
Ilość Żyć: 2
Wiek: 47
Wzrost i Waga: 178/ 80
Ranga: Sanin
Punkty doświadczenia (PD): ??? (S+)
Klan: Nofseratu
Zawód: Hunter
Żywioł Czakry: Wszystkie
Specjalizacje: Soshi, Fuuin, Hiru, Tai, Gen
Wioska: Transylwania
Organizacja: Hellsing
Styl Walki: Kyori-kō (poz 4); Kyōdo-kō (poz 4; Gouken (poz 4);

Wybrać znane - lub ustawić BRAK
Chakra: 9000
Siła: 100
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 100
Zręczność: 100
Percepcja: 100
Siła Woli: 100
Kontrola Chakry: 100
Punkty Rozwoju: 52
Punkty Atrybutów: 0
Zdobyte PA/PR:
Punkty Nauki Medyczne: 0
Sława H: 0
Sława R: 0
Pieniądze [Yen]: 1000
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: Czakra: +/--ilość punktów; Siła: +/- ; Zręczność: +/- ; Szybkość: +/- ; Wytrzymałość: +/- ; Percepcja: +/- ; Siła Woli: +/- ; Kontrola Czakry: +/-
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-..., E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 0
Karta Postaci: brak
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Niestety ale na randze C aż takie wzmocnienie jest zbyt silne. O technice możemy pomówić gdy będzie miała rangę B

_________________



Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Neko
PostNapisane: 15 gru 2018, o 12:35 
Kiri Genin
Offline

Dołączył(a): 4 lis 2018, o 14:58
Posty: 41
Ilość Żyć: 3
Wiek: 12
Wzrost i Waga: 150 cm; 45 kg
Ranga: Genin
Punkty doświadczenia (PD): 320 (D)
Klan: Hozuki
Zawód:
Żywioł Czakry: Suiton
Specjalizacje: Hiru - Enkaku - Soshi
Wioska: Kiri
Organizacja:
Styl Walki: Brak
Chakra: 1945
Siła: 10
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 30
Percepcja: 30
Siła Woli: 20
Kontrola Chakry: 40
Punkty Rozwoju: 17
Punkty Atrybutów: 7
Zdobyte PA/PR: PA 37 / PR 66
Punkty Nauki Medyczne: 1
Sława H: 0
Sława R: 0
Gen Specjalny: Geniusz
Pieniądze [Yen]: 1067
Drużyna: Lider:...; Członkowie: ..., ...., .... .
Dodatkowe statystyki: +10 KC (hozuki)
+300 pch (z wytrzymałości)
Wykonane Misje: S-..., A-..., B-.., C-..., .D-1 , E-...
Ekwipunek: Shurikeny [paczka], kunaie [paczka], Ochraniacz, z symbolem wioski; ...
Wygląd:
Gadu-Gadu: 67129137
Karta Postaci: viewtopic.php?f=17&t=2920&p=60373#p60373
Multikonta/Fabularne: [url=link]nazwa konta[/url]
Mizu no Ranshinshō

Neko dzięki swoim unikalnym genom nauczyła się przekazać ładunek zakłócający nerwy przeciwnika używając wody. Koncentrując w swoim ciele impuls taki sam jaki tworzy technika Ranshinshō i zamieniając się w wodę przewodzącą ten impuls potrafi ona zneutralizować przeciwnika kiedy tylko przytrafi mu się kontakt z ,,naelektryzowaną" wodą.
Uwagi:
- Ładowanie techniki to 2 sekundy - 0,5 sekundy za każde 33,3 KC (takie samo jak Ranshinsho)
- Aby technika zadziałała wymagane jest użycie techniki zamieniającej w wodę (suika, mizu kawarimi, itp.). Inaczej po prostu naelektryzujemy swoje ciało nic z tym nie robiąc.
- Nie działa z technikami wypluwającymi/tworzącymi wodę, to nasze ciało musi zamienić się w wodę.
- Jest to impuls elektryczny, więc przedostaje się przez materiały przewodzące prąd.
- Po zamianie w wodę technika utrzymuje się przez 1s + 1s za 33.3KC
- Przy kontakcie przeciwnika z wodą, skutki są takie same jakby został on potraktowany techniką rangi C z działu Hiru (Ranshinshō)
Ranga: C
Koszt: 200
Wymagania: Ranshinshō
Ilość pieczęci: Skupienie, 2 sekundy - 0,5 sekundy za każde 33,3 KC
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
 

Zaprzyjaźnione Strony i Toplisty:

TOP50 Gry Fandom Toplista Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie


Przyjaciele:
HogwartDream BlackButler SnM
Dragonst Król Lew